Bucky Barnes

144 18 37
                                    

NOT: bu kurguda Bucky Barnes bir HYDRA ajanı ile ilişki yaşıyor ve sonucunda ajan hamile kalıyor. Bunun üzerine kadın bebeğini korumak için HYDRAyi terk edip kaçıyor. Olaylar 1945 yılında, ikinci dünya savaşı sırasında gerçekleşmektedir.

"Y/N,uyan artık uyuyan güzel."

Küçük kız sabah annesinin huzurlu sesi ile uyanmıştı. Gözleri aralayarak uyku ile annesine baktı. Genç ajan yaşadığı tek gecelik ilişkinin bu kadar büyük bir hataya yol açacağını tahmin bile etmemişti. Ama olan olmuş ve artık anne olmuştu. İlk başta istememiş olsa da şu an minik kızı kadının hayatı olmuş ve ona renk katmıştı. Bu ona pahalıya patlamış olsa da bundan memnundu. Kızının doğması ile kadın sevginin ne demek olduğunu anlamış ve kızı ile bir çok duyguyu keşfetmişti.

"Anne uyumak istiyorum!"

"Hey,uyan artık ufaklık. Doğum günü kızı bu kadar uykucu olmamalı."

Y/N yavaşça başını yastığından kaldırıp annesine gülümsedi. Minik dudaklarında kocaman tebessüm ile annesinin yanaklarına öpücük bıraktı. Polina gülümsedi. Kollarını küçük mesleğine sararak onun güzel kokusunu içine çekmişti. İçindeki kötü bir his vardı. Buna aldırış etmemeye çalışıyordu. Kızına da belli etmemek için elinden gelenini yapıyordu,bugün küçük kızı beş yaşına gidecekti ve hiç bir şey ikisinin keyfini bozamazdı. Kadın iç çekip ellerini ve yüzünü yıkmaya giden kızına bakarken gülümsedi ve dağılmış yatağını düzeltti. Aniden çalan kapı ile kaşları çatılmıştı. Kim olabilirdi ki?

Polina odasına geçip çekmecelerin birinden aldığı silahını beline saklayarak kapıya yöneldi, kapı deliğinden baktı. Dikkatlice kapıyı açıp etrafına baktı,kimse görünmüyor gibiydi. Tam kapıyı kapatacağı sırada birisi buna engel olmuştu. Kadın başına yediği darbe ile bilinci kapanmıştı.

Aradan ne kadar süre geçtiğini bilmiyordu Polina ama gözlerini açtığında başında şiddetli bir ağrı hissediyordu. Aklına bilinci kapanmadan önce yaşanılanlar gelince tüm vücudunu korku ele geçirmişti. Etrafa bakarken bir köşede minik kızının korkuyla kendisine baktığını ve ağladığını fark etmişti.

"Anne."

"Y/N bebeğim. Anne yanında,ağlama."

"Korkuyorum."

Küçük kızın burnu kanıyordu, muhtemelen bir kaç darbe almış gibi duruyordu. Bu nasıl acımasız insanlardı ki küçük çocuğa da acımamışlardı? Polina sinirle yumruğunu ancak elleri bağlı iken elinden hiç bir şey gelmiyordu.

"Onu bırakın. O daha çocuk."

"Üzgünüm ajan Cortez ama küçük Barnes'e ihtiyacımız var."

"Kızımın üzerinde aptal deneylerinizi yapmanıza izin vereceğimi mi düşünüyorsunuz?"

"Hayır bu yüzden seni öldüreceğiz."

Odada yaklaşık on adam duruyordu,geldi de siyah giyinmiş ve maske takmışlardı. Adam cümlesini bitirmesi ile onu da cebinden silah çıkardı ve elleri bağlı kadına ateş etmeye başladı.

"ANNEEEE."

Y/N'nin acı ve korku dolu çığlıkları odayı doldururken annesinin cansız bedeni çoktan yer ile buluşmuş etrafı kan gölüne çevirmişti.

Bölüm nasıldı? Umarım hoşunuza gider:) bir dahaki bölümde bundan önce paylaştığım bölümündeki yorumlara istenilen karakterlere yazmayaca çalışacağım.

Part 2?

Size iyi sahurlar🖤

Multifandom ebeveynlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin