Ertesi sabah Bianca'nın odaya girmesiyle uyandım.Tedavi için geldiği apaçık belliydi.Ama gözlerinin içi gülüyordu.Sinir olsun diye bağırarak;
"Biancaaa canım doktorum!!! Bugün nasılsınız acabaaa???"Resmi olmayı sevmediğini bildiğim için özellikle yaptım bunu zaten anında yüzü değişiverdi.
"Berk bir daha sakın bana siz deme sinir oluyorum sonun kötü olur benden söylemesi."
"Bir doktor bu kadar fazla konuşmamalı bence hadi şu tedaviye başla artık daha fazla beklemeyeceğim."dedim onu taklit ederek.
"Sen çok gıcık bir hastasın."Bunu söylediği sırada tekerlekli sandalyeyle hasta bakıcı sandığım kişi geldi.Ve sonra ekledi."Hadi Berkcim çok konuşma da seni tedavi odasına götürelim."
Hiçbirşey demeyip sadece omuz silktim.Ve sonra aileme el sallayıp Biancayla beraber odadan çıktık.Ve işte o odanın kapısındayız şimdi belkide tüm hayatımın değişeceği şu oda iyi olmayı dileyerek Bianca kapıyı açtı ve içeri girdik o kadar büyük bir odaydı ki bakalım beni neler bekliyordu.
"Bianca beni uyutucak mısın yoksa?"dedim meraklı bir tavırla.
"Bak seni uyutacağız evet ama uyutmamızın tek sebebi sen çok konuşursun ve canın yanmasın diye sen uyurken sadece beyninle ilgileneceğim ve seninlede uğraşamam.Kesin ve net şimdi sus ve seni yatağa yatıralım."
"Bianca canımın yanmasından mı korkuyorsun?"
"Senden sadece susmanı istedim söyledğim şeylerin altında birşeyler aramanı değil."Kıkır kıkır gülüp yatağa yattım ve tavanı izlemeye başadım biraz daha konuşursam gerçekten kızacaktı o yüzden ben susmayı tercih ettim.Ama bana karşı birşeyler hissettiğini hissediyorum.Hadi Bianca yapabilirsin inanıyorum sana.Ben böyle düşünürken kolumda bir acı hissettim.İğnenin içindeki ilacı yapmadan önce hemşire Bianca bana;
"Berk şimdi beş e kadar sayacaksın ve sonra uykuya dalacaksın anlaştık mı?"Başımla onayladım ve sonrada iğneyi yaptı ve sonra saymaya başladım.
"5,4,3,2,1..."Sonra herşey kararıverdi.
-Bianca-
"Sonunda şu koca oğlanı susturabildiğimize göre başlayabiliriz değil mi?"Çalışma arkadaşlarıma baktım hepsi gülümsedim.Hepsi de Berk'in çok konuştuğunun farkına varmıştı.Evet galiba çok konuşuyordu ama ben bunu verilen ilaçlara bağlıyordum.Yani galiba sanırsam.İnsan hastasından hoşlanır mıydı? Bilmiyorum ama ben galiba bu koca oğlandan hoşlanıyorum ama çok yüz vermeyeceğim.Çünkü söylediğim herşeyin altında birşeyler arıyor ve hiç iyi değil.Bu düşünceleri bırakıp Berk'in beynine konsantre olmaya çalıştım.Bu çok garip birşey çünkü gerçekten garip sonuçta beyni ellerimin altında Ah bunu yaptığıma kendime inanamıyorum.O bir türk birbirimizi sevsek bile ben nasıl Türkiye'ye gideceğim?Ne diyorsun sen Bianca?Türkiye'ye gitmekte nerden çıktı sen doktorsun o ise bir hasta hem bunlar için çok erken.Hem onun ne hissettiğini bilmiyorum.Neyse deyip işime devam ettim...
-Berrin-
"Bu kez iyi olacak ben inanıyorum."dedim.
"Bianca ona iyi geldi kızın gözlerinin içine bakınca nasıl oluyor fark etmediniz mi?"dedi Berkin
"Saçmalama Berkin o bir doktor böyle bir şey düşünebileceğini sanmıyorum."dedi Berkan abim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Erkek Kardeş
JugendliteraturÜç abin ve bir de ikizin varsa erkek gibi büyürsün ama Berrin böyle değildi o normal bir kız. Her kız gibi o da abilerinin tişörtlerini izinsiz alıp gidiyordu ve bilindiği gibi bunu abisi olan her kız yapar. Ama keşke herşey basit bir tişörtle olup...