Anamız Hayley bu bölümde:)
- Sabahları her anne gibi senin de annen erken olmasına rağmen geç kalıyorsun diye uyandırır.
- Hope ile her ne kadar sık sık kavga etseniz de birbirinize çok düşkünsunuz ve seviyorsunuz.
-Annen ile mutfakta bir şeyleri yapmaya bayılıyorsun.
- Her gece sana uyumadan önce ballı süt ve ya papatya çayı hazırlıyor.
- Tüm sırlarını biliyor. Her şeyi annene anlatıp onunla uzun uzun sohbet etmekten zevk alıyorsun.
- Sürundekiler sana bayılıyor. Hatta bir çoğu sana aşık:).
- Hope ile tartışıp küstüğunuz zaman annen ikinizi aynı odaya kitliyor ve barışana kadar kapıyı açmıyor.
- Annene küçük sürprizler yapıyorsun.
- İlk dönüşümünde annem yanındaydı.
- Annen sen ve Hope için her şeyi yapar,siz onun her şeyisiniz.
Doğum anin...
Annen gülümsedi ve elindeki günlüğe bir kaç şey yazdı. Karnında hissettiği tekme ile elini karnına koyup okşadı ve seninle sohbet etmeye başladı. Aniden ard ardına giren sancılar ile doğum başladığını anlayınca babana seslendi. Baban anneni sesini duyar duymaz koşarak odaya daldı ve kucağına alıp arabayla hastaneye getirdi. Aradan geçen bir kaç saat sonra sonunda doğmuştun, doktor seni annenin kucağına verirken annen sana bakıp gülümsedi,minik parmaklarını tutup dudaklarına götürerek öptü, kokunu içine çekti.
"Hoş geldin hayatıma Y/N. Sana söz veriyorum hayatının her anında yanında olup seni çok seveceğim ve kollayacagim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
FanfictionAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)