Harry
Istun sohvalla punainen muki kädessä. Katselen humalassa olevia ihmisiä. Jotkut tanssivat, jotkut juttelevat keskenään, jotkut taas ovat liimautuneet toisiinsa kiinni.
"Harryyy!!!" kuulen erittäin tutun äänen vierestäni. Paras ystäväni Louis istahtaa viereeni.
"Paljon sä olet juonut?" kysyn huvittuneena.
"En tiedä. Paljon." Louis nauraa ja ottaa hörpyn mukistaan.
"Mä huomaan sen." naurahdan ja otan itsekkin hörpyn omasta mukistani. Olen itsekkin aika humalassa, mutta se ei ole mitään uutta.
"Mennäänkö pelaamaan jotain peliä?" Louis kysyy virnistyksen kanssa ja ottaa selkänsä takaa viinapullon.
"Mennää vaan." naurahdan ja nousemme sohvalta. Menemme yläkertaan ja etsimme vapaan huoneen. Jokaisissa bileissä menemme Louisin kanssa aina pelaamaan jotakin juomapeliä kahdestaan.
Löydettyämme vapaan huoneen istumme sängylle.
"Mitä pelataan?" kysyn.
"Kerrotaan vuorotellen joku pieni salaisuus. Huikan saa ottaa vaan jos kertoo." Louis selittää. Nyökkään vastaukseksi ja alan miettiä mitä kerron.
"Mä alotan. Mulla on vieläkin sängyssä se nalle pehmolelu minkä sain kuusi vuotiaana." Louis sanoo ja ottaa huikan. Repeän nauruun.
"Älä naura." Louis ärähtää.
"Sori. Mä kuuntelen välillä lastenlauluja yksinäni." sanon ja otan huikan.
Olemme kertoneet jo monta pientä salaisuutta. Nyt on taas Louisin vuoro.
"Mä voisin suudella sua." hän sanoo ja ottaa huikan.
"Oliko toi vitsi?" kysyn.
"Ei." Louis sanoo ja katsoo minua silmiin.
"Okei." sanon. Louis laittaa melkein tyhjän viinapullon lattialle ja tulee minua lähemmäksi.
"Voinko mä tehdä sen?" Louis kysyy. En vastaa mitään vaan painan huulet hänen omilleen. Hetken päästä erkaannun Louisista hieman, mutta naamamme ovat silti erittäin lähellä toisiaan.
"Mun vuoro..." aloitan.
"Mä voisin viedä tän pidemmälle." henkäisen.
Louis ei sano mitään vaan kaataa minut sängylle ja tulee itse päälleni. Hän painaa huulensa takaisin omilleni ja laittaa kätensä paitani alle. Pian paitamme ovat lattialla ja Louis on siirtymässä housuilleni.
"Onko tää ihan hyvä idea?" kysyn.
"En tiedä, mutta sen tiedän, että me molemmat halutaan tätä joten mikä meitä estää?" Louis kysyy.
"Sä olet oikeassa." sanon ja annan Louisin ottaa housuni pois.
Tiedostan koko ajan, että tämä voi pilata ystävyytemme, mutta en välitä.
Olisin kyllä jättänyt tämän tekemättä jos olisin tiennyt mitä tästä seuraa.
-
Tässä vielä kuvat et miltä Louis ja Harry näyttää tässä ficissä!
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...