Päätin kokeilla kirjottaa puhekielellä koko luvun. Omasta mielestä tää oli helpompaan kirjottaa tällee ja mun mielestä puhekielellä saa enemmän käsitystä siitä et millanen kyseinen ihminen on tässä ficissä!
Kertokaa kuitenki kans teijän mielipide et jatkanko tällee vai en!☺️
Tässä luvussa on kans aika rajuu kielenkäyttöö joten älkää säikähtäkö!😆
Harry
Mun bileistä on kulunu nyt kaks viikkoo. Kun me herättiin aamulla niin kaikki oli hyvin jos darraa ei oteta huomioon. Juteltiin Loun kanssa normaalisti ja mentii jopa yhessä syömään darra ruuat. Kuitenki seuraavalla viikolla koulussa, Lou alko välttelee mua. Yritin puhuu sille monta kertaa mut se aina keksi jonkun tekosyyn miks se ei vois jutella. Jaksoin tota kaks päivää mut sit mä en enää jaksanu ees yrittää. Liam ja Niall kyseli alussa että mikä meijän välillä taas on mut joko minä tai Lou ärähdettiin niille niin ne tajus lopettaa kyselyn. Nyt ne ei kysele enää mitää.
Viime viikon loppuna oli bileet Jamesin luona mut mä en jaksanu mennä. Liam ja Niall yritti saada mua mukaan mut valehtelin et mun pitäis auttaa äitii ja Gemmaa jossain. Oikeesti vaa makasin sängyssä ja katoin netflixii. Ja tietenkin söin koko ajan. Yritin miettii et miks Lou ei puhu mulle vaikka sen meijän jutun jälkee naureskeltii yhessä. Tällä hetkellä mä kuitenkin taidan tietää syyn.
Nimittäin niissä bileissä jossa mä en ollut niin Lou oli kuulemma säätäny Eleanorin kaa jotain. Ne oli pussaillu ja huhujen mukaa ne oli kans päätyny sänkyy. Kun kuulin tosta niin aattelin vaa et ihan sama. Kuitenkin nyt tällä viikolla koulussa kun oon nähny ne kiehnäämässä toisiaan vasten niin oon tuntenu jotain outoo. Ja se outo taitaa olla mustasukkasuus. En todellakaan tiedä et miks helvetissä mä oon mustasukkanen. Vaikka oon myöntäny ittelleni olevani ainakin bi niin en oo ees aatellu olevani ihastunu Louhun. Nyt kuitenki oon alkanu miettii asioita ja kyl mä oikeesti oon tainnu ihastuu mun parhaaseen kaveriin joka on kaiken lisäks poika. En oo kertonu tästä kellekkään enkä varmaa koskaa tuu kertookkaa. Viikonloppuna on taas bileet ja aattelin mennä sinne ja vetää perseet. Voisin kans iskee jonkun helpon muijan. Uskon siihen että tää ihastus Louisia kohtaan on vaa ohimenevää ja se johtuu vaa niistä meijän virheistä. Ja nimenomaan ne oli just niitä virheitä. Toistettiin sama virhe kaks kertaa ja se sai mun pään sekasin.
"Harryyy!"
Herään ajatuksistani kun kuulen jonkun sanovan mun nimen. Katson viereeni jossa Niall seisoo.
"Mitä?" kysyn.
"Niin että meinaatko siihen jäädä vai mennäänkö syömään?" Niall naurahtaa.
Vilkaisen kelloa ja tosiaan tunti on loppunut. Olin näköjää nii ajatuksissani etten ees huomannu kuinka nopeesti aika menee.
"En meinannu." sanon ja alan pakata tavaroita.
Astelemme Niallin kanssa pois luokasta ja Liam odottaakin meitä jo luokan ulkopuolella.
"Mitä siel on ruokana?" Niall kysyy.
"Makaroonilaatikkoo." Liam sanoo ja Niall hieroo mahaansa samalla kun lähtee kohti ruokalaa. Naurahdan ja lähden Liamin kanssa blondin perään.
"Ootko nähny Louisia?" Liam kysyy.
"En." vastaan lyhyesti.
"Pitäiskö meijän pitää peli-ilta pitkästä aikaa jos Louis pääsis kans?" Liam kysyy.
"Sil on varmaa nii kiire sen huoransa kans et tuskin kerkee." mumisen ja tajuan samantien mitä sanoin. Lyön käden suulleni ja Liam kattoo mua silmät suurina.
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...