Hey hey!
Yes, befejeztem a könyvet. Köszönöm az embereknek akik eddig követtek és folyamatosan várták az újabb részeket. Azoknak legfőképpen akik az elejétől itt vannak és votelnak, kommentelnek, ez hihetetlenül jól esik. De természetesen mindenkinek hálás vagyok amiért itt voltatok.
Lehet kicsit gyorsan vége lett, de ez a sztori már augusztus óta a jegyzeteim közt van, így csak arra várt, hogy ti olvasni tudjátok. Bár azt bevallani nem így terveztem. Kicsit sem. Sokkal hosszabbra terveztem és jobbra. Viszont így jött ki az egész és igaz, nem vagyok vele teljesen elégedett, de jelenleg ennyi telt tőlem. Ez volt az első olyan könyvem amiben nem csak egy szimpla slice of life, romance könyv, hanem több esemény történik és egyáltalán valamilyen szinten a mangát követni is nehéz volt. A fejemben minden jobban hangzott mint mikor leírtam, de ha nektek tetszett akkor én boldog vagyok. Szóval örülnék neki ha elmondanátok a véleményeteket róla. Nem feltétlen kell kifejteni, de egy kisebb véleménynek nagyon örülnék.
Öröm volt veletek megosztanom ezt a sztorit és tényleg mindent megért ha már egy ember arcára mosolyt csalt egy részem vagy bármi érzelmet kiváltottam vele.
Egyébként tervezek még Mikeyval egy önálló könyvet írni, de Bajival is van ötletem. Szóval most még gondolkodom kivel legyen, ha esetleg szeretnétek segíthetek dönteni is benne.
Ha szeretnétek olvasni tőlem valamit akkor nézzetek fel az oldalamra és ott van a Tokyo Revengers Oneshot könyvem is, és ott tudtok válogatni kivel is akartok olvasni egy részt.
Tényleg köszönök mindent és hálás vagyok nektek. Legyen csodálatos napotok/estétek/reggeletek. ✨💛
ESTÁS LEYENDO
𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞 ˢᵃⁿᵒ ᵐᵃⁿʲⁱʳᵒ (✓)
Fanfic╰┈➤𝐞𝐠𝐲 𝐬𝐳𝐭𝐨𝐫𝐢 𝐚𝐦𝐞𝐥𝐲𝐛𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲 𝐛𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐯𝐞𝐳𝐞𝐭𝐨̋ 𝐞́𝐬 𝐞𝐠𝐲 𝐨̈𝐧𝐠𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐡𝐚𝐣𝐥𝐚𝐦𝐮́ 𝐥𝐚́𝐧𝐲 𝐭𝐚𝐥𝐚́𝐥𝐤𝐨𝐳𝐢𝐤 𝐚𝐤𝐢𝐤 𝐬𝐳𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐨̋ 𝐥𝐚́𝐭𝐚́𝐬𝐫𝐚 𝐞𝐠𝐲𝐦𝐚́𝐬𝐛𝐚 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞𝐤. 𝐒𝐚𝐧𝐨...