Luku 16

109 6 3
                                    

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!🎉
Ensiks haluun pyytää anteeks että tää luku tulee vasta nyt. Mun piti alunperin julkasta tää jo keskiviikkona mutta en yksinkertasesti vaan kerinny😅
Mutta toivottavasti silti tykkäätte tän vuoden ekasta luvusta sillä tähän ficciin saapuu uus tyyppi😉 me kaikki varmasti toivotaan ettei mitään pahaa tapahdu mut sitä ei voi koskaan tietää😉

Harry

Siit on kulunu kuukaus ku kerrottii Louisin kans Liamille ja Niallille meistä. Sen jälkeen kaikki on menny ihan hyvin. Ollaan koulussa kavereita ja vapaa-ajalla poikaystäviä. Ei haluta viel kertoo koko maailmalle meistä. Syy siihen on se et ollaan vasta itekki sisäistetty tää asia ja nii on meijän läheisetkin. Halutaan olla tää alku ihan rauhassa ja sit jossai vaihees kertoo muille.

On täs ollu kyl läheltäpiti tilanteita aika paljo. Esim tosi monet mietti yhes vaihees et miten mulla ja Louisilla on samaan aikaan tuoreita fritsuja. Jotkut sit keksi et ollaa oltu kolmenkimpas jonku muijan kaa ja jotkut vaa aatteli et meil on käyny samaa aikaa flaksi. Me vaa naurettii vieressä. Sit kerran olin Louisilla ja oltii siinä sit hommailtu. Sit Liam ja Niall pamahtaa paikalle ku makoillaa alasti sängys. Niiden mukana oli kans yks Jack. Mut onneks se ei kerinny tulla sinne huoneesee. Kuultii ku Liam ja Niall selitti iha paniikissa jotai et joku muija ois antanu mulle pakit ja Louis lohdutti mua. Se ilta meniki sit esittäes surullista ja jouduin keksii tarinan jostain Zarasta. Jack usko sen mut onneks se ei siit enää maininnu mitää. Parastahan tossaki oli se et kukaa meistä ei ees tunne ketää Zaraa.

Ja nyt takasin tähän hetkeen.

Meillä alko tänää syysloma joten päätettiin lähtee porukalla muutamaks päiväks meijän mökille. Meitä lähtee siis minä, Louis, Liam ja Niall. Ei olla hetkeen tehty mitään ihmeellistä yhessä joten tää on tosi kiva juttu.

Makoilen tällä hetkellä Louisin sängyllä ja katon huvittuneena poikaystäväni touhuja. Louis juoksee ympäri huonetta ettien tavaroita. Liam ja Niall on täällä 10 minuutin päästä ja Louisin pakkaukset on vielä ihan vaiheessa.

"Harry et millään viittis auttaa mua?" Louis murisee.

"Mitä mä muka voisin tehä?" kysyn huvittuneena.

"No jos vaikka katot mulle tonne laukkuun loput vaatteet niin sillä välin mä meen hakee kaikki muut tavarat?" Louis ehdottaa.

"Okei." virnistän ja nousen sängystä. Kävelen Louisin luo ja kiedon kädet hänen ympärilleen.

"Harry ei nyt." Louis sanoo ja yrittää lähtee mut en suostu siihen vaa painan huulet Loun omille. Louis ei aluks vastaa mut jatkan silti ja lopulta hänkin antautuu. Louis kun ei vaan voi vastustaa mua. Mutta no kukapa muka voisi? Olenhan sentään Harry Styles.

"Noniin meil on jo kiire joten vauhtia." Louis mumisee ja irtaantuu musta.

"Joo joo." sanon ja läpsäsen Louisii viel takamukselle jonka jälkeen meen penkoo Loun vaatekaappii.

-

"Mikä teil kesti? Ollaa venattu teit yli 15 minuuttii?!" Niall kysyy vähä ärtyneenä.

"Syyttäkää Louisii." sanon ja nostan meijän laukut autoon.

"Oli tavarat hukassa." Louis sanoo kohauttaen olkiaan ja istuu autoon. Istun hänen viereen ja vedän oven kiinni.

"Vai niin. No joka tapauksessa onks teille ok jos mun serkku tulee kans mukaan?" Liam kysyy.

"Kuka?" kysyn.

"Se Zayn." Liam sanoo.

"Joo kyl se käy." Louis sanoo.

Same Mistakes (L.S in finnish)Where stories live. Discover now