Hayaller ve hayatlar bölümü olucak bu da:)
-Sana özel zırhlar yapıyor her sene.
-Sım sık parti verir. Hatta ilk kelimen,ilk dışın,ilk regl olduğun ve buna benzerleri için bile parti verdi.
-Babandan aldığın özgüven ve Stark egon var.
-Senin için okulu satın aldı. Orda kendisi fizikten,Bruce amcan kimyadan,Steve amcan tarihten,Natasha teyzen ise bedenden ders veriyor.
-Külede herkes tarafından sevilen birisin, herkesin göz bebeğisin.
-Natasha ve Wanda teyzen ile geceleri okuldaki ve ekipteki erkelerin dedikodusunu yaparsınız.
-Natasha teyzeni shiplediğin kişi ile yapmak için elinden geleni yapıyorsun. Hatta bir ara onları odaya kilitlenmiştin.
-Okulun en gözdesi sensin,herkes seninle arkadaş olmak için can atıyor ama sen sadece sen olduğun için seninle arkadaş olanlar ile berabersin.
-Bazen Bruce amcani ve babanı kandırıp ödevini onlara yaptırıyorsun.
-Pietro ile koşu yarışı yapıyorsunuz ama Pietro sürekli mutant hızını kullanarak seni yeniyor,sende söylenip ona küsüyorsun. Ama bu küskünlük en fazla bir saat sürüyor.
-Clint amcan ve çocukları ile beraber okçuluk dönemleri yapıyorsunuz.
-Baban gibi sende partilere düşkün olduğun için sende sık sık kendi partini veriyorsun.
-Küledekiler sana genelde "Küçük Stark" diye sesleniyor.
-Babanı üç bin kez seviyorsun:).
Babanın dersinde...Sınıfta oturmuş ve telefonun ile oynuyordun. O sırada zil çaldı ve sınıfa baban girdi. Bugün okulun ilk günüydü ve oldukça heyecanlıydın,ayrıca babanı görmeyi beklemiyordun. Özellikle de sınıfında. Babanı görünce şaşkınca gözlerini çatıp onu izledin. Baban sınıfa girip çantasını koydu.
"Hepinize merhaba benim kızım kadar mükemmel olamayan veletler. Ben Anthony Edward Stark sizin yeni fizik öğretmeniniz ve okulun yeni sahibi,ayrıca Y/N/Y/LN'min babası."
Tüm gözlerini üzerinde hissedince gözlerini devirdin ama aldırış etmedin. Baban sınıftaki diğerleri ile tanışınca tahtaya soru yazdı.
"Bunu çözmek isteyen var mı?"diye sordu ama kimse el kaldırmamıştı. "Güzel,o zaman aranızdan ben seçim. Y/N/Y/LN bu soruyu bizim için çözer mısın?"
Hiç bir şey demeden tahta kalemini alıp soruyu bir dakika içinde çözüp yerine geri oturduğunda başta baban olmak üzere herkes seni alkışlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
FanficAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)