Damon Salvatore

475 22 23
                                    

Bakalım babanız Damon Salvatore ise neler olacak:)

- Sizinle zaman geçirmeyi çok seviyor.

- Baban ile sık sık Stefan amcanın sincap kanı içmesi üzerine alay edip eğlenirsiniz.

- Baban ile bourbon içmeye gitmeye bayılıyorsun.

- Annen ile kavga ettiğin zaman baban aranızı düzeltiyor.

- Çok kıskanç. Erkek arkadaşından fazlasıyla kıskanıyor.

- İnsanlığını kapattığı zaman açabilecek tek kişisin.

- Sana arkadaşı Enzoyu anlatıp onun harika bir dost olduğunu söyler.

- Basen yaptığı pişmanlıklarını sana anlatır sen de ona destek olursun.

- Eve geç geldiğin zaman seni arayıp gizlice takip eder.

- Baban ile yemek pişirmeyi seviyorsunuz.

- Stefan amcanın günlüklerini alıp gizlice okumak en sevdiğin aktivite muhtemelen.

- Baban her konuda seninle gurur duyduğunu söylüyor.

- Babana çok benziyorsun. Sana yanlış yapanı asla affetmiyor ve onu cezalandırıyorsun.

18 yaş gününde baban...

Güzel ve şık bir şekilde giyinip hazırlandın. Son kendine aynada bakarken odanın kapısı açıldı ve içeri baban girdi. Sana bakıp seni süzerek gülümsedi.

"Çok güzel olmuşsun Y/N"

"Teşekkür ederim baba"

Baban sana sarılıp yanağına öpücük bıraktıktan sonra gözlerini kapatmasını söyledi. Sen de dediğini yapıp gözlerini kapattın. Bir kaç saniye sonra baban sana gözlerini açmanı söylediğinde açtın ve boynundaki zarif kolyeyi fark ettin. Bir hafta önce bu kolyeyi arkadaşların ile alış veriş'e çıktığın zaman vitrinde görmüş ve çok beğenmiştin.

"Ama baba sen? Orda sen yoktun ki"

Baban sinsice gülümsedi ve "ben her zaman her şekilde yanındayım küçük Salvatore"diyip yanağından öptü ve kolunu girmen için açtı. Sen de babanın koluna girip partiye katılmak için aşağı kata indin baban ile.

Günaydın. Bölüm pek güzel olmadı üzgünüm:( başım dünden beri çatlıyor o yüzden pek yazamadım umarım hoşunuza gider:)

Multifandom ebeveynlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin