Louis
"Millon me ollaa perillä?" Harry kysyy varmaa kymmenettä kertaa viiden minuutin sisällä.
"Kohta." Liam sanoo.
"Sun kohta on aika pitkä aika." Harry marisee.
"No ehkä 5 minuuttia." Liam huokaa.
Minä ja Niall nauretaan Harrylle. Ollaan siis menossa johonki rannalle josta Zayn mainitsi. Zayn on ihan jees tyyppi. Se on aika samanlainen ku mä. Meil on samanlainen huumorintaju ja tykätään samoista asioista. Oon kans huomannu et Harry tulee Zaynin kaa hyvin toimeen. Ehkä vähän liiankin hyvin. Ne naureskelee melkee koko aja jollekki ja Harry ei hirveesti mua huomioi ku Zayn on lähellä. Myönnän et oon vähän mustasukkanen mut Harry ei oo tehny mitään väärää joten en voi olla ees hänelle vihanen.
"Perillä!" Liam huutaa.
"Vihdoin! Me ollaan kävelty ainaki kymmenen kilsaa." Harry rääkäsee.
"Voi rakas. Onks sun kunto huonontunu vai miten oot noin rikki kahen kilometrin matkasta?" nauran.
"Sun pitäs tietää ettei mun kunnossa oo mitää vikaa." Harry sanoo iskien silmää.
"Justiinsa." tuhahdan.
"Juu ei tarvi kertoo enempää!" Niall huutaa ja peittää korvansa. Liam nauraa ja Zayn vaa hymyilee vieressä.
"Saanen kysyä et mitä helvettiä me ees tehää rannalla lokakuussa?" Harry kysyy sitten.
"Grillataan. Tääl on sellanen laavu vai mikä sen nimi nyt onkaa." Zayn naurahtaa ja kaivaa taskustaan tupakan.
"Ahaa." Harry sanoo.
"Saanks pummii sult yhe röökin?" kysyn Zayniltä.
"Tottakai." hän vastaa ja ojentaa askiaan mua kohti. Otan sieltä yhen ja kiitän.
Saavutaan siihen laavulle vai mikä onkaan. Harry rojahtaa heti penkille ja esittää puolkuollutta. Harry on varmaa aika väsyny ku meijän yö meni ihan johki muuhun ku nukkumisee. Mut siitä mä syytän Harryy. Se oli innokas. Tosin en voi väittää ettenkö ois nauttinu siitä. Perse vaa kipee mut ehkä mä selviin.
Meen istuu Harryn viereen ja lasken mun käden Harryn reidelle. Harry kattoo mua ja hymyilee sen täydellistä hymyään.
"Mulla on nälkä joten voiks joku alkaa grillaa?" Niall marisee.
"Sulla on aina nälkä." Liam sanoo ja alkaa tehä tulta Zaynin kans.
-
Ollaan oltu tääl rannal jo pari tuntii. Syötiin joku aika sitte ja nyt me jutellaan kaikesta turhasta. Zayn oli ottanu kaljaa vähä mukaa joten juuaan niitä samalla. Me kaikki aletaa olee jo pienes hiprakas mut ei se haittaa.
"Mennääks totuutta ja tehtävää?" Liam kysyy. Kaikki vastaa myöntävästi joten otetaan yks tyhjä kaljapullo ja mennää istuu maahan. Niall pyöräyttää pulloo ja se osuu Harryyn.
"Totuus vai tehtävä?" Niall kysyy.
"Totuus." Harry vastaa.
"Paras asia Louisissa?" Niall kysyy ja virnistää. Katon Harryy odottavasti koska mua oikeesti kiinnostaa mitä se vastaa.
"Perse." Harry virnistää ja kattoo mua. Pyöräytän silmii ja tuhahdan.
"Toiko on sun vastaus?" Niall nauraa.
"Jep." Harry sanoo ja pyöräyttää pulloo. Tiiän ettei Harry oo tosissaa koska se on vähä humalas.
"Totuus vai tehtävä?" Harry kysyy Zayniltä johon pullo osottaa.
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...