Luku 9

103 7 0
                                    

Harry

Tänään on ne bileet. Kello on vasta kakstoista päivällä ja bileet alkais kuudelta. En menny tänää kouluu koska ei kiinnosta. En haluu nähä Louisii. Tiiän et tuun törmää siihen siellä bileissä mut siel pystyy hävii ihmisten sekaa.

Istun meidän terassilla polttamassa tupakkaa. Liam ja Niall on pommittanu mua viesteillä koko päivän. Ne on kyselly et miks en oo koulussa ja onks kaikki hyvin. En oo vastannu niille mitään koska en vaan jaksa. Ei ne oo mitää pahaa mulle tehny mut ei ne voi auttaa mua mitenkää ku ne ei tiiä mitä mun ja Louisin välillä on tapahtunu. Enkä todellakaa aijo siitä kertoo.

Tän viikon aikana oon miettiny monesti sitä et kumpa vaa pystyis palata ajassa taaksepäin ja jättää jotkut asiat tekemättä. Jos me ei oltais Loun kans päädytty sänkyy nii kaikki ois hyvin. Mä en nyt istuis tässä koksu pussi kädessä miettimäs et pitäskö vetää viiva. Oon myöntäny ittelleni et oon ihastunu Louisiin ja se sattuu. Se sattuu sen takii koska se seurustelee Eleanorin kaa eikä sillä oo mitään tunteita mua kohtaan. Paitsi tietenki kaverillisii. Mut se ei riitä. Se ei riitä mulle. Mä haluun olla enemmän. Mä haluun olla se joka herää sen vierestä joka aamu. Mä haluun olla se jota se pussaa poskelle koulun käytävällä. Mä haluun olla se jota se rakastaa. Mut se ei tuu koskaan tapahtuu.

Levitän valkosta jauhetta pöydälle ja kaivan taskusta lompakon. Otan mun kortin sieltä ja teen siitä jauheesta viivan. Vilkasen viel ympärille ettei kukaa nää jonka jälkeen vedän jauheet nenään. Suljen silmät ja annan hyvän olon vallata mut kokonaan. Tää oli jo toinen viiva tänää. Mä en haluis käyttää mitää mut täst tulee vaa nii hyvä olo. Must tulee itsevarma. En näytä heikolta. En näytä sitä tuskaa mikä mun sisällä on. Haluun vaa unohtaa kaiken. On täs huonoiki puolii... musta tulee väkivaltanen ja äkkipikanen. Suutun tosi helposti. Mä en oikeesti oo sellanen joten tiiän et mun kaverit huomaa ettei mul oo kaikki hyvin. Jos ne tulee kyselee mult jotain nii suutun ja saatan lyyä niitä. En oo oma itteni täl hetkel mut oikeestaan mä jotenki tykkään itestäni just nyt. Ehkä tää on se oikee Harry Styles.

-

"Mä meen nyt!" huudan äitille eteisestä.

"Ole sitten kiltisti!" äitini huutaa takaisin.

En vastaa mitään vaa lähen ovesta ulos. Alan suunnistaa Jamesin luo. Onneks se asuu aika lähellä joten ei mee kauaa et oon siellä. Kaivan taskusta pienen viinapullon jonka kulautan muutamalla hörpyllä alas. Huomaan saapuvani perille joten heitän pullon maahan.

Meen ovesta sisälle ja ängen itteni ihmisten läpi. Meen keittiöön jossa otan boolia. En oo nähny viel ketää tuttuu joka on hyvä. En jaksa nyt ketään. Otan toisen mukillisen boolii ja oon just hörppäämäs siitä ku kuulen jonkun huutavan mun nimee.

"Niin?" kysyn turhautuneena.

"Miks sä et ollu koulussa?" Niall kysyy.

"Ei huvittanu tulla." vastaan.

"Okei no en kysele sulta enempää ettet räjähä." Niall nauraa.

"Hyvä." vastaan.

"Tuuks pelaa pullon pyöritystä?" Niall kysyy.

"En mut voin tulla kattoo." vastaan. Niall nyökkää joten lähetään kohti olohuonetta.

Sohvalla istuu Liam ja Sophia, lattialla Selena ja Elena. Viimesenä nojatuolissa istuu Louis, Eleanor sylissään. Tuhahdan hiljaa ja istahdan Liamin vieree sohvalle. Niall istuu lattialle Selenan viereen.

"Pelaaks sä Harry?" Elena kysyy.

"En." vastaan.

Elena pyöräyttää pulloo ja se osuu Niallii. Se sai tehtäväks pussaa kuuminta muijaa ja tottakai se pussas Selenaa. Niall pyörittää pulloo ja se osuu Sophiaan. Se otti totuuden ja sen piti kertoo kolme hyvää ja kolme huonoo puolta Liamissa.

Same Mistakes (L.S in finnish)Where stories live. Discover now