Harry
Koulu loppui jo yli tunti sitten. Tällä hetkellä olen kotona ja istun sohvalla selaten puhelinta. Niall, Liam ja Louis tulevat tänne kohta. He kaikki kävivät ensin kotona. Pääsin onneksi Louisin kyydillä kotiinkin, mutta emme puhuneet mitään. Mielestäni meidän pitäisi puhua siitä asiasta ja sen jälkeen yrittää vain unohtaa se. Minusta kyllä tuntuu ettei Louis suostu siihen.
Pian ovikello soi joten nousen sohvalta ja suuntaan eteiseen. Avaan oven ja näen kolme ystävääni.
"Moi." tervehdin ja päästän heidät sisälle. Ystäväni tervehtivät minua takaisin jonka jälkeen he riisuvat ulkovaatteensa.
Lähden olohuoneeseen ja muut seuraavat perässä. Istun sohvalle, Liam ja Niall viereeni ja Louis istuu nojatuoliin.
"Eikö meillä ole mitään syötävää?" Niall kysyy.
"Ei taida olla." sanon.
"Mun pitää käydä sitten kaupassa. Liam tuutko mukaan?" Niall kysyy.
"Mä voin kyllä tulla." Louis sanoo nopeasti ja nousee seisomaan.
"Eikun mä meen. Te voitte sillä aikaa laittaa kaiken muun valmiiksi." Liam sanoo.
"Olisin ostanu itselleni pari kaljaa." Louis mumisee ja istuu takaisin tuoliin. Oikeasti hän ei vain halua jäädä kanssani kahdestaan ja ymmärrän kyllä miksi.
"Kyllä mä voin sulle parit kaljat tuoda. Vai etkö halua jäädä Harryn kanssa kahdestaan? Onko teidän välillä tapahtunut jotain?" Liam kysyy naurahtaen.
"Ööh ei se siitä ole kiinni." Louis selittää.
"Ihan miten vaan mutta me lähdetään nyt." Liam sanoo jonka jälkeen he poistuvat eteiseen. Hetken päästä kuulen kun ulko-ovi menee kiinni.
"No aletaanko me sitten laittamaan niitä pelejä valmiiks?" Louis kysyy ja nousee.
"Ei." vastaan.
"Mitä? Miksi?" Louis kysyy ja katsoo minua.
"Ensin me jutellaan. Meidän on pakko puhua siitä mitä tapahtu sillä selvästi kumpikaan meistä ei osaa käyttäytä normaalisti." sanon.
"Eihän siinä ole mitään puhuttavaa." Louis huokaisee.
"Se asia vaivaa meitä molempia joten siitä on pakko puhua." sanon ja alan jo vähän ärsyyntyä.
"Mitä me voidaan siitä puhua? Mä panin sua, me molemmat tykättiin siitä, mutta se oli silti väärin." Louis tiuskaisee.
"Ai sä tykkäsit siitä?" kysyn.
"Kyllä Harry, mä tykkäsin siitä. Mutta se ei tarkota että me voitais tehä se joskus uudestaan. Me molemmat ollaan heteroita, mutta oltiin vaan liian kännissä ja puutteessa niin se sitten vaan tapahtu." Louis sanoo.
"En mä ole missään vaiheessa sanonut että sen pitäis tapahtuu uudestaan." mumisen.
"Et olekkaan joten mikä tässä nyt on ongelmana?" Louis kysyy hieman vihaisena.
"Mä en halua että meidän välit menee jonkun känni sekoilun takia." sanon.
"En mäkään joten voidaanko nyt vaan unohtaa koko juttu?" Louis kysyy.
"Ihan sama. Meidän pitää vaa pystyy käyttäytyy normaalisti tai muuten kaikki saa tietää siitä." sanon.
"No käyttäydytään normaalisti. Voidaanko nyt vaan laittaa ne pelit valmiiks ennen kun Liam ja Niall tulee takasin?" Louis kysyy jo hieman rauhallisemmin.
"Joo." vastaan.
Alamme laittamaan kaikkea valmiiksi. Emme puhu toisillemme mitään ja se häiritsee minua. Sovimme juuri äsken, että käyttäydytään normaalisti. Toivon, että ajan kanssa asia unohtuu ja voitaisiin olla niinkuin ennen.
-
Olemme pelanneet jo muutaman tunnin. Minä ja Louiskin olemme jutelleet normaalisti heti sen jälkeen kun saimme vähän alkoholia vereen.
"Harry me hävitään kohta! Käytä sun lantiota." Louis ähisee takanani. Pelaamme siis Wiitä, golf peliä.
"Niinhän mä käytänkin. Osaatko ite paremmin?" kysyn.
"Osaan ja säkin voisit opetella." Louis sanoo.
"Et valittanut tosta asiasta viikonloppuna." mumisen hiljaa.
"Mitä sanoit?" Louis kysyy.
"En mitään." sanon ja lyön palloa.
"Harry, sun huoneeseen. Nyt!" Louis ärähtää ja lähtee yläkertaan.
"Siis mikä teidän välillä on?" Niall kysyy ihmeissään.
"Ei mikään. Me tullaan kohta takas." sanon ja lähden Louisin perään. Menen huoneeseeni jossa Louis jo onkin. Laitan oven kiinni ja katson ystävääni.
"Mitä vittua toi oli?" Louis ärähtää.
"Mikä?" kysyn muka tietämättömänä.
"Älä esitä tyhmää! Tajuatko sä, että jos Liam tai Niall olis kuullu niin ne ois arvannut heti mistä on kyse!" Louis puoliksi huutaa.
"Ole hiljempaa tai ne kuulee tän keskustelun." sanon. Louis tulee minua lähemmäksi jonka seurauksena olen nyt seinän ja Louisin välissä.
"Sä et sano enää mitään siitä yöstä jos joku voi kuulla. Ymmärrätkö?!" Louis sanoo vihaisena. Hänen naamansa on erittäin lähellä omaani. Voin haistaa hänen hengityksensä joka haisee alkoholilta ja hieman tupakalta.
"Ymmärrän, mutta voitko sä mennä vähän kauemmas?" kysyn.
"En." Louis sanoo.
"Ja minkähän takia?" kysyn. En saa vastausta vaan tunnen huulet omillani. En tiedä mitä päässäni liikkuu kun vastaan suudelmaan.
Louis laittaa kätensä niskani taakse ja minä laitan käteni hänen lantiolleen. Vedän häntä lähemmäs itseäni. Tunnen Louisin kielen alahuulellani ja se saa minut voihkaisemaan pienesti. Louis vetää terävästi henkä nenänsä kautta ja painaa itseään enemmän kiinni minuun.
Pian kuitenkin tajuan, että mitä me teemme joten työnnän Louisin kauemmaksi.
"Mitä vittua?" kysyn vihaisesti, mutta hiljaa.
"Voi paska." Louis sanoo ja laskee sormensa huuliensa päälle.
"Miks sä teit noin?" kysyn. Louis ei vastaa mitään vaan lähtee juosten pois huoneestani. Yritän huutaa hänen peräänsä, mutta hän ei pysähdy. Pian kuulen oven menenvän kiinni. Huokaisen syvään ja nojaan seinään.
"Mikä sille tuli? Mihin se lähti?" Niall kyselee kun he ovat Liamin kanssa saapuneet luokseni.
"Sillä tuli huono olo." valehtelen.
"Mä en usko tota, mutta en jaksa väitellä sun kanssa asiasta." Liam sanoo.
"Aha." tuhahdan.
"Me lähetään Niallin kanssa. Sopikaa teijän välinne sillä toi vaikuttaa meihinkin." Liam sanoo.
"Jooh." huokaisen. Sanomme vielä heipat jonka jälkeen menen olohuoneeseen. Siivoan jälkemme ja lähden takaisin huoneeseeni. Lösähdän sängylleni ja yritän kasata ajatukseni.
Jos en olisi työntänyt Louisia pois niin olisiko tapahtunut sama juttu kuin viikonloppuna? Nyt emme edes olleet kännissä joten sitä ei voi laittaa alkoholin piikkiin. Ja miksi se tuntui jotenkin hyvältä? Pääni on aivan sekaisin tällä hetkellä. Päätän mennä suihkuun ja sen jälkeen nukkumaan. Kello ei ole kuin vasta kahdeksan, mutta minua väsyttää eikä tämä liika ajattelu auta asiaa ollenkaan.
***
Tällänen luku tällä kertaa! Uus luku tulee viimeistään keskiviikkona☺️
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...