Dr.Strange

219 14 4
                                    

-Her baba gibi kıskanç.

-Babanın çok önemli işleri var sonuçta evreni koruması lazım ama hiç bir şey senden daha önemli değil. Evren bile.

-Sana her zaman zaman ayırır,daha doğrusu çoğu zaman.

-Beraber büyüler çalışırsıniz.

-Bazen canın sıkılınca babandan gizlice portal açıp farklı ülkelere gidiyorsun.

-Tony sana genelde küçük Strange,Thor ve Loki Leydi Y/N, Natasha Y/N tatlım,Pietro güzelim,Clint ise küçük cadı tarzında seslenirler.

-Baban her ne kadar avengers olmasa da sen bir avengers üyesisin.

-Wanda ve Natasha sana abla gibiler. En çok Clint, Pietro ve Peter ile göreve gidiyorsun.

-Tony ve Bruce ile sık sık bilim yarışması düzenlersiniz. Genelde üçünuz berabere kalıyorsunuz.

-Clint'in çocukları ile çok iyi anlaşıyorsunuz.

-Bazen Wanda ile de büyüler yaparsınız.

-Pietro seni sinirlendirmeye bayılıyor.

-Loki ve Thor ile Asgard'a gittiniz.

Babana Avengers olduğunu söylediğinde

Oldukça gergin görünüyordun,sebebi bir kaç gün önce avangers ekibinin bir üyesi olmuştun şimdi babana söyleme zamanıydı. Bir kaç gündür nasıl söyleyeceğini bilmediğin için iyice strese girmiştin. Derin nefes alıp verdikten sonra babanın odasına yöneldin, kapısını çalıp içeri girdin. Baban oturmuş kitap okuyordu.

"Babacığım, nasılsın?"

Baban anından bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı.

"Noldu küçük hanım?"

"Hiç. Şey sana bir şey söylemem gerekiyor ama sakin kalmalısın."

"Avengers'e katıldığını söylemek istiyor isen biliyorum bebeğim."

"Ne? Nasıl?"

"Fury eğer benden izin almadan sana teklif etseydi onu Everest dağlarına göndereceğimi bildiği için ilk başta benden izin aldı."

Gülümsedin. Uzun zamandır avengers takımına girmek istiyordun. Onlar ile aile gibiydin. Sadece babana bunu söylemeye korkuyordun, izin vermeyeceğini düşünüyordun. Çünkü sana oldukça düşkündü ve sana zarar gelmesini istemiyordu.

"Ama takıma girmek istediğimi nereden bildin?"

"Ben senin babanım,Y/N. Senin hakkında her şeyi biliyorum hatta okuldaki şu hoşlandığın çocuğu bile."

Yanakların kızlarırken babana yaklaşıp ona sarıldın.

"Ama dikkatli olacağına bana söz ver,olur mu?"

"Söz."

"Hadi bakalım şimdi takımın en mükemmel üyesi olup onlara kimin kızı olduğunu gösterme zamanı. Tony mesaj attı seni kulede bekliyorlarmiş."

Babana yeniden sarılırken yanağına öpücük kondurup kulağına fısıldadın.

"Seni çok seviyorum baba,iyi ki benim babamsın."

"Ben de seni seviyorum meleğim. Ama şimdilik annene söylemesen iyi edersin yoksa ikimize de neler yapacağını çok iyi biliyorsun."

Ufak bir kahkaha atıp başın ile onayladın.

"Merak etme baba, aramızda. Ayrıca daha ölmek için çok gencim."dedin ve doğruca Stark kulesine portal açarak portaldan geçip kuleye ulaştın.

Sıradaki kim olsun?

Multifandom ebeveynlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin