11. Bölüm

831 24 0
                                    

-Berrin-

Bir kadın ve adam ikide bir biz senin annen ve babanız deyip duruyor güya üç abim ve bir ikizim varmış böyle bir hayatım olsa çıldırırdım herhalde nasıl tahammül ediyordu acaba zavallı kız. Aslında bazı şeyler gözümün önüne geliyor ve sonra bir film şeridi gibi tekrar gidiyor gözümün önüne gelen en belirgin şeyse kazadan bir iki şey sonra herşey silindi zaten ama azim ettim hatırlicam dün doktor gelip adımı sordu acaba adım neydi gerçekten bilmiyordum.En büyük abim hastaymış galiba Londra'ya gidicekmişiz. Peh abim olan kişinin adını bile bilmiyorum sanki herşey bir anda uçup gitti.Puf  herşey uçuverdi nasıl çarptıysam artık başımı. Yani şimdi abilerimle ve ikizimle tekrar mı tanışıcaktım? Hadi ama olacak şey miydi bu? Neyse olacağı varmış... felsefesiyle yola devam etmem lazımdı. Biryerden başlamak.

İçim konuşmaya başlama isteğiyle dolmuştu. Bu sırada bana annem ve babam olduğunu ima eden insanlar kafetaryaya inmişti.Onlar yokken konuşması daha kolay gibi.

"Hey siz abilerim ve ikizim olan insanlar." Böyle seslenince kulağa bayağı komik geliyordu.

Hepsi şaşkın bir şekilde dönüp bana baktı hepside sırıtıyordu .Ne yani komik bi durumda mıydım?

"Neden gülüyosuz? Tanımıyorum işte sizi. Ne yapayım yani?"

"Yok canım kardeşim neden gülelim biz sana." En büyük ve hasta olan abim bunu dedi ve hala sırıtıyordu.

"Gülmeyin tamam mı? Bir yerden başlamam lazım kafamı çarptım ve herşey puf uçup gidiverdi."

"Bunun farkındayız merak etme ikizim."Bu da ikizim olan kişiydi galiba ikizim dediğine göre.

"Tamam miniğin üstüne gitmeyin kafası karışık büyük ihtimalle başı da ağtıyordur çünkü benimki ağrıdan patlayacak şekle geldi artık."Herhalde bunu söyleyende en büyük abimin küçüğüydü gerçekten kafam yeterince karışık.

"Tipinden zaten belli kafasının karışık olduğu tipe bak." Güldü bunu diyende galiba bizim büyüğümüz.

Hala hiç birinin adını bilmiyorum işin en kötü yanı da kendi adımı da bilmemem.

"Evet yeterince kafam karışık size bir soru ilk benim adımı söyleyin sonra herkes kendi adını söylesin anlaştık mı?"

"Ben Berk."En büyük olduğunu tahmin ettiğim abim

"Ben Berke."Onun küçüğü olduğunu tahmin ettiğim abim

"Ben Berkan." Onun küçüğü olduğunu tahmin ettiğim abim

"Son olarak da ben Berkin."Onun da ikizim olduğunu tahmin ettim çünkü az önce ikizim demişti.

"Tamam yavaş yavaş herşey yerine oturacak. İnşallah."

"Zaten hatırlıyor olsaysın hasta olduğumu öğrenince bana eziyet ederdin bunu çok iyi biliyorum." dedi Berk abi

"Sen hastamısın ki? Neyin var?" dedim. Şaşırmış bir şekilde.

"Evet canım beynimde tümör olduğunu öğrendim ve ölümün kapımı çalmasını bekliyorum." Dedi gülümseyerek.

Dört Erkek KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin