İlk kelime

432 22 40
                                    

Bu bölümde bir kaç karakter olucak.

Morgana Pendragon

Annen ile sarayi geziyordunuz. Arthur dayın ise şövalyeler ile antrenman yapıyordu. Annen durdu ve ikiniz antrenmanları izlemeye koyuldunuz. Sör Leon yere düştüğünde sen "Döv oyu dayı"diye bağırarak tüm gözleri kendine çevirdin.

Klaus Mikaelson

Bahçede oturmuş ve etrafı izliyordun. Baban da resim çiziyordu. Bir süre sonra sıkıldın ve elindeki oyuncağını babana doğru fırlatıp onun dikkatini çekmeye çalıştın. Baban da bunu anlamış olucak ki elindeki fırça ve boyları bırakıp sana yaklaştı ve kucağına aldı.

"Noldu Prensesim?"

Sen babana bakıp gülücükler sacarken baban yeni geni çıkmaya başlayan saçlarını okşadı.

"Ye-yeşim"(Resim)

"Ne? Sen az önce ne dedin Y/N?"

"Yeşim yeşim "diye tekrar ediyordun ki Rebekah halan elinde kamera ile bahçeye koştu. Vampir olduğu için seni duymuştu ve ilk kelimeni söylediğin anıyı kameraya kaydetmek için evde bulduğu kamerayı getirmişti.

Caroline Forbes

Annen seni kucağına almış ve uyutmaya çalışıyordu. Ama senin uyumaya niyetin yok gibiydi. Annene bakıp gülümsüyor, hoş sesler çıkarıyor ve ellerini birbirine çarpıp oynuyordun.

"Hadi bebeğim uyu artık çok geç oldu"

Ama sen hâlâ aynı şekilde annene bakıp gülmeye devam ediyordun.

"Anne çok yoruldu meleğim hadi biraz uyu"

"Ay-ayye" (anne) dedin ve güldün "ayye oyuy"(anne oyun)diye devam ettin annen sana şaşkınca bakıyordu.

Kai Parker

Baban seni salıncakta sallıyordu. Sen de etrafa gülücükler saçıp bir şeyler mırıldanmaya çalışıyordun kendince. Etraftaki çocuklara bakıp onları taklit etmeye başladın. Senden iki üç yaş büyük olan çocuk düşüp yaralaninca sen de "düşüp off oydu"dedin. Baban sana şaşkınca bakıp salıncaktan aldı ve eve koşup annene "KIZIMIZ İLK KELİMESİNİ SÖYLEDİ"diye bağırmaya başladı.

Tony Stark

Baban her zaman ki gibi ofisinde zırhları ile ilgilenirken sen de orda oturmuş oyuncaklarin ile oynuyordun. Aniden senden bir kaç metre uzakta olan kırmızı zırhı görünce heyecanlandın ve emekleyerek oraya doğru yürüdün. Babam seni henüz fark etmemişti derken sana baktığında seni göremeyince panikleyip etrafa bakındı. Sen çoktan zırha yaklaşmıştın aranızda sadece bir metre kadar mesafe kalmıştı. Baban koşup seni kucağına alırken sen ağlamaya başladın ve zırhı işaret ederek "ziyh ziyh" dedin. Baban gülümseyip "Friday hemen kayda al"dedi ve seni havada atıp tutmaya başladı sen ise hala "ziyh"diye gülüyordun.

Natasha Romanoff

Not: Ne yazık ki Natasha'nin çocuğu olmuyor malum redroomda kısırlaştırıldı:( o yüzden evlatlıksın.

Annen seni mama sandalyene oturtup yemeğini yedirmeye çalışıyordu. Sen de iştah ile yiyordun. Maman bitince tezgahta gördüğün kırmızı çilekler dikkatini çekince onlara uzandın. Annen sana anlamamış gibi bakarken sen "kızıl"dedin ve çilekleri işaret edip annene baktın.

Elijah Mikaelson

Baban sana kitap okuyordu sen de onu dikkatli şekilde dinlerken kendince konuşmaya çalışıyordun. Sonra birden "uykum"  dedin. Baban ilk başta inanmadı ve sana bakarken senin gözlerinin kazandığını gördü "uykum geydi" dedin sonra.

Freya Mikaelson

Annen yemek yaparken sen tezgahta oturmuş kurabiye yiyordun. Annen sana bakıp gülümsedi ve eline bir kurabiye daha verdi. Sen de annene gülümseyip elini ona doğru uzattın ve "kuçak"dedin.

Kol Mikaelson

Annen ve baban ile pikniğe çıkmıştınız. Annem salata yaparken baban seni kucağına almış ve etleri pişirmeye çalışıyordu ama bir türlü ateşi yakamıyordu. Annen bu durumu fark edince (annen bir cadı olarak düşün).

"İncendia" dedi ve mangalda ateş yandı. Sen de anneni taklit etmeye çalışarak "inçendia" dedin. Annen ile baban hem gülürek hem de şaşkınca sana bakıyordu.

Wanda Maximoff

Annen ile alış veriş'e çıkmıştınız. Annen senin için kıyafetler bakarken sen de etrafına bakıp renga renk kıyafetleri inceliyordun sonra susadigini fark edip "ayye su" dedin.

Pietro Maximoff

Baban koşu antrenmanı yaparken sen de teyzen ile çimenlerde oturup babanı izliyordun. Derken bakışlarını gökyüzüne çevirdin ve uçan kuşu görünce ellerini heyecanli şekilde çırparak "kuş" dedin.

Part 2'de kimleri görmek istersiniz?

Multifandom ebeveynlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin