Tää luku on vähä tälläne "väli luku" eli tää kaikki on jostain mun aivojen syvimmästä kolosta pengottuu😂
Louis
"Mennäänkö takas alas? Siellä ois jälkiruokaa." kysyn Harrylta ja nousen sängyltä. Harry nyökkää joten lähden kohti ovea. Olen juuri avaamassa sitä kunnes Harry avaa suunsa.
"Oota." hän sanoo ja käännyn katsomaan häntä ihmeissäni.
"Mun tekee mieli tehä näin." hän sanoo jonka jälkeen tunnen oven selkääni vasten ja heti perään huulet omillani.
Olen hetken hämilläni, mutta jostain syystä vastaan suudelmaan. Suudelma on hidas mutta intohimoinen. Emme ole koskaan suudelleet Harryn kanssa tällä tavalla. Tuo kuulosti siltä että olisimme tehneet sen monesti vaikka emme edes ole.
Hetken päästä Harry irrottautuu ja hymyilee.
"Mennäänkö?" hän kysyy. Olen edelleen hämilläni äskeisestä, mutta nyökkään ja olen avaamassa ovea kunnes Harry taas pysäyttää aikeeni.
"Tuutko sä meille viikonlopuksi?" Harry kysyy.
"Ööh joo voin tulla." sanon. Lähdemme vihdoin alakertaan jossa meidän äitimme ja siskomme ovat. Menemme keittiöön ja istumme pöytään.
"Täällä olisi suklaakakkua!" Anne hihkuu ja tuo kakun pöytään. Istun Harrya vastapäätä enkä voi olla tuijottamatta häntä.
Hänellä on niin kauniit silmät, täydellinen leukalinja, täydelliset huulet puhumattakaan hänen vartalostaan. Hän on juuri sopivasti treenattu. Hänellä on lihaksia, mutta ei liikaa. Kaiken kruunaa hänen täydellinen takamus. En voi olla miettimättä käsiäni hänen paljaalla vartalollaan, huuliani hänen huulillaan tai itseäni hänen sis...
"Louis!" havahdun pervoista ajatuksista kun kuulen äitini sanovan nimeni aika kovaa.
"Mitä?" kysyn ja tunnen punan nousevan poskilleni. Käännän katseeni syliini ja huomaan jonkun muunkin nouseen hieman. Vittu.
"Niin että otatko kakkua?" äitini kysyy.
"Joo." vastaan ja yritän ajatella jotakin ällöttävää. Äitini länttää palan kakkua eteeni. Vilkaisen Harrya joka virnuilee minulle.
Alan syömään kakkua ja mieleeni palaa taas äskeiset ajatukset. Miksi ihmeessä edes ajattelen jotain tuollaista? Olen hetero tai ainakin niin olen aina kuvitellut olevani. Tosin kukaan muu mies ei ole saanut minussa aikaa tälläisia ajatuksia tai tunteita. Tai siis eihän minulla ole mitään muuta tunteita Harrya kohtaan kuin kaverillisia.
Yhtäkkiä tunnen jonkun osuvan jalkaani. Katson mikä se oli ja huomaan sen olevan toinen jalka. Vilkaisen Harrya joka virnuilee ja siitä tajuan sen olleen Harryn jalka.
Hän siirtää jalkaansa koko ajan ylemmäs toista jalkaani pitkin ja alan mennä pieneen paniikkiin sillä yksi minun jaloistani on edelleen hieman pystyssä. Yritän näyttää Harrylle ilmettä 'voitko lopettaa' mutta se on turhaa. Pian tunnen Harryn jalan haarovälissäni ja vilkaisen Harrya vihaisesti. Näen hänen ilmeestään, että hän tunsi pienen kohouman housuissani. Hän alkaa liikuttaa jalkaansa haarovälissäni ja minä yritän pitää huokaukset sisälläni.
"Mitä mieltä sä Louis olet kakusta?" kuulen Annen kysyvän.
"Se on oikein hy..mmhh hyvää." huokaus karkaa suustani sillä Harry painoi samalla sekunnilla jalkaansa etumustani vasten kun aloin puhumaan.
"Ootko sä kunnossa kulta?" äitini kysyy huolestuneena.
"Joo oon." sanon nopeasti ja vilkaisen Harrya. Hän ei lopeta joten yritän siirtää hänen jalkaansa pois käsilläni.
"Sä oot outo." Lottie tokaisee.
Harry ei lopeta enkä saa häntä lopettamaan. Olen aivan punainen ja jos rehellisiä ollaan niin laukean kohta housuihini jos hän jatkaa.
"Mä taidan mennä kotiin." sanon ja nousen pöydästä. Yritän piilottaa kohoumaa housuissani joten lähden nopeasti eteiseen.
"Miksi sä nyt jo lähdet?!" kuulen äitini huutavan.
"Mulla on vähän huono olo mutta kiitos ruuasta! Se oli hyvää!" huudan ja lähden nopeasti ulos. Kiiruhdan kotiin ja ryntään suoraan huoneeseeni. Lasken housuni alas ja olen juuri alkamassa hommiin mutta puhelimeeni tulee viesti.
Miksi sä lähit niin nopeesti? -Harry
Idiootti.
Mietippä sitä. -Louis
En mä tiedä, kerro. -Harry
Saan loistavan ajatuksen. Tai en tiedä onko se niin hyvä ajatus mutta kuitenkin päätän kiusata Harrya. Otan kuvan kovasta peniksestäni ja lähetän sen Harrylle. Odottaessani vastausta alan hoitelemaan itseäni. Pian puhelimeni soi ja näytöllä vilkkuu Harryn nimi. Vastaan siihen suuri virne kasvoillani.
"Mitä vittua Louis! Mä istuin Gemman vieressä ja mieti jos se olis nähny sen kuvan!" Harry kailottaa puhelimeen.
"Itseppähän mua kiusasit." vastaan ja jatkan hommiani.
"Et sä silti voi lähettää tollasia kuvia!" Harry ulisee.
"Älä vingu." mumisen.
"Mitä sä teet?" Harry kysyy.
"Runkkaan." vastaan rehellisesti.
"Ethän." Harry sanoo kauhistuneella äänellä.
"Kyllä vain." vastaan ja päästän suustani voihkaisun.
"Voi vittu Louis." Harry älähtää.
"Mun pitää nyt lopettaa. Heippa." sanon ja lopetan puhelun. Jatkan hommiani tyytyväisenä.
Harry
Mitä vittua?
Lösähdän sängylleni ja päästän suustani syvän huokauksen. Mikä tämä minun ja Louisin juttu on? Kumpikaan meistä ei ole homo mutta silti käyttäydymme näin. En halua edes tietää mitä niissä huomisissa bileissä tapahtuu.
YOU ARE READING
Same Mistakes (L.S in finnish)
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti. He ovat olleet aina parhaat kaverit. Heidän välillään kuitenkin käy jotakin mikä muuttaa heidän ystävyytensä totaallisesti. Voiko yksi virhe pilata kaiken? Entä jos sama virhe toistuu monia k...