Benim gözümde hep Cedric kalıcaksın enişte:)
- Baban seni ilk kez kucağına aldığında duygulandı ve ağladı.
- Onun için herşeyden daha değerlisin.
- Her gece sana masallar anlatır ve iyi geceler öpücüğü bırakır saçlarına.
- Annen ve baban ile sık sık kamp ve pikniğe gidersiniz.
- Baban ile balık tutmayı seviyorsun.(ne alaka diye sormayın ben de bilmiyorum dnsksjs)
- Kâbus gördüğün zaman baban senin yanına koşup kucağına alır, saçlarını okşayarak öpücükler kondurur ve ninni söyler. Sabaha kadar seninle kalır.
- Hasta olduğun zamanda yanından hiç ayrılmaz.
- Annenden gizlice çikolata ve abur cubur yemene izin veriyor.
- Okula her gün kendi bırakıp çıkıştada kendi alır. Sana sataşanlar olursa güzelce dersini verir.
- Sürekli çok güzel olduğu ve kıskandığı söylüyor.
- Baban senin ilk kahramanın,ilk aşkın.
Aile pikniği...
Arka koltukta oturmuş ve etrafı inceliyordun. Ön koltukta annen ve baban vardı,baban arabayı sürüyordu. Radyoda en sevdiğin şarkı çalmaya başlayınca heyecanla babana döndün ve "Baba sesini biraz daha açar mısın, lütfen."dedin. Baban gülümsedi ve şarkıyı son ses açtı,sen de şarkıya eşlik etmeye başladın. Çok geçmeden annen ile babanda sana katılıp şarkı söylerken sen telefonunu alıp bu anınızı telefonuna kaydettin.
Piknik yerine geldiğinizde arabadan atlatarak indim ve annen ile babana çadırı kurmaya yardım ettin ardından annen diğer işleri hal ederken sen baban ile ormana odun toplamaya gittiniz. Bir yandan odun topluyor ve diğer yandan da eğleniyordunuz.
Baban mangal yapmaya başlayınca sen de annen ile top oynamaya koyuldun. Derken baban etlerin hazır olduğunu söyleyince masaya geçtiniz,annen salata hazırladı ve yemeğinizi güzel ve eğlenceli sohbet ile yemeye başladınız.
Gece olunca ateş etrafında baban gitar çalarken annen şarkı söylüyordu sen de videoya kaydediyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
FanfictionAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)