Bucky Barnes

250 23 38
                                    

-Sana çok düşkün.

-Baban ile zaman geçirmeyi seviyorsun.

-Her ne kadar baban sert olsa da sana gelince çok yumuşak.

-Baban ile dövüş antermanlari vazgeçilmezin.

-Babanin metal kolu yaz günlerinde serinlenmene yardımcı oluyor. Sıcak yaz günleri gidip babanın metal koluna giriyor ve sarılıyorsun.

-Natasha ile silah dersleri favorin.

-Pietro ve Tony ile sık sık tartışsaniz da onlara da çok düşkünsun.

-Bazen Tony'e fizik ödevlerini yaptırıyorsun.

-Clint'in kızı ile çok iyi anlaşıyorsunuz hatta seni abisine ayarlamaya çalışıyor. Baban duymasın:)

-Bazen Steve amcan ile oturup baban hakkında konuşursunuz,Steve sana babanın kahramanlıklarını anlatır.

-Oyun geceleri vazgeçilmeziniz.

-Dr.Strange ile kadim büyüler çalışıyorsun arada.

-Peter ile aynı okula gidiyorsunuz,ikiniz çok iyi anlaşıyorsunuz. Bazen dışardan görenler sizi sevgili sanıyor-belki de öyle-.

-Okulda popüler olmasan da oldukça geniş arkadaş çevren var.

-Pietro ile bazen sabahları koşuya çıkıyorsun.

-Baban ile bazen mutfağa girip annen için sürpriz yemek,tatlı gibi şeyler yapıyosunuz.

-Baban seni bazen annenden bile kıskanır.

-Sana uzun süre küs ve ya sinirli kalamıyor.

-Bruce amcan ile kimya labaratuvarinda deneyler yapmaya bayılıyorsun.

-Bazen Tony amcana zırhlar konusunda yardım ediyorsun.

-Thor ile Loki sana hep leydi diye seslenir ve onlar ile beraber Asgardda gittin.

-Thor ile shiplediğin her kim ise onunla arasını yapmak için onları kandırarak yemeğe çıkardın.

-Unutma çok şanslısın. Çünkü sen bir avengers'in üyesinin biricik kizisin:)

Uzun zamandan sonra merhabaaa. Umarım bölüm hoşunuza gider,yazarken ben oldukça eğlendik ve feels geçirdim... Sınav öncesi bölüm yazım dedim hem size de moral olur😂

Sınavda başarılarrr

Sizi seven Drama Queeniniz🖤

Multifandom ebeveynlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin