Luku 15

123 6 7
                                    

Louis

"Louis."

"Louis nyt herätys."

Raotan silmii hieman ja nään täydellisen näyn. Harryn kasvot nimittäin. Sen hiukset on sekasin viime yön jäljiltä ja sen toisessa poskessa on haaleet painaumat tyynystä. Se näyttää täydelliseltä. Harry jäi siis meille yöks koska hän ei kuulemma jaksanut kävellä kotiin. Heidän koti ovelle on meiltä matkaa varmaan 100 metriä jos sitäkään. Joten ois se jaksanu mut se ei vaa halunnu.

"Heräsithän sä." Harry naurahtaa ja painaa pusun mun poskelle.

"Paljo kello on?" mumisen unisena.

"Seittemän." Harry vastaa.

"Voidaanko skippaa tää päivä?" kysyn ja nousen istumaan sängylle.

"Ei koska meijän pitää kertoo Liamille ja Niallille meistä." Harry sanoo.

"Ai nii." sanon ja hieron silmii.

"Mut sitä ennen..." Harry sanoo ja pian huomaan makaavani taas sängyllä Harry päälläni.

"Ai haluutko uusinnan viime yöstä?" virnistän.

"Nyt kun kysyit nii ei sekään huono ajatus ois." Harry virnistää ja painaa huulensa omilleni.

"Mun pitäis mennä suihkuun." mumisen Harryn huulia vasten. Harry irrottautuu ja mutristaa huuliaan.

"Sä voit tulla toki mukaan." sanon.

"No siinä tapauksessa." Harry virnistää ja nousee mun päältä.

Puetaan bokserit vaan päälle jonka jälkeen kipitämme kylpyhuoneeseen. Äiti on lähteny jo töihin mut Lottie on vielä kotona.

"Jos me aijotaan jotain touhuta nii pitää olla hiljaa koska Lottie on vielä kotona." sanon ja lukitsen kylpyhuoneen oven.

"Joo joo." Harry mumisee ja riisuu bokserinsa. Jään tuijottamaan Harryn alastonta vartaloa. Se on täydellinen.

"Tuutko sä?" Harry kysyy ja huomaan hänen menneen jo suihkun puolelle. Mumisen jotain vastaukses ja riisun omat bokserini.

Liityn Harryn seuraan suihkun puolelle. Vedän suihkuverhon kiinni ja katon kun vesi valuu pitkin Harryn vartaloa. Tuijotukseni kuitenki katkee koska Harry vetää mut kiinni itteensä. Nyt vettä valuu munki päälle.

"Tiesiks et tuijottaminen on aika epäkohteliasta." Harry kuiskaa mun korvaan.

"Mm tiiän mut en voi lopettaa sun tuijottamista." sanon.

"Älä sitte lopeta." Harry henkäisee ja painaa huulensa mun kaulalle.

Vingahdan vähän ku Harry alkaa näykkii mun kaulaa. Tunnen kun Harryn kädet liikkuu ensin mun selälle ja siitä mun takamukselle. Harry puristaa vähän ja mä voihkasen. Harry painaa huulensa rajusti mun omille. Suudelma on heti tosi intohimoinen. Työnnän Harryn seinää vasten ja se inahtaa.

"Sattuks sua?" kysyn hädissäni.

"Ei. Tää seinä oli vaa aika kylmä." Harry sanoo ja suutelee mua uudestaan.

Hivutan mun kielen Harryn suuhun. Se voihkasee pienesti ja siitä mä innostun. Vien mun kädet Harryn takamukselle ja varottamatta työnnän yhen sormen Harryn sisään.

"Louis." Harry voihkasee ja kallistaa päätään taaksepäin silleen et sen pää nojaa seinään.

Painelen suudelmia Harryn rintakehälle ja samalla lisään toisen sormen. Harry voihkii kovempaa joten laitan mun toisen käden Harryn suun eteen.

Same Mistakes (L.S in finnish)Where stories live. Discover now