Harry
Louis alkaa hivuttaa sen käsiä mun paidan alle samalla kun mä työnnän mun kieltä sen suuhun. Suudelma muuttuu koko ajan vaa rajummaks. Siirrän mun kädet Loun perseelle ja puristan sitä vähän. Louis voihkasee mun suuhun mikä saa mut hulluks. Louis alkaa hinkkaa itteensä mua vasten ja voin olla varma et se tuntee mun puolkovan etumuksen.
Louis on alkamassa ottaa mun paitaa pois mut sit sen puhelin alkaa soimaan taskussa. Louis ei tee asialle mitään joten irrottaudun Loun huulista. Louis kattoo mua kysyvästi.
"Sun puhelin soi." sanon vähän hengästyneenä.
"En haluu vastaa." Louis sanoo ja alkaa suudella mun kaulaa. Puhelin kuitenki vaa jatkaa soimistaan.
"Vastaa nyt." sanon.
Louis huokasee ja nousee mun päältä. Nousen itekki istuu ja katon kun Louis vastaa sen puhelimeen.
"Mitä nyt?" Louis sanoo aika vihasesti.
"En mä nyt pääse. Mulla on muuta tekemistä." Louis sanoo hetken päästä. Kuulen jotain kimitystä joten oletan et Eleanor soitti Loulle.
"Läksyjä." Louis sanoo. Meinaan purskahtaa nauruun.
"No okei mä tulen kohta." Louis ärähtää ja lopettaa puhelun.
"Eleanor?" kysyn.
"Jep. Se pakottaa mut sen kaa kaupungille ettii jotain saatanan hörhelö paitaa." Louis parahtaa ja nojaa päätänsä sohvan selkänojaan.
"No mut sähän oot hyvä makutuomari ku säki käytät välillä kaikkii pitsi paitoja." virnistän.
"Pää kiinni." Louis sanoo mut se silti virnistää. Purskahdan nauruun.
"Oisin kyl mielummin jatkanu sun kaa siit mihin jäätiin." Louis sanoo.
"Oishan se ollu kiva mut sul on tyttöystävä ja se ois pettämistä." sanon.
"Petin sitä jo joten jos oltais menty loppuun asti nii ei sillä ois ollu mitään väliä." Louis sanoo.
"Totta mut voidaa jatkaa joskus myöhemmin." sanon.
"No joo." Louis huokasee ja nousee sohvalta.
"Ja sitä paitsi mun pitäs ottaa pari päivää rauhassa." virnistän ja nousen myös.
"Mä oisin ollu hellä." Louis virnistää ja lyö mua perseelle.
"Tohon sä et usko itekkää." nauran.
"En nii." Louis nauraa.
"Mut pärjääks sä nyt yksin?" Louis kysyy samalla ku se lähtee kävelee eteiseen.
"Pärjään ja äitiki tulee kohta kotiin." sanon ja meen Loun perään.
"No hyvä. Soita mulle jos tulee jotain." Louis sanoo ja avaa oven.
"Joo. Moikka." sanon.
"Moikka herkkupeppu." Louis virnistää.
"Mene nyt sen sun tyrkky muijas luo." tuhahdan vitsillä. Louis alkaa taas käkättää.
"Mene nyt muualle käkättää." sanon ja työnnän Loun pihalle.
"Heippa varis." Louis nauraa ja lähtee kävelee pois päin. Tuhahdan ja vedän oven kiinni.
Meen takas olohuoneeseen ja lösähdän sohvalle. Me mentiin melkee sänkyy. Taas. Tai no sohvalle mut ei sen väliä. En tiiä onks Louisilla mua kohtaan mitää tunteita mut mun on pakko ottaa selvää asiasta. Se ei näytä välittävän Eleanorist oikeesti koska se oli valmis pettää sitä mun kaa. Tai pettihän se jo mut kuitenkin. Mun on pakko puhuu Loun kans lähi päivinä ja mun on pakko kertoo sille mun tunteista. On aina mahollisuus et silläki olis jotain tunteita mua kohtaan mut oon kans valmis ottaa riksin ettei sil oo. En haluu et meijän välit menee uudestaan.
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...