Selam gençlik yine ben. O kadar lurgim dururken niye bunu çıkardığımı hiç sorgulamayin ben de bilmiyorum BANAKAJA. Ama gece gece yazmak geldi içimden... Umarım hoşunuza gider:)
Morgana Pendragon
- Anne'ne hem dış görünüş olarak hem de kişilik olarak çok benziyorsunuz.
- Küçükken dayin Arthur hep sana "Morgana'nin küçük versiyonu" ve ya "Küçük Morgana" diye seslenirdi.
- Annen, teyzen Morgause ve dayın Arthur ile sık sık antrenmanlar yaparsınız.
- Bir çok şövalyeden daha iyi kılıç kullanıyorsun. Hatta hepsinden. Bugüne kadar seni yenen olmadı (annen,dayın ve teyzen dışında tabii ki).
- Aynı annen gibi insanlara yardım etmeyi ve onları mutlu etmeyi çok seviyorsun.
- Annen gibi sık sık kâbus görüyorsun. Kâbus gördüğün zamanlar annene koşuyorsun ve ona sıkıca sarılıyorsun.
- Annen sana kendi kabuslardan koruyan bilekliğini verdi.
- Annen ile sabah kahvaltısından önce atta yürümeyi seviyorsunuz.
- Annen ile teyzen sana büyüleri öğretiyorlar. Sen de onlar ile çeşitli büyülere çalışmaya bayılıyorsun.
- Dayın kral olduktan sonra Camelot'ta büyü yapma yasağı kalktı.
- Aldığın en ufak yarada bile annen senin için çok endişeleniyor ve yanına koşup yaranı iyileştiriyor büyü ile.
- Gauis ile tıp çalışmaları yapmayı seviyorsun. Ona iksirleri yapımında ve hastaları tedavi etme konusunda çok yardımcı oluyorsun.
- Balolarda en güzel kıyafetleri giyen, mücevherleri takan sen oluyorsun. Hâliyle tüm gözler sende oluyor. Bu durumda dayının canını sıkıyor çünkü seni çok sevdiği için kıskanıyor.
- Genelde balolarda ilk dansı sen ve dayın başlatıyor.
- Annenin ejderhası Aithusayi alıp sık sık Avalon gölüne kaçıyorsun. Döndüğünde annenin sağlam bir nutkunu dinledikten sonra annen sana sarılıp ",Seni çok seviyorum kızım. Sana bir şey olursa dayanamam bir daha böyle kaçma" diyor ve saçlarını okşayıp öpüyor.
- Sahip olduğun aile yüzünden kendini çok şanslı hissediyorsun.
- Çok mutlusun.
Annen sana hamile olduğunu öğrendiğinde...
Ilık bir yaz akşamıydı. Hafif rüzgar esiyordu. Akşam yemeği daha yeni yenmiş ve herkes kendi odasına çekilmek üzereydi. Annen ile dayın sarayın koridorunda yürüyordu. Görünüşe bakılırsa dayın yine anneni kızdırmıştı. Çünkü dayın gülerken annen sinirle ona bakıyordu.
"Bazen egon kendi boyundan daha büyük olduğunu düşünüyorum."dedi annen ve dayindan önde yürümeye başladı.
"Gerçekleri söylemek ego değildir Morgana."diye sırıtarak baktı dayın.
O sırada annen merdivenlere yaklaşmıştı,birden başının döndüğünü hissetti. Duvardan destek alarak tutunmaya çalıştı,dayın hemen bir şeyler olduğunu anlamıştı. Hızlıca annenin yanına koşup onu kucağına aldı.
"Bırak beni Arthur. Kendi ayaklarım var ve yürüyebiliyorum."
"Sus Morgana. Merdivenlerden düşüp bir kez daha beyin kanaması geçirmeni istemiyorum."
Dayın anneni saray şifacısı olan Gauis'un odasına götürüp ordaki sedye(yatağa) yatırdı ve her şeyi anlattı. Gauis hemen anneni kontrol edip annenin hamile olduğunu söyledi. Annen ilk başta şaşırmış olsa da sonra yüzünde büyük bir tebessüm oluşarak elini karnına götürdü. Dayın ise söylenmeye başlamıştı. "Tanrım! Ufak bir Morgana için bu saray daha hazır değil!"diyip isyan ederken annen dayina göz devirdi.
"Çocuğuma laf etmeyi bırak Arthur yoksa tüm kirli çamaşırlarını ortaya çıkarırım"diye tehdit etti annen dayını. Dayın teslim oluyorum diye ellerini havaya kaldırıp annenin karınını okşayarak "en çok dayını sevmelisin küçük prens ve ya prenses"dedi ve gülümsedi.
Gece gece çok soft oldum🥺 bölüm nasıldı? Morgana'yi seviyor musunuz? Ahh hayaller ve hayatlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
Fiksi PenggemarAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)