Y/N 15 yaşında
Y/N derin nefes alıp verirken elinde tuttuğu silahın ettiğini çekti, silahtan çıkan ok karşısındaki hedef tahtasının tam 12'den vururken Y/N silahı bıraktı. Diğer silahı eline alıp atış yapmak için hazırlanırken kapı açılmıştı, içeri ajanlardan biri girerek Y/N çağırdı.
Y/N bu cehenneme geleli tamı tamına on sene olmuştu, on senedir cehennem hayatını yaşıyordu, duyguları adeta alınmış bir robota dönüşmüş gibiydi. Elinden alınan bir çok şey vardı, masumiyeti, çocukluğu, güzel bir hayatı en önemlisi de zihnindeki anıları silinmiş ve onun gerine boşluk oluşmuştu. Koca bir boşluk, Y/N kim olduğunu,anne babasının dahi kim olduklarını ve ya buraya nasıl geldiğini bilmiyordu. Hatırlayamıyordu.
Ajanı takip eden Y/N sonunda bir odaya gelince durdu, iç çekip kapıya tıklamadan içeri girerken içeri de namı değer kış askerinin olduğunu görünce kaşları çatıldı. Onun burada ne işi vardı? Adamın kim olduğunu duymuştu, eh duymaması da imkansızdı zaten nede olsa Bucky, HYDRA'nin yaptığı en iyi deneylerden biriydi.
"Y/N sonunda geldin! Size görevim var." dedi koltukta oturan adam."Berlin'e gideceksiniz, orada bize ait olan bir dosya var."
Bucky tek bir kelime dahi etmemişti ancak Y/N "Tamam efendim." diyerek adamı onaylamıştı.
Y/N iç çekip görev için gerekli hazırlıklı yaptıktan sonra babası olduğunu bilmediği adam ile beraber Berlin'e gitmek üzere kendilerine verilen sahte kimlikler ile yola çıkmıştı.
3 gün sonra/Berlin
Y/N iç çekip cesetlere göz attı, yaklaşın yedi sekiz tane adamı sahip olduğu özel güç ile öldürmüştü. Şimdi ise etrafı gözetleyerek her tarafın temiz olduğundan emin olmak istiyordu. Bucky Barnes, kızının öldürdüğü cesetleri ve izleri yok ederken Y/N kendilerine söylenen dosyayı bulup getirmişti.
"Görev tamamladı, asker." diyerek dosyayı işaret etti Y/N.
İkisi de birbirinden habersizdi, baba kız olmalarına rağmen şimdi ikisi de birer yabancı gibiydi adeta. İkisi de birbirine bakarken bakışlarında koca boşluk ve hiçlikten başka hiç bir şey yoktu.
Sonunda tamamladıkları görev sonrası HYDRA'nin en iyi iki ajanları geri dönmüşlerdi. Y/N dosyayı direktör'e vermek üzere odasına doğru yürümeye başladı. İçeri girip dosyayı masaya bıraktı.
"Hazırlan, yarın gidiyorsun. Artık redroom'da eğitim göreceksin."
Selamm! Uzun zaman sonra sonunda bölüm yazmayı başardım, nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
FanfictionAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)