Hep babalar için yapmışız biraz da anneler ile hayal edelim:)
-Annen sana o kadar düşkün ki sen uyurken bile senin yanından ayrılmıyor bazen.
-Kendisi yaşayamadığı çocukluğunu ve gençliğini sana yaşatmak için elinden gelenini hatta daha fazlasını yapıyor.
-Annen ile o kadar yakınsınız ki annen senin hakkına her şeyi biliyor. Hatta hoşlandığın çocuk hakkında bazen sohbet edip onun dedikodusunu yapıyorsunuz.
-Annen sana redroomda yaşadıklarını anlatıyor.
-Yelena teyzen sana annen ile küçüklükleri hakkında her şeyi anlatıyor.
-Annen ve Yelena teyzen ile sık sık dövüş antermanlari yapıyorsunuz.
-Sık sık olmasa da üçünuz beraber oyun geceleri,film geceleri düzenleyip eğleniyorsunuz.
-Tony amcana her ne kadar gıcık olsan da onu çok seviyorsun.
-Tony sana genelde Küçük Romanoff ve ya Little Widow,Thor ve Loki Leydi,Clint En sevdiğim kızıl ve ya küçük Nat, Bruce küçük Tasha diye seslenir.
-Annen sana daha küçük yaşta hamile kaldığı için sen de bir süre redroomda kaldın.(Annen daha kısırlaştırılmadan önce sana hamile kaldı.)
-Babanı tanımıyorsun. Ama baban gibi gördüğün kişiler var. Örneğin,Clint(en çok sana babalık yapan ve öz kızı Lila ile bir tutuyor,hatta Cooper de seni kendi kardeşi,Nathaniel ise ablası gibi görüyor.), Tony,Bruce ve diğer takım üyeleri var.
-Lila,Cooper, Nathaniel ve Peter ile aynı okula gidiyorsunuz.
-Kitap okumaya bayılıyorsun. Her okuduğun kitabı annen ve teyzene anlatıp kitap hakkında tartışıyorsunuz.
-Bazen kitap okuma yarışmaları yapıyorsunuz. Bir kitap seçip üçünuz aynı anda okumaya başlıyorsunuz, genelde kazanan sen oluyorsun.
-Sık sık Clint'in evine gidip onlarda kalıyorsun. Genelde bunu kulede sıkıldığında yapıyorsun. Lila de bazen kuleye senin yanına yatıya geliyor.
-Hero adında köpeğin var. Tony ilk başta her ne kadar köpeği kulede istemese de sonradan o alıştı.
-Bruce ile bazen çeşitli deneyler yapıyorsunuz.
-Tony ile bazen fizik çalışıyorsunuz.
-Steve ve Bucky ile tarih dersine çalışmaya bayılıyorsun.
-Elsa(bu benim karakterim) ile kılıç ve hançer antermanlari yapıyorsunuz.
-Clint sana ve Lila'ya okçuluk dersleri veriyor.
-Pietro ile bazen koşu yarışları yapıyorsunuz,Pietro her zaman mutant hızını kullanarak seni yeniyor. Sen de söyleniyorsun.
-Yelena teyzen ve sen sık sık Steve amcana rahibe diyerek onunla şakalaşıyorsunuz.
-Thor'un mjolnirini kaldırabilen nadir kişilerdensin.
-Loki ve Elsa sana hançerler hediye ediyorlar.
-Bazen Steve amcan'in kalkanını çalıyorsun.
-Bucky seni/sizi okula bırakma ve okuldan alma görevini üstlendi.
Annen ile savaştan sonra
Bir kaç gündür annen yoktu, Avengers ekibi ile Thanos'u yenmeye çalışıyorlardı. Kulede tek başına kalmayı sevmediğin için Peter'in teyzesi May teyze ile kalıyordun(Clint'in ailesi yok olduğu için onlar ile değilsin). May teyze ile iyi anlaşıyordunuz,o seni çok seviyordu. Onunla beraber mutfakta bir şeyler yapmayı seviyordun.
Kapının çalması ile otururduğun koltuktan kalkıp koşarak kapıyı açtın, kapıda Avengers ekibi duruyordu ama içlerinde annen ve Tony amcam yoktu. Ama bu nasıl olurdu? Ekibin üzgün yüzünü görünce kaşların çatılirken aklına annen ölmüş olması geldi. Hayır hayır der gibi başını iki yana sallayıp titreyen sesin ile konuşmaya başladın.
"An-annem nerede?"
Yelena teyzen sana sıkıca sarılıp annen gibi kızıl saçlarını okşamaya başladı. Bir saniye,Yelena teyzen ağlıyor muydu? Ama onu daha önce hiç ağlarken görünmemiştin ki. Belli ki ciddi bir şey olmuştu.
Hep beraber içeri geçtiğinizde ekip salondaki koltuklara oturdu. Herkes susuyordu. En sonunda Clint konuşmaya başladı.
"Y/N, üzgünüm. Annen... Natasha öldü."
Duyduğun şey ile aniden kahkaha atmaya başladın, böyle bir şey olamazdı. Muhtemelen ekip sana şaka yapıyordu,annen birazdan kapıdan içeri sürpriz diye girecekti sen de annene sıkı sıkı satılacaktın.
"Güzel şaka. Annem nerede?" diye sordun. Kızmaya başlamıştın,nasıl bu kadar acımasız ve saçma bir şakaydi ki bu? Kesin Tony'den çıktı bu fikir diye düşünmeden edemedin.
"Y/N,sakin ol. Ve şaka yapmıyoruz,Natasha öldü. Kendini kurban etti, Tony de aynı şekilde."dedi Yelena teyzen titreyen sesi ile.
O sırada bunun bir şaka olmadığını anladın, gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Canın o kadar yanıyordu ki daha önce hiç kendini bu kadar güçsüz hissetmemiştin. Yelena teyzen ile Clint amcan sana sıkıca sarılıp sakinleştirmeye çalışmalarina bile aldırış etmeden ağlamaya devam ediyordun.
Günde iki bölüm, dünyanın sonu mu geliyor 😂
Birazcık depresyonlara girmiş olabilirim...
Eee bölüm nasıldı? Diğer bölüm kime olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
FanfictionAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)