Luku 6

136 7 1
                                    

Wuhuu tää on pitkä luku! Toivottavasti tykkäätte!🥰

Harry

Vihdoin perjantai. Kauhea koulu viikko on ohi ja tänään minun luona olisi bileet. Ne alkaa kuudelta ja onneksi Louis, Niall ja Liam tulevat auttamaan minua järjestelyissä.

"Kuka lähtee mukaa hakee juotavaa?" Niall kysyy innoissaan kun astumme koulun ovista ulos.

"Mä voin tulla." Louis tarjoutuu. Minä ja Liam siis menemme edeltä jo meille.

"Ostakaa sitä juotavaa sit riittävästi ettei lopu heti kesken." sanon virnuillen.

"Joojoo ei pelkoo." Louis sanoo ja istuu autoonsa.

-

Saavumme Liamin kanssa meille ja siellä on kauhea härdelli päällä.

"Gemma onko sinulla nyt varmasti uimapuku mukana?!" kuulen äitini kailottavan. Naurahdamme Liamin kanssa ja riisumme ulkovaatteet päältämme.

"Ai hei pojat! Me olemme tästä juuri lähdössä. Älkää hajottako koko taloa." äitini sanoo ja alkaa pukemaan takkia päälleen.

"Yritetään olla hajottamatta mitään." sanon ja lähdemme Liamin kanssa keittiöön. Kuulen äitini huutavan vielä heipat jonka jälkeen kuulen oven menevän kiinni.

"Noniin mistäs alotetaan?" Liam kysyy innoissaan.

"Kaikki arvokkaat tavarat viiään äitin huoneeseen piiloon ja se ovi laitetaan lukkoon." sanon.

"Selvä!" Liam hihkaisee ja alamme roudaamaan jotain maljakoita, saaveja ja ties mitä muuta arvokasta äitini huoneeseen.

Louis ja Niallkin saapuvat juomien kanssa. He alkavat koristelemaan paikkoja. Ilmapalloja, serpenttiiniä ja erilaisia valoja. Perus juttuja. Minä ja Niall alamme tekemään boolia, kun Louis ja Liam säätävät musiikki härveleiden kanssa. Meinaan pudottaa viinapullon lattialle kun yhtäkkiä musiikki alkaa soimaan todella kovaa.

"Hui saatana!" huudan ja Niall alkaa räkättämään.

"Mitä sä sielä mesoot?!" kuulen Liamin huutavan musiikin yli.

"Säikähin tota musiikkii nii meinas viinakset lentää lattialle!" huudan. Niall nauraa kovemmin ja minä läpsäytän häntä päähän.

"Miks sä noin teit?" Niall kysyy ja hieroo päätänsä.

"Lopeta nauraminen ja tee se booli loppuun." sanon. Niall tuhahtaa, mutta jatkaa kiltisti boolin tekemistä.

-

Kello on jo puoli seitsemän ja talomme on täynnä nuoria. Jotkut ovat jo kännissä sillä he ovat aloitelleet jo muualla. Ihmisiä tulee sisään koko ajan ja pian koko talo on sisältä ja ulkoolta täynnä humalaisia ihmisiä.

Istun sohvalla kalja tölkki kädessä. Vieressäni istuu Niall ja toisella puolella Elena. Nojatuolissa istuu Louis, Liam ja Sophia istuvat lattialla ja Elenan parhaat kaverit Eleanor ja Selena istuvat myös lattialla. Huomaan Selenan vilkuilevan blondia ystävääni vähän väliä ja kyllä Niallkin häntä vilkuilee. Olen varma että heidän välillään on jotakin. Eleanor vilkuilee Louisia niinkuin aina. Hän on ollut ihastunut Louisiin ties kuinka kauan, mutta Louis ei lämpene. Ovat he muutaman kerran pussaileet, mutta ei sen enempää. Elena puolestaan kiehnää minussa mikä ei ole yllätys. Meillä on ollut muutamia yhden illan juttuja, mutta ei mitään sen vakavampaa.

"Pelataanko totuutta ja tehtävää?" Sophia hihkaisee hieman sammaltaen.

"Joo!" Eleanor kiljuu ja kaikki muutkin suostuvat. Liam taikoo jostain pullon jota hän pyöräyttää. Se osuu Selenaan. Hän valitsee totuuden.

Same Mistakes (L.S in finnish)Where stories live. Discover now