İlk aşk

367 19 32
                                    

Tony Stark

Sıradan bir gündü. Babanın dersinde oturmuş önünde duran deftere bir şey karalıyordun. Senden bir kaç sıra önde oturan çocuğa durmadan bakıp onu kesiyor ve hayallere dalıyordun. Aniden babanın sesi ile kendine gelerek kendini toparladın.

"Y/N? İyi mısın? Nereye daldın?"

Aniden hoşlandığın çocuğun sana bakması ile yanakların kızarmıştı,babana bakarak gülümseye çalıştın.

"Sanırım rivere gitmem gerek Bay Strark."

"Ben götürürüm, çocuklar siz tahtaya yazdığım soruyu çözün."

Baban ile sınıftan çıktınız,baban önde sen ise arkada babanı takip ediyordun. Bir kaç dakika sonra babanın ofisine gelince durdunuz,baban kapıyı açıp içeri girdi ve senin de girmen ile kapıyı kapattı. Sen kendini deri ve rahat koltuklardan birine atarken baban seni süzdü ve sana en sevdiğin çikolatalardan uzattı.

"Küçük prenses aşık mi olmuş?"diye sordu baban sen çikolatadan bir ısırık alırken.

"Çok mu belli?"

"Ben Tony Starkim ve senin babamın Y/N, ben hiç bir şey kaçmaz."

Gülümsedin ve çikolatandan bir ısırık daha aldın.

"Ama ben her zaman senin ilk aşkın olacağım, değil mi?"

Kahkaha attın.

"Her zaman ilk aşkım ve en büyük kahramanım sen olucaksin baba."

Klaus Mikaelson

Baban ile cafede oturmuş kahve içerken tam yan masaniza hoşlandığın çocuk yanında genç kız ile gelip oturdu. Hoşlandığın çocuğu görür görmez yüzünde tebessüm oluşurken yanındaki kızı görünce yüzün asılmıştı.

"Baba,kalkalım mi?"

Baban da sanki bir şeylerin ters gittiğini anlamış gibi başını salladı ve hesabı istedi. Baban ile cafeden ayrılınca gözünden akan bir kaç damla göz yaşını elinin tersi ile silip babana belli etmemeye çalıştın.

"Kardeşiydi."

"Efendim?"

"O çocuk diyorum, yanındaki kız sandığın gibi sevgilisi değil kardeşi. Konuşurlarken duydum."

"Ne? Ama sen nasıl?"

"Senin babam ilk melez küçük cadım. Şimdi hadi eve gidip Rebekah ve Freya ile çocuğun dedikodusu yap sen benim bir kaç isim var."

Baban gülümseyip sarıldın,gamzelerinden öptün.

"Seni seviyorum baba."

Bruce Banner

Baban ile labaratuvarinda bir kaç deney yapıyordunuz. Telefonuna gelen bildirim sesi ile eline telefonunu alıp gelen mesajı okudun,mesajı gönderen kişi seni kahve içmeye davet ediyordu. Yüzünde tebessüm oluşurken babana döndün.

"Baba -hoşlandığın çocuğun adı- ile kahve içmeye gidebilir miyim?"

Baban başını kaldırıp sana bakarak tebessüm etti.

"Ona aşıksın, değil mi?"

"Yo-yok öyle bir şey baba. Biz sadece arkadaşız."

"O da senden hoşlanıyor ve iyi eğlenceler güzel kızım."

"Sen harika bir babasın!"

Babama koşup sarıldın.

Uzun zaman sonra selam. Umarım bu bölümde hoşunuza gitti:) part 2 gelsin mi? En çok kimi beğendiniz?

Bu arada diğer kurgularima da bakarsanız çok sevinirim, özellikle de gelecekten gelen adlı kurguma.

Multifandom ebeveynlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin