Harry
Juoksen ympäri taloo ja yritän ettii mulle sukkia. Tai toisen oon jo löytäny mut miks aina se toinen on hävinny? Heräsin kaikenlisäks myöhässä joten mulla on kiire. Kello on jo 20 vaille 8 ja meijän pitäis Louisin kaa lähtee 5 minuutin päästä kouluun.
Päätän lopettaa sen oikeen parin ettimisen ja juoksen mun huoneeseen. Otan laatikosta ensimmäisen sukan joka käteen tulee ja tungen ne jalkaan. Nappaan viel repun lattialta ja ryntään eteiseen. Puen takin ja kengät päälle jonka jälkeen syöksyn ulos. Tarkistan et ovi meni lukkoon jonka jälkeen kipitiän naapuriin. Louis tuli just sopivasti ulos ovesta. Jään Loun auton viereen ottamaan häntä.
"Moi." Louis hymyilee ja tulee mun luo.
"Moi." sanon hymyillen ja kiedon kädet Loun ympärille.
Louis painaa huulensa omilleni. Suutelemme pitkään.
"Ei voida tehä tota koko päivänä." Louis sanoo ja siirtyy kauemmas musta.
"Ei nii mut eiköhän me selvitä." sanon.
Istumme autoon ja Louis lähtee peruuttaa pois pihasta.
"Mä ajattelin kertoo tänää äitille ja Lottielle meistä." Louis sanoo.
"Niinkö?" kysyn ja käännän katseeni poikaystävääni. Outoo sanoo tollee.
"Joo ja mä aattelin et haluisiks tulla meille koulun jälkee nii kerrotaan yhessä?" Louis kysyy sitten.
"Joo kyllä se käy." hymyilen. Louis hymyilee myös.
Pian saavutaan koulun pihalle ja Louis parkkeeraa autonsa. Oon jo nousemassa autosta mut Louis tarttuu mun kädestä kiinni. Katon häntä ihmeissäni. Louis ei sano mitään vaan se painaa pitkän suudelman mun huulille. Suudelman jälkeen vilkuilen pienessä paniikissa ympärille.
"Ei kukaan nähny." Louis naurahtaa ja nousee autosta. Nousen itsekkin.
"En haluu ottaa mitään riskejä." mumisen.
"Rauhotu nyt Harry." Louis nauraa. Tuhahdan vaan ja lähen kävelee kohti ovia Louis perässä.
-
"Moi!" Niall huudahtaa kun saavutaan Loun kans lokeroille.
"Moi. Missä Liam on?" Louis kysyy.
"Tässä." kuulen Liamin naurahtavan takanani.
"Mistäs sä siihen tupsahdit?" kysyn.
"Taivaasta." Liam virnistää.
"Just. Eiks enkelit yleensä putoo taivaasta?" kysyn virnistäen.
"Ja mäkö en oo enkeli?" Liam kysyy muka vihasena.
"Et." sanomme Loun kans samaan aikaan. Vilkastaan toisiimme pienesti hymyillen.
"Mä muute kuulin et sä ja Eleanor erositte." Niall sanoo ja kattoo Louisii.
"Joo nii erottii." Louis sanoo.
"Miks?" Liam kysyy.
"No ei mul ollu enää tunteit sitä kohtaan." Louis mumisee. Hänen onnekseen kellot soi joten meijän pitää lähtee tunneille.
-
Koulu on vihdoin ohi. Ollaan Liamin, Niallin ja Louisin kans kävelemässä autoille. Niall ja Liam yritti saada mua ja Louisii pizzalle niiden kans mut meijän piti kieltäytyy tekosyyn kanssa koska ollaan menossa Louisille. Minä ja Louis selvittiin tästä koulupäivästä hyvin. Monia kertoja kyllä mun teki mieli suudella Louisii mut en voi. Ei olla vielä valmiita kertoo meistä kellekkään. Ei ees Niallille ja Liamille.
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...