Ihan ekaks haluun pyytää anteeks ettei eilen tullu lukuu😥 siihen ei oikeestaan ees oo mitään syytä muuta ku et en vaa saanu aikaseks kirjottaa😅
Mutta tässä on uus luku toivottavasti tykkäätte!Harry
Maanantai. Niin ihana maanantai. Syysloma loppu ja arki alkaa. Meijän loppu loma meni hyvin. Minä ja Zayn pystyttii olla normaalisti sen jutun jälkeen joten kukaan ei osannu aatella et meijän välillä ois käyny jotai. Vaikka ei periaatteessa ookkaan mut tiiän et Louis suuttuis mulle jos se sais tietää et minä ja Zayn melkee suudeltiin. Zayn kyl anto mulle sen numeron mut Louis ei tiiä siitä. En oo tarkotuksella jättäny kertomatta mut en oo saanu aikaseks kerrottuu. Ja muutenki ei se oo mikää iso juttu. Eihän?
"Harryy herätys?" Louis huhuilee mun vieressä.
"Mitä?" kysyn.
"Niin että tunti loppu." Louis naurahtaa ja nousee.
"Aa aivan." mumisen ja laitan tavarat reppuun.
"Tehtäiskö tänää jotai kivaa?" Louis kysyy kun kävellään meijän lokeroille.
"Onks sul ideoita?" kysyn.
"Mentäs vaikka leffaan." Louis ehdottaa.
"Kuulostaa kivalta." vastaan hymyillen.
"Se on sit sovittu." Louis sanoo.
"Et tiiäkkää kuinka paljo haluisin suudella sua nyt." kuiskaan.
"Kyl mä taidan tietää." Louis kuiskaa takasin. Vilkuilen ympärille jonka jälkeen otan Louisii ranteesta kiinni ja vedän vessaan.
"Harry mitä sä teet?" Louis kysyy ja kattoo ku laitan oven lukkoon.
"Suutelen sua." vastaan virnistäen ja painan huuleni hänen omilleen. Louis hymähtää mut vastaa kuitenkin.
Työnnän Louisin hellästi seinää vasten ja silitän peukaloilla Louisin poskia. Louisin kädet pitää tiukasti kiinni mun lantiosta. Suudelma on hellä ja hidas. Täynnä sitä aitoa tunnetta.
"Mä rakastan sua." kuiskaan kun irrottaudun suudelmasta.
"Mäkin rakastan sua." Louis kuiskaa. Oon alottamassa uutta suudelmaa mut kellojen ääni keskeyttää mun aikeet.
"Meijän pitäs varmaa mennä." Louis sanoo.
"Niin pitäs vaikka en haluais." huokaan. Mulla on nimittäin matikkaa. Onneks se on vika tunti.
"Äläs nyt." Louis naurahtaa.
"Vihaan matikkaa." mumisen ja astelen vessan ovelle.
"Nii mäkin." Louis naurahtaa.
"Kaiken lisäks joudun kestää tän tunnin ilman sua." sanon mutristaen huulia ja astun ulos vessasta.
"Etköhän sä pärjää." Louis sanoo ja taputtaa mua olalle.
"Enköhän." sanon jonka jälkeen me molemmat lähdemme kohti omia luokkia.
-
"Onks sul nälkä?" kysyn ja tutkin jääkaappia.
"On." Louis vastaa.
"Tääl on eilistä makaroonilaatikkoo, kelpaako?" kysyn ja vilkasen poikaystävääni.
"Joo se käy." Louis vastaa ja nousee tuolilta.
Otan ruuan pöydälle ja samalla Louis tuo kaks lautasta mun luo. Lapataan ruokaa lautasille jonka jälkeen aletaan lämmittää niitä.
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...