Jee vihdoin uus luku! Tää on aika lyhyt ja ehkä vähän tönkkö mut yritin parhaani😅
Palaillaan taas uuden luvun parissa minkä yritän julkasta ens viikolla! Jos musta ei kuulu nii spämmikää vaikka kommentteja tai jotain XDDDHarry
"Et oo tosissas?!" huudan naurun seasta.
"Oon mä. Sitte se mun kaveri lähti juoksee niit poliisei karkuu ja lopulta se nukku niiden naapureiden roskikses." Zayn selittää nauraen.
"Eikä! Miks se ei menny kotii?" nauran.
"Sen porukat ei oikein tykänny et se joi alaikäsenä." Zayn sanoo.
"Aivan." sanon jo vähän rauhottuneena.
Meil on ollu Zaynin kaa tosi hauskaa. Zayn ei kyselly mitään miks en mennykkään Loun kans sinne leffaan. Oikeestaan tän parin tunnin aikana mitä oon Zaynin kaa nyt ollu nii en oo miettiny sitä mun ja Loun riitaa. Se oli turha ja Lou on tässä se kenen pitää pyytää anteeks.
"Mitäs sanoisit jos mentäs baarii?" Zayn kysyy.
"Baariin? Maanantaina?" kysyn huvittuneena.
"Nii. Skipataa huomine päivä koulusta tai mennää darras kouluu." Zayn sanoo. Kieltämättä tarjous houkuttelee.
"Noo eikai se haittaa jos yhen päivän skippaa." sanon.
"Noni hyvä! Jätäks sun auton johonki vai miten meinasit tehä?" Zayn kysyy.
"Jätän tän varmaan vaa tähä parkkii ja haen sitte huomenna." sanon.
"Okei." Zayn sanoo ja hyppää ulos autosta.
"Mennääks?" kysyn kun oon laittanu auton ovet lukkoo.
"Joo." Zayn virnistää ja lähtee johdattaa meitä johonkin baariin.
Louis
"Voitko nyt vihdoin kertoo mikä sulla on?" Liam kysyy taas.
"Harry." vastaan.
"Niin mutta mitä se on tehny?" Liam kysyy. Huokaan ja mietin miten selittäisin asian Liamille. Zayn on kuitenki Liamin serkku.
"No Harry valehteli mulle." sanon.
"Mistä?" Liam kysyy.
"No älä suutu mulle jooko?" kysyn.
"Öö okei? En suutu." Liam vastaa.
"No en tiiä ootko sä huomannu mut Zayn on ihastanu Harryyn ja Harry ei nää sitä. Viime viikolla vihjailin Harrylle että en oikeen tykkää Zaynista ja syy siihen on se et se on niin selvää miten se yrittää iskee Harryn. Tänää Zayn soitti Harrylle ja en ees tienny et ne on vaihtanu numeroita ja Harryn sanojen mukaa ne on jotain hyviäki kavereita." selitän.
"Eli sä oot mustasukkanen?" Liam kysyy.
"Mitä? No en ole!" huudahdan.
"Oot sä, myönnä pois." Liam virnistää.
"En." tuhahdan.
"Kuules nyt Louis. Mä kyllä tiesin että Zayn tykkää Harrystä mut mitä väliä? Harry rakastaa sua eikä se koskaa tekis mitään mikä vois satuttaa sua." Liam sanoo.
"Tiesit? Mistä sä tiesit?" kysyn.
"Edelleen Zayn on mun serkku ja ollaan läheisiä. Se kertoo mulle kaiken." Liam naurahtaa.
"Et sitte mulle kertonu?" tiuskasen.
"En ois saanu kertoo tästä." Liam mumisee.
"En mä kerro kellekkää. Paitsi Harrylle." vastaan.
"Mut sä oot silti turhaan mustasukkanen. Harry seurustelee sun kaa ja se rakastaa sua." Liam sanoo.
"Mm." mumisen.
"Mut mä voisin lähtee kotii. Huomen on kuitenki kouluu." Liam sanoo ja haukottelee heti perään.
"Joo." vastaan.
"Juttele sen Harryn kans huomenna." Liam sanoo. Nyökkään vaan.
Saatan Liamin eteiseen ja sanotaan viel heipat. Sen jälkeen ryntään suihkuun. Siellä ei kauaa menny sillä mua väsyttää ihan sikana. Kömmin siis peiton alle ja yritän saada unta vaikka mun päässä pyöriikin vaan Harry.
Harry
"Harry pitäskö sun vähän rajottaa!" Zayn sammaltaa mun vieressä kun kiskon ties kuinka monetta shottia alas.
"Ei ny vielä!" huudahdan.
"Sä oot ihan kännissä!" Zayn nauraa.
"En oo ainoo!" virnistän.
"Pitäskö meijän lähtee? Kello on jo aika paljon!" Zayn kysyy.
"Mä en jaksa kävellä himaa!" marisen.
"Tuu meille yöks." Zayn ehdottaa.
"Okei." vastaan ja nousen. Horjahdan vähän mut onneks Zayn saa must kii.
"Selviiks sä?" Zayn kysyy.
"Ehkä." sanon ja lähen kohti ovia.
Matkalla kaaduin kaks kertaa pusikkoon. Zayn kompastu omiin jalkoihinsa ties kuinka monta kertaa. Onneks vihdoin päästiin perille ja molemmat on hengissä.
"Nyt sit hiljaa." Zayn kuiskaa.
"Joojoo." sammallan.
Se hiljasuus loppu lyhyeen. Nimittäin heti kun astuin sisälle nii kompastuin lipastoon ja Zayn kaatu mun päälle koska se kompastu ite mun jalkoihin.
"Voi perse." Zayn marisee ja yrittää nousta mun päältä.
"Nonii ihrakasa, sä litistät mut." vitsailen ja repeen omalle tyhmälle jutulleni.
"Harry!" Zayn sanoo ja yrittää pitää pokan.
"Sori." hihitän.
"Selviiks sä noi rappuset ylös?" Zayn kysyy.
"Jep." sanon ja lähen Zaynin perään rappusiin.
Zayn avaa huoneensa oven ja päästää mut ensin sisälle.
"Ööm tota sä voit nukkuu tos sängyllä nii mä voin hakee ittelleni patjan." Zayn mumisee.
"Ääh kyl me molemmat voidaan tos nukkuu." sanon ja alan riisuu mun vaatteita.
"Varma?" Zayn kysyy.
"Jep." vastaan ja istun sängylle ottaa housuja pois. Vilkasen Zaynii jolla ei oo enää paitaa päällä. Tahtomattani jään tuijottaa Zaynin mahassa olevia tatuointeja.
"Tiesitkö et tuijottaminen on aika epäkohteliasta." Zayn naurahtaa. Muutun varmasti yhtä punaseks ku tomaatti ja siirrän katseen heti pois.
"Sori." mumisen. Nousen seisomaan ja samantien törmään johonkin. Zayniin. Miten ihmeessä se kerkes jo mun eteen?
"Ei se mitää." Zayn sanoo.
Valehtelisin kaikille jos sanoisin ettei Zayn houkuttelis mua. Jos mä ja Louis lähettäis temppareihi ja Zayn ois mun saarella sinkkuna nii ihan varmasti sortuisin.
Havadun ajatuksista ku tunnen viileet kädet mun lantiolla. Vilkasen Zaynin kasvoja ja niitä koristaa pieni virne.
"Meinasit kaatuu. Taas." Zayn naurahtaa. Toi ääni. Ja noi huulet.
En tiiä mitä mun päässä liikkuu kun laitan mun kädet Zaynin niskan taakse ja painan huuleni hänen omilleen.
Tiiän et tuun katuu tätä heti aamulla enkä tiiä mitä sanon Louisille. Tiiän et tästä tulee kauhee riita ja voin menettää Loun lopullisesti. Mut en voinu vastustaa. Alkoholilla on varmasti osuutta asiaan mut se ei oo silti mikään syy pettää.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanficHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...