Anılar

49 1 2
                                    


Yıl 1667 RiverBend krallığı yavaşlamış savaşacak gücü kalmamıştı StoutPeak hem politik hemde fiziksel saldırılarına devam ediyordu. Yıllardır süren savaş iki krallığı da yıpratmıştı.

RiverBend kralının odasından şarap kokuları sızıyordu artık herkes biliyordu ki savaş kaybedilmek üzereydi kral 2.Louvel tamamen çaresizliğe düşmüş son 2 aydır kendisini odaya kapamıştı. Son 2 aydır krallığı neredeyse orduların başında olan komutan Colin yönetiyordu. Savaş o kadar yoğun ve kanlı geçiyordu ki Colinin Louveli öldürüp kral olma niyetini bile gerçekleştirecek bir zamanı yoktu.

Sarayın bir çok hizmetkarının bildiği gibi Louvel artık kendisini bırakmış 2 aydır odasından çıkmadan kendisini içkiye ve uyuşturucuya boğuyordu savaş için bu durum daha kötü olsada politik olarak bir sorun çıkmaması adına Colin bu olayı örtbas etmekteydi. Her savaş toplantısına veya yönetim kuruluna çıkan colin Louvelin savaş stratejileri ile kafasının dolu olduğunu politik bir görüş için burada olamadığını kendisinin yetkili olduğunu söylüyordu.

Hizmetkarların çenesini bile biraz parayla kapatabilirsiniz ancak dedikodu durduramazdı.

Son 15 günde Colin Yönetim masasında lafı geçmese bile söylentilerin louvelin durumunun bilindiğini gösteriyordu. Bu durum bir politik darbeye vasalların masadan kaçıp zaten eksik olan savaş gücünü eksiltebileğinden korku duyuyordu.

İşte tam o zaman Louvelin kapısı 2 kere tıklatıldı.

Louvel yine sarhoşdu ancak kapıya bağırarak "Beni yalnız bırakın demedimmi sizi piçler." diyerek elindeki bir şişe şarabı kapıya doğru fırlattı ancak şişenin kırılma sesi odanın içerisinde dağılmamıştı.

Kapı açıldı ve içeri deri cübbeli bir adam girdi kapı arkasından sıra hemen sert bir şekilde kapandı ancak ses yine louvelin kulaklarına gitmemişti sanki sarhoşluk onu sağır etmişti "Neler oluyor burada sende kimsin?" diye sordu louvel ancak kendi sesini bile duyamıyoru paniğe kapıldı ve alkolün etkisi bir anda hızlıca paniğine karşı kaybetmeye başladı.

Bir anda panikleyen ve odanın bir kenarına kaçmaya çalışan louvel ayağı takılıp yere düştü ancak yerden bile ses gelmemişti. kaçarken bir ana midesinden gelen ne varsa yere kusmaya başlayan louvel cübbeli adama bir yandan bakmaya ve ondan kaçınmaya çalışıyordu "Sende kimsin bir büyücünün odamda ne işi var?" diye bağırarak sorsada hiç bir şekilde sesi çıkmamıştı.

Bir ses "Uyan!" dei ve tüm odaya dağılan ses Lovelin kulak zarlarını neredeyse patlatacaktı. Bu ses karşısında midesinde veya vücüdünda ne kadar alkol varsa kusmaya başlan Louvel adamın yaklaştığını görebiliyor ancak hareket etmeyi bıraktım sadece şuan vücüdunu yönetemiyor sadece kusuyordu 5 dakika boyunca aralıksız kusan louvelin sonunda kusmuğu kan kırmızısına dönüşmüştü bunun hemen ardından ne kadar durmak istesede duramayan Louvelbir süre sonra kendi kanında ve kusmuğunda bayıldı.

Yeniden "Uyan!" diyen bir ses Louvelin kulaklarını yeniden tırmalamaya başlamıştı...

Colin Louveli ziyaret edip artık bu işin sonunu getirecekti belki kendisini kral ilan ederse politik olarak yeniden ayakta kalabilirlerdi.

Bu sırada mevcut kralın düşüşü Politik bir savaşa neden olabilir vasalların bir çoğunu kaybedebilirlerdi ancak Colin kral olursa onu destekleyecek bir çok kişi vardı. Bu 2 ay içerisinde Louvelin tahttan kalkmasını isteyen bir çok kişi Colinin arkasına dayanmış durumdaydı.

Ancak Colin Louvelin olduğu odanın koridoru bir takım askerler korumaktaydı. Colin bu adamların kimler olduğu ile alakalı bir fikri yoktu ancak Colin " Burada ne işiniz var sizlerde kimsizin Muhafizlar! bunları kim içeri aldı" diye bağırmaya başladı. Colinin arkasından gelen bir kaç muhafız Colini kollarından tutmaya çalıştılar ancak Colin yıllardır savaşta olan bir savaşçıydı. Muhafızları bir anda kılıfında olan kılıcıyla kesip Louvelin odasına doğru koşmaya başladı. Colinin kafası karışmış durumdaydı. Burada acaba neler oluyordu bu askerler kimlerdi muhafızlar neden beni tutmaya çalışmışlardı diye düşünüyordu. Bir anda askerlerin ortasına dalıp Louvelin odasına girmeye çalışacaktı. Fakat odayı koruyan askerlerden biri Colinin midesine sağlam bir tekme atarak yere yapıştırdı.

NekropolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin