Tässä olis uus luku!
Päätin myös että en enää laita varotuksia jos tulee jotain seksuaalisii juttuja koska en vaan jaksa😂 joten luette tätä omalla vastuulla ja tässäkin vielä sanon että tää ficci tulee sisältää smuttia ja kaikkee muutakin sellasta!Pidemmittä puheitta päästän teidät lukemaan! Toivottavasti tykkäätte!❤️
Harry
Tänään en päässyt Louisin kyydillä kouluun. Asia ei oikeastaan edes haittaa minua sillä raitis ilma tekee hyvää. Se myös rauhoittaa minua sillä haluan puhua Louisin kanssa eilisestä. Olimme ihan pienessä hiprakassa ja Louis suuteli minua. Olen yrittänyt keksiä järkeviä syitä hänen toiminnalleen, mutta en ole keksinyt yhtäkään.
Saavun kouluun ja näen hieman kauempana Niallin. Suuntaan hänen luokseen.
"Moi." sanon.
"Moi. Missä Louis on?" Niall kysyy.
"Mistä minä tiedän." tuhahdan.
"Tehän olette tulleet AINA yhdessä kouluun." Niall ihmettelee.
"No tänään ei tultu." mumisen.
"Siis mitä teidän välillä on tapahtunut? Ootte tuntenut toisenne aina eikä teillä oo koskaan ollut mitään isoja riitoja." Niall sanoo.
"Ei oo tapahtunut mitään." sanon.
"Miksi te sitten välttelette toisianne?" Niall kysyy.
"Eihän vältellä." sanon ja onneksi kellot soivat joten lähden nopeasti kohti luokkaa. Istun vakiopaikalleni eli taakse. Liam ja Niall saapuvat myös luokkaan ja istuvat minun eteeni.
"Moi Harry." Liam sanoo hymyillen.
"Moi." vastaan.
"Eikö Louis tule tänään kouluun?" Liam kysyy ihmeissään. Minua alkaa ärsyttämään tämä kysely.
"No en vittu tiedä." ärähdän.
"Wow rauhotu Harry. Voitteko selvittää välinne mitä ikinä sitten onkaan tapahtunut." Liam sanoo.
"Mitään ei ole tapahtunut!" huudan ja otan tavarani ja lähden pois luokasta. Kuulen Niallin huutavan nimeäni, mutta en välitä. Astelen ulos koko koulusta ja kaivan taskustani tupakka askin. Poltan yleensä vain humalassa, mutta tällä hetkellä hermoni ovat niin tiukalla, että on pakko.
Sytytän tupakan ja vedän myrkkyä sisääni. Rauhoitun hieman, mutta sykkeeni kohoaa salaman nopeasti kun kuulen tutun äänen takanani.
"Mistä lähtien sä oot polttanu?" Louis kysyy ja tulee eteeni.
"Kuuluuko se sulle?" ärähdän.
"Mikäs sua vaivaa?" Louis naurahtaa.
"Sä et kysynyt tota tosissas?" kysyn ärsyyntyneenä.
"Kysyin." Louis vastaa.
"Jos oot jo unohtanut nii me pantiin viikonloppuna ja eilen sä vittu suutelit mua!" huudan.
"Hiljempaa!" Louis ärähtää ja painaa kätensä suuni eteen. Mumisen hänen kättään vasten ja Louis tähyilee ympärilleen. Hän ottaa kätensä pois suuni edestä ja lähtee raahaamaan minua nurkan taakse.
"Voitko sä kertoa että miks sä suutelit mua eilen?" kysyn edelleen ärsyyntyneenä.
"Mä en tiedä Harry. Sä satuit olemaan siinä ja mä ajattelin... äh en mä tiedä." Louis huokaa.
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...