Ahh aksanlı psikopat kekimmm
- Seninle zaman geçirmeyi seviyor.
- Baban gibi psikopat ve manyaksın. Sık sık baban ile bara gider bir kaç insanın kanını emersiniz.
- Sana hep "küçük darling"diye seslenir.
- Annen sizin yaptığınız ufak katliamlardan sürekli şikayetçi oluyor.
- Okulda en popüler öğrencilerden birsin sonuçta sen bir Mikaelsonsun:)
- Baban ile beyzbol sopası koleksiyonunuz var.
- Baban ile iddialara girmeyi seviyorsun.
- Baban ile beraber kutu oyunları oynuyorsunuz genelde kazanan sen oluyorsun.
- Elijah amcama bazen "yürüyen takım elbise amca"diye seslenir ve onu sinirlendorirsin.
- Klaus amcan ile bazen resim yarışmlari yaparsınız.
- Babana her şeyi anlatıyorsun. Ondan sır saklamak imkansız.
- Annen seni cezalandırdığı zaman baban seni bir kahraman gibi kurtarıyor.
Baban annenin sana hamile olduğunu öğrendiğinde...
Annen baban ile görüşmek istediğini söyledi. Baban da hemen annenin yanına geldi. Annen babanın karşısına geçip ona ufak bir kutu uzattı. Baban kutu açınca sana ait ultrason fotoğraf ile pozitif sonuçlu hamilelik testi buldu. İlk başta baban anlamsızca bakarken sonra aniden ayağa kalkıp annesi kucağına alarak döndürmeye başladı. Bir kaç dakika sonra anneni indirip karnına eğildi ve okşayıp öpücük bıraktı.
"Seni şansızlık ile bekliyorum ufaklık."dedi ve pencereyi açıp "HAMİLEYİM VE BABA OLUYORUM"diye bağırdı.
Sıradaki kim olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
FanfictionAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)