Luku 12

121 6 3
                                    

Harry

Vihdoin on perjantai. Tää viikko on ollu aika mielenkiintoinen. Maanantaina koulussa kaikki kyseli että miten voin ja mitä tapahtui. Kerroin kavereille mut kaikki muut hyvän päivän tutut jäi ilman vastausta. En mieluusti huutelis huumeiden käytöstä. Louis ei ollu koulussa maanantaina, tiistaina eikä keskivikkonna koska hän oli kipeenä. Joten en siis nähnyt häntä ollenkaan. Juteltiin vähän viesteillä mutta ei mitään ihmeellistä. Eilen Louis oli koulussa ja käyttäydyttiin normaalisti. Vilkuiltiin kyllä toisiimme vähän väliä. Louis tuli eilen meille ja päädyttiin suutelemaan. Meinattiin jatkaa pidemmälle mutta äiti tuli kotiin. Äiti on kyselly multa koko viikon että oonko kertonu Louisille mun tunteista. Kerroin että Louis on ollut kipeenä joten ei olla nähty.

Tänään kuitenkin olen menossa Louisille. Jay ja Lottie lähtee johonkin muotimessuille joten Louis on yksin kotona. Tänään siis aijon kertoo Loulle mun tunteista. Se jännittää mutta pakko on kertoa. Haluun ottaa riskin. Ties vaikka Loulla olis mua kohtaan kans jotain tunteita.

-

"Moi!" huudan kun astun ovesta sisälle.

"Hei Harry! Miten koulussa meni?" äiti kysyy kun kävelen keittiöön.

"Ihan hyvin." vastaan ja suuntaan suoraan jääkaapille.

"Onko sulla tälle päivälle jotain suunnitelmia?" äiti kysyy.

"On." vastaan lyhyesti ja otan jääkaapista hampparin.

"Etkai vaan ole menossa mihinkään bileisiin?" äiti kysyy tuimasti.

"En ole. Meen Louisille." vastaan.

"Ahaa." äiti virnistää.

"Lopeta toi heti alkuun." sanon ja mulkasen äitiä.

"Aijotko kertoa sun tunteista?" äiti utelee.

"Ehkä." vastaan.

"Muistakaa sitten käyttää sitä ehkäisyä." äiti sanoo.

Lasken lautasen pöydälle missä se hamppari on ja katon äitii.

"Lopeta." sanon ja istun pöytään.

"Kunhan muistutin. Haluan että olette turvassa." äiti luennoi.

"Äiti. Mä tiedän kyllä nää jutut." huokaan ja alan mutustaa hampparia.

"Tottakai tiedät." äiti hymyilee ja lähtee keittiöstä.

Kaivan puhelimen taskusta ja alan selaa sitä. Ei mitään mielenkiintosta. Kuitenkin selaamiseni keskeytyy kun mun puhelimeen osuu jotain. Katon mikä siihen osu ja huomaan kortsu paketin lepäävän pöydällä. Katon taakseni ja huomaan äitin.

"Mitä vittua?" kysyn.

"Toivon että myös käytätte noita." äiti sanoo.

Katson pakettia. Voi nyt jumalauta.

"Nää on liian pieniä." virnistän.

"Harry! Liikaa yksityiskohtia!" äiti parahtaa. Mä purskahdan nauruun.

"Itseppähän tungit nokkas mun seksielämään." nauran.

"Voi luoja sun kanssasi." äiti sanoo edelleen vähän kauhistuneena.

"Eiköhän näillä pärjää. Kai nääki vähän venyy." virnuilen.

"Syö nyt se purilainen." äiti sanoo ja lähtee keittiöstä. Purskahdan uudestaan nauruun ja yritän syyä loppuun.

-

"Mä lähden nyt!" huudan eteisestä.

"Pitäkää hauskaa!" äiti huutaa jostain päin taloa.

Same Mistakes (L.S in finnish)Where stories live. Discover now