Bölüm 7

65.4K 3K 663
                                    

Gelen itiraf genç kızın kalbinin hızını attırırken nefes  almayı unutmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelen itiraf genç kızın kalbinin hızını attırırken nefes  almayı unutmuştu. Geldiğinden beri ilk defa bu adamın güzel dudaklarından güzel kelimler dökülmüştü.

"Gerçekten mi?" Heyacanı kulaklarına varıyordu. Yanakları kızarmış yüzünde şapşal bir sırıtış vardı.

Avaz genç kızın haline kahkaha atmamak için kendini zor tutmuş yüzünde geniş bir gülümseme belirmişti. Bu kadar etkileneceğini düşünmemişti..

"He gerçekten." Diyerek odasına girmiş kapıyı hemen kapatmıştı. Destan giden adamın arkasında gözlerini devirdi. Öküzden adam olmasını beklemek hataydı.

İnsan beklerdi iki dakika bir sohbet ederlerdi daha sonra kız  girerdi odasına sonra erkek ama erkek mal olunca demek..

Şaşırmamak lazımdı erkek milleti değil miydi öküzlükten level atlıyorlardı..

Odasına girip kapıyı kapatarak kendini yatağın üzerine attı, yorulmuştu oynamaktan.

"Yemin ederim değişik ya hayır ne olsun istiyor güzellikle gidiyorum olmuyor kötü olayım diyorum kötüyle kötü olunmaz."

Göğsü sinirle kalkıp iniyordu. Adamın az önce yaptığı hareketten hoşuna gitmemişti. resmen kapıyı yüzüne kapatmıştı ne halin varsa gör der gibi..

Hayır sanki ona bayılan vardı diye düşünecekken vazgeçmişti çünkü baya baya beğeniyor ve etkileniyordu. hayır hoşlanıyordu resmen. Avazı görünce kalbi dengesizce atıyordu yüzünde aptal bir sırıtış beliriyordu..

"Destan çok salaksın ya sen böyle içine düşersen tabi götü kalkar."!Söylediği şeyi idrak edince eliyle ağzına vurmuştu.

Ağzı biraz bozuktu ama buraya geldiğinden beridir kendini törpülemeye çalışıyordu. Ve çok güzel bir yol katetmişti.

Derin bir nefes alıp yerinden kalktı ellerindeki eldivenleri çıkarıp yatağın üzerine koydu. banyoya ilerledi suyu açıp kınalı ellerini iyice yıkadıktan sonra odaya dönmüştü.

Hayatında ilk defa kına yakmıştı elleri kırmızı olmuştu ama öyle çok değil. Bu kadarı yeterli sanarak ellerini yıkamıştı daha rahat ellerini kullanabilmek için.

Hızlı bir şekilde üzerini değiştirdikten sonra Kapı çalınmıştı. "Gel." diyen Genç kız ile Seyran elinde kına tabağıyla odaya girdi.

"Uyumadın değil mi?"Destan tam uyumak için yatağına girecekti ama karşısında gördüğü görümcesiyle kaşlarını çatmış merakla yüzüne bakmıştı.

"Uyumadım da o ne?"

Seyran yengesine doğru ilerleyip elindeki tabağı yatağın üzerine bıraktığında Destan kına olduğunu görmüş gözlerini devirmişti.

"Ama az önce ellerimi kına yaptınız?"!Saf bir şekilde sorarken Seyran yatağın üzerine oturdu yengesinin oturması için elini iki kere yatağın üzerine koydu.

DESTAN/TÖRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin