Duyduklarını idrak eden genç adam hızlı adımlarla merdivenlerden yönelirken Hevidar hanım endişeyle seslendi oğlunun arkasından.
"Avaz bir şey mi oldu?" Avaz annesine cevap vermeden merdivenlerden inerek konaktan çıktı. Hevidar hanım anlamsızca oğlunun arkasından baktı. Her şey tam iyi oluyor yoluna giriyor derken yine bir sorunla karşılaşıyorlardı.
Arabaya bindiği gibi gaza bastı telefonu tekrar çıkarıp Mazlumu aradı. "Takip et bana bildir ben hemen geliyorum." Diyerek telefonu kapatıp destanı aradı.
Aradı ancak açılmadı telefon bu kadın gitmeyi kafasına koymuştu. Gidecekti de biri engel olmazsa.
"Aç şu telefon kadın aç." Diye bağırırken elini sertçe direksiyona vurdu. Gitme düşüncesi bile kötüyken gitmesi çok daha kötü olurdu eğer Destan İstanbul'a gitmek gibi bir eylemde bulunursa İşte o zaman her şey değişirdi hem Destan açısından hemde Avaz açısında ikisi de dönülmez bir yola girer ve çıkması mümkün olmazdı..
Biraz daha gaza yüklenerek arabayı sürmeye devam etti. Eğer şimdi gidip karısını vazgeçirmezse bir daha asla yapamazdı kaldı ki giderse kökten biterdi her şey zaten teyzesi ve arkadaşı bitirmeye yer arıyordu..
Çok geçmeden ana yola girdiğinde arabanın hızını biraz daha arttırdı şu an düşünce yetesi kaybetmiş ne yapacağını bilmeden arabayı sürüyordu..
Çalan telefonla direksiyonu bir eliyle sıkı tutarken diğer eliyle telefonu açıp kulağına koydu..
"Söyle Mazlum." Dediğinde sesini kontrol altında tuttu kızmayacak sinirlenmeyecek en önemlisi öfkeyle kalkıp zararla oturmayacaktı..
"Ağam havaalanına yaklaştılar." Dediği anda Avaz gözlerini anlık sıkıca kapattı çalan korna sesiyle aralayıp direksiyonu hızla çevirdi.
"Hiç mi iyi şeyler bulmaz beni lan sikerim böyle işi." biraz daha gaza bastı Şimdi her şeyi yoluna koyma vakti gidecek karısını alacak ve her şeyi yoluna koyacaktı.
Sonra da karısını alıp konağa götürecekti tabi yetişebilir ise..
"Tamam ben geliyorum yakınım zaten." Telefonu kapatıp elini yumruk yaparak dişleri arasına aldı..
Öfkeli nefesini burnundan vererek sakinleşmeye çalıştı sakin olmalıydı başka ne yapabilirdi ki.. bir kaç dakika sonra gördüğü tanıdık arabayla yüzünde tehlikeli bir gülümseme belirdi gaza biraz daha yüklenerek arabanın önüne geçti daha sonrada önde giden taksinin önüne geçti.
"Ne yapıyor bu?" diyen Selen'le Destanda panikledi.
"Manyak mu bu kaza yaptıracak." Dikkatli baksa aslında Avaz olduğunu görecek ama şu an o kadar umrunda değildi ki dikkatli bakmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTAN/TÖRE
General Fiction"Sen benim Kürtçe öğretmenim ol." Genç adam tek kaşını kaldırdı. "Karşılığında sen bana ne vereceksin?"diyen adam ile genç kadın her iki elini kocasının göğsüne koydu. Dudakları hafif yukarı kıvrıldı. "Ne istersen onu." Avaz çapkın bir gülüş ile...