Luku 1

145 6 0
                                    

Harry

Minun ja Louisin pienestä... ajanvietosta on kulunut pari päivää. En voi vieläkään uskoa, että menin sänkyyn parhaan kaverini kanssa joka kaikenlisäksi on vielä poika! Olen aina tiennyt olevani hetero enkä ole koskaan edes ajatellut, että voisin olla jotain muuta. Mutta jos olen rehellinen niin tuo pieni virhe pisti vähän miettimään asioita. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että se johtui alkoholista ja siitä ettei kummallakaan meistä ole hetkeen ollut ketään.

Se oli erittäin kiusallista herätä seuraavana aamuna parhaan kaverin vierestä alasti ja perse kipeänä. Siinä ei kauaa mennyt tajuta, että mitä on tapahtunut. Emme sanoneet sanaakaan toisillemme silloin. Puimme vain vaatteet päälle ja lähdimme kotiin. Asiaa ei autannut se, että olemme naapureita. Kävelimme siis koteihimme peräkanaa sanomatta mitään.

Seuraavana päivänä ystävämme Liam ja Niall pyysivät meitä kaupungille. Suostuimme ja silloin jopa puhuimme toisilemme hieman. Onneksi Liam ja Niall eivät huomanneet mitään erikoista meidän käytöksessä.

Kuitenkin tänään on maanantai eli pitäisi mennä kouluun. Menemme yleensä Louisin kanssa samaa matkaa sillä Louisilla on auto. Tästä päivästä en tiedä joten heräsin sen takia hieman aikasemmin jos joudunkin kävelemään kouluun.

Istun keittiössämme ja syön aamupalaa selaten samalla puhelinta.

"Huomenta." kuulen siskoni Gemman sanovan ja pian hän on tullut näkökenttääni.

"Huomenta." mumisen.

"Me mennään Lottien kanssa tänään shoppailemaan. Haluutko tulla mukaan?" siskoni kysyy. Lottie on siis hänen paras kaverinsa ja Louisin pikkusisko. He molemmat ovat 15 vuotiata.

"Miksi mä haluisin tulla teidän kanssa shoppailemaan?" kysyn hämilläni.

"Koska oot murjottanut niistä bileistä asti etkä suostu kertomaan mitä siellä oikein tapahtu joten ajattelin jos haluaisit jotain tekemistä." Gemma sanoo.

"Mä en ole murjottanut." tuhahdan.

"Kyllä sä olet." Gemma sanoo ja lähtee keittiöstä.

Nousen pöydästä ja vien astiat lavuaariin. Kuulen viestiäänen puhelimestani joten katson keneltä se on. Sydämeni hyppää kurkkuun sillä viesti on Louisilta.

Tuu ulos 10min päästä. ~Lou

Näköjään minun ei tarvitse kävellä kouluun. Vastaan viestiin peukku emojilla ja lähden huoneeseeni. Laitan reppuuni tarvittavat jutut ja katson itseäni vielä peilistä. Olen tyytyväinen ulkonäkööni joten lähden takaisin alas. Suuntaan eteiseen jossa laitan takin ja kengät päälle.

"Moikka!" huudan vielä siskolleni ja astun ulos. Kauan en joudu odottamaan kun näen Louisin viereisen talon pihassa. Astelen hänen luokseen ja istumme autoon.

"Moi." Louis sanoo.

"Moi." vastaan ja katson ulos ikkunasta.

"Pitäiskö meidän puhua siitä mitä tapahtu?" kysyn hetken hiljaisuuden jälkeen.

"Eihän siinä ole mitään puhuttavaa. Tehtiin jotain mitä ei ois pitänyt ja nyt meidän pitäis vaan unohtaa se asia." Louis sanoo.

"Sä oot oikeessa." sanon sillä Louis on oikeassa. Meidän ei todellakaan olisi pitänyt tehdä sitä.

"Sovitaanko ettei puhuta siitä kenellekkään? Ei edes Liamille ja Niallille." Louis kysyy.

"Sovitaan niin. En itekkään halua että kukaan saa tietää siitä." sanon.

"En mäkään." Louis vastaa. Loppu matka koululle on erittäin hiljainen. Se on jopa hieman kiusallista, mutta en keksi mitään aihetta mistä voisimme jutella. Eikä ilmeisesti keksi Louiskaan.

Saavumme koulun pihalle ja Louis ajaa autonsa parkkiin. Nousemme autosta ja lähdemme Liamin ja Niallin luo sillä näimme ne pihalla.

"Moi." sanomme Louisin kanssa yhtäaikaa. Katsomme toisiamme, mutta käännämme katseemme nopeasti ystäviimme.

"Moi." Liam sanoo.

"Oisko teillä jotain syötävää?" Niall puolestaan kysyy.

"Aina ruoka mielessä." naurahdan.

"Niin on." Niall sanoo.

"Mennäänkö? Tunti alkaa kohta." Louis sanoo. Nyökkäämme ja lähdemme koulun ovia kohti.

"Onko teillä mitään suunnitelmia tälle päivälle?" Liam kysyy.

"Ei oikeastaan. Miten niin?" kysyn.

"Voitaisiin pitää pitkästä aikaa peli-ilta." Liam ehdottaa.

"Kuulostaa kivalle." Niall sanoo. Itse vilkaisen nopeasti Louisia ja yritän keksiä jonkun tekosyyn miksi minulle ei käy.

"Sopiihan se." Louis sanoo.

"Harry?" Liam kysyy.

"Ööh joo kai se käy. Meillä ei ole tänää ketään kotona ennen iltaa joten voidaan olla meillä." ehdotan. Ystäväni suostuvat ehdotukseeni.

Ensimmäisellä tunnilla on matikkaa. Vihaan sitä, mutta onneksi ymmärrän siitä jotakin. Istun Louisin vieressä niinkuin aina ennenkin. Liam ja Niall istuvat meidän edessämme. En nauti tästä tilanteesta ollenkaan sillä en voi rentoutua Louisin lähellä ja sen varmasti huomaa minusta.

"Harry." Louis kuiskaa vierestäni.

"Niin?" kysyn.

"Yritä olla normaalisti jooko?" Louis sanoo.

"No se on vähän vaikeeta kun muistan koko ajan että me harrastettiin sek..." keskeytän sillä tunnen Louisin potkaisevan minua pöydän alla.

"Hiljaa." hän ärähtää.

"Tomlinson ja Styles, voisitteko olla hiljaa?" opettajamme kysyy.

"Ööh joo anteeks." mumisen. Opettaja nyökkää ja jatkaa opetusta.

"Älä puhu tosta enää ikinä missään jossa joku voisi kuulla." Louis kuiskaa hieman vihaisena.

"Joo sori." mumisen.

Tunti loppuu ja me poistumme luokasta.

"Mitä te oikein puhutte luokassa?" Liam kysyy.

"Ei mitään tärkeetä." Louis sanoo nopeasti. Lyön häntä mielessäni sillä tuosta huomasi heti, että hän valehtelee.

"Kerro nyt." Liam sanoo.

"Ei se ollut mitään tärkeetä. Vittu ku pitää aina udella." Louis ärähtää ja lähtee.

"Mikäs sille tuli?" Liam kysyy hämillään.

"Se ei oo varmaa hetkee saanu nii se on äkänen vai mitä Harry?" Niall nauraa.

"En mä tiedä sen petipuuhista mitään." ärähdän itsekkin ja lähden.

"Etkö säkään oo saanu hetkeen?" kuulen Niallin huutavan perääni. En vastaa mitään vaan lähden ulos koko koulusta.

Tiesin, että tässä käy näin. Emme osaa olla Louisin kanssa niin ettei mitään muka olisi tapahtunut. Se asia ei pysy kauaa salassa tätä menoa sillä Liam ja Niall eivät ole tyhmiä. He ovat tunteneet meidät lähes kuusi vuotta joten he huomaavat heti jos joku asia on huonosti. Minun ja Louisin on pakko käyttäytä normaalisti tai muuten meidän salaisuutemme paljastuu kaikille. Ja sitähän minä en halua.

***
Oikein hyvää perjantaita kaikille! Näin perjantain kunniaks alotin tän uuden ficin! En jaksanu oottaa pidempään koska oon niin innoissani tästä😚❤️

Toivottavasti te tuutte tykkää tästä! Kommentoikaa ja votetkaa nii tiiän et lukeeko tätä kukaan!

Same Mistakes (L.S in finnish)Where stories live. Discover now