-Her baba gibi kıskanç. Ve biraz fazla korumacı.
-Tarih ödevlerini babani kandırıp ona yaptırıyorsun.
-Kalkanı ile oynamana izin vermiyor çünkü yara almandan korkuyor.
-Sabahlari beraber koşar ve ardından spor yaparsınız.
-Natashadan silah eğitimi almak için babani ikna ettin.
-Bucky amcan sana baban ile olan anılarını anlatıyor. Beraber oturup sık sık sohbet edersiniz.
-Tony seni çok seviyor, zırhlarını gitmene izin veriyor.
-Wanda ile Dr.Strange'in(Vision ve ya Wanda ile kimi sahipliyorsan artık) arasını yaptın.
-Clint amcan sana yay hediye etti.
-Bruce amcan kimya ve biyoloji derslerinde yardımcı oluyor.
-Pietro ile sık sık kavga etseniz de birbirinizi çok seviyorsunuz.
Sıradan bir gün...
Eline aldığım kitabı açıp bir kaç satır okudun ancak kitap o kadar sıkıcı gelmişti ki daha bir kaç satırdan uykun gelmeye başlamıştı. Ama bu ödevi yapmak zorunda olduğunu da biliyordun. Aklına gelen fikir ile yüzünde sinsi bir tebessüm oluşurken hemen yerinden kalkıp kitabın ile defterini alarak babanın yanına koştun.
Baban kulenin salonunda Bucky amcan ile oturup sohbet ediyordu.
"Selam baba ve selam Bucky amca."
"Selam meleğim."
"Selam küçük Steve."
Bucky amcana gülümseyip babanın yanağından öptün ve yanına oturup ona şirince bakmaya başladın.
"Baba."
"Efendim meleğim?"
"İm.. şey... Tarih dersinden yardımına ihtiyacım var."
Baban başını sallayıp kitabına bakıp soruları okudu.
"Bunlar çok kolay meleğim tam benim savaş yıllarıma denk geliyor."diyip sorunların cevabını söylemeye başladı. Ödevin bitirince kocaman tebessüm ettin ve ayağa kalkıp.
"Teşekkürler baba. Seni seviyorum." diyerek kitabın ile defterini aldın ve salondan ayrıldın.
"Ben seni seviyorum Y/N."diye bağırdı baban arkandan.
Sıradaki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom ebeveynler
FanfictionAnnennizin avengers üyesi... Babanız Klaus Mikaelson ve ya daha fazlası... Hadi gelin hep beraber hayal edelim:)