Luku 18

89 4 0
                                    

Louis

"Valvoitteks te Zayn myöhään Harryn kans?" kysyn ja hörppään kahvista.

"Ööh ei oikeestaa." Zayn sanoo.

"Siis meniks Louis aikasemmin nukkuu ku Harry?" Liam kysyy yllättyneenä. Nyökkään vaan.

"Ihmeiden aika ei selvästikkää oo ohi." Liam naurahtaa.

Se on totta. Aina jos ollaa juomassa nii mä oon viimesenä hereillä ja Harry ensimmäisten joukossa menos nukkuu.

"No huomenta!" Niall huudahtaa. Säikähän ja alan yskii koska kahvii meni väärää kurkkuu.

"Älä huuda." kuulen Harryn unisen äänen. Katon taakseni ja nään krapulaisen poikaystäväni.

"Onko darra?" kysyn virnistäen.

"Älä jaksa." Harry murahtaa ja suuntaa kahvinkeittimen luo.

"Herra päivänsäde." Zayn virnistää.

"Te ootte ärsyttävii." Harry mumisee ja istuu mua vastapäätä Niallin vieree.

"Mitä? Eihän olla." virnistän.

"Miten sulle ees on noi paha darra? Paljo sä oikee joit viel sen jälkee ku mentii Niallin kaa nukkuu?" Liam kysyy.

"Join mä pari." Harry mumisee.

"Vai nii. Mä lähen ny suihkuu." Liam naurahtaa ja katoo keittiöstä.

"Mä lähen ruokalevolle." Niall ilmottaa ja häipyy.

"Mä lähen röökille." Zayn ilmottaa ja poistuu kans. No jopas nyt. Kaikki häipyy.

"Mitä teitte Zaynin kaa sen jälkee ku menin nukkuu?" kysyn.

"Juteltiin." Harry vastaa lyhyesti.

"Mistä?" jatkan uteluu.

"No vähä kaikesta." Harry vastaa ja huomaan et hän yrittää olla kattomatta mua silmiin.

"Esim?" kysyn.

"Miks sua kiinnostaa?" Harry ärähtää.

"No en mä tiiä." mumisen.

"Just." Harry tuhahtaa ja nousee pöydästä.

"Mihin sä meet?" kysyn.

"Röökille." Harry vastaa ja poistuu keittiöstä.

Mikähä silläki nyt on. Väkisinki mun päähän tulee ajatus et Harryn ja Zaynin välillä on käyny jotain mut mun on vaikee uskoo sitä. Tiiän ettei Harry koskaa pettäis mua ja Zayn on kiinnostunu jostain muusta. Ehkä krapula on syy Harryn kiukutteluun.

Harry

Astun terassille ja nään Zaynin nojailemassa kaiteeseen. Laitan oven kiinni ja meen Zaynin viereen. Otan taskusta tupakan ja sytytän sen.

"Onks pahaki darra?" Zayn kysyy.

"No on niitä pahempiaki ollu." vastaan.

"Mun on pakko kysyy et mitä se eilinen oli?" Zayn kysyy. Pelkäsinki et hän kysyy siitä jotain.

"Ai mikä?" kysyn esittäen tietämätöntä.

"Kyl sä tiiät." Zayn vastaa ja heittää tupakkansa pois.

"No en mä tiiä. Horjahdin sua päin ja nii. Olin aika kännis." selitän koska en itekkää tiiä mitä se oli.

"Okei." Zayn vastaa.

"Mut sovitaaks ettei puhuta siit enää?" kysyn.

"Sovitaa vaa." Zayn hymähtää.

"Hyvä." sanon ja heitän tupakan pois.

"Mennääks takas sisälle?" Zayn kysyy. Nyökkään ja avaan oven. Päätän ettii Louisin koska tiuskin äsken ihan turhaan.

Käyn keittiössä mut siel ei oo ketää. Käyn olohuoneessa mut seki on tyhjä. Päätän käydä kattoo meijän huoneesta ja siellähän se sinisilmänen jumala on. Louis makaa sängyllä mahalleen ja selaa puhelinta. Hän ei huomannu mun tuloo mut sit ku laitan oven kiinni nii Louis kattoo ovelle. Meen makaa Louisin vieree ja katon mitä hän tekee.

"Mitä kyyläät?" Louis tiuskasee ja laittaa puhelimen näytön kiinni.

"En mitää. Halusin pyytää anteeks äskeistä ku tiuskin sillee." sanon.

"Onks sun ja Zaynin välillä tapahtunu jotai?" Louis kysyy sivuuttaen täysin mun anteeks pyynnön.

"Mitä? No ei ole." sanon nopeesti.

"Miks sitte aloit heti tiuskii ku kyselin mitä teitte eilen?" Louis kysyy.

"Tohon mä en osaa vastaa mitää. Kai mul oli vaa hermot kireellä tän krapulan takii." sanon.

"Aha." Louis sanoo.

"Saanko anteeks?" kysyn pienesti hymyillen.

Louis ei vastaa mitää. Hän kattoo puhelimensa mustaa näyttöö ja ilmeisesti miettii et antaako anteeks. Pian kuitenki Louisin kasvoille nousee pieni hymy.

"Saat." Louis sanoo vihdoin.

"Kiitos." sanon hymyillen ja lasken käden Louisin selän päälle.

"Saanko pusun?" kysyn sitten. Louis naurahtaa ja painaa huulensa pikasesti omilleni.

"Mikä toi oli?" kysyn.

"Pusu." Louis virnistää.

"Just." naurahdan ja vedän Louisin mun päälle makaamaan.

"No saisinko vähän pidemmän pusun?" kysyn.

Louis painaa huulensa taas omilleni mut ei liikuta niitä. Hän pitää niitä hetken paikallaan kunnes irrottautuu.

"Sä kiusaat mua tahallas." sanon ja siirrän kädet Louisin takamukselle.

"Sä pyysit pidempää pusua." Louis sanoo.

"No saisinko sitte kunnon kielarin?" kysyn virnistäen.

"Hyi mitää sellasia." Louis sanoo esittäen kauhistunutta.

"Oo hiljaa." sanon ja vedän Louisin kunnon suudelmaan. Työnnän mun kielen heti Louisin suuhun. Puristan Louisin takamusta vähän ja se saa Louisin huokasee pienesti. Tunnen kuinka Loun kädet eksyy mun hiuksiin.

Nostan mun lantioo vähän Louisii vasten jonka seurauksena Louis hätkähtää. Syy siihen on varmaan se et pikku Harry heräs. Kuitenki mun ilon pilaa se ku Louis irrottautuu.

"Mitä nyt?" kysyn vähä hengästyneenä.

"Must tuntuu ettei meijän pitäs mennä nyt pidemmälle." Louis sanoo ja silittää mun hiuksii.

"Mitennii ei?" kysyn ja vien huuleni Loun kaulalle.

"Koska kaikki on hereillä viereisessä huoneessa." Louis sanoo.

En vastaa mitää vaa jatkan märkien suudelmien paineluu Louisin kaulalle. Alan tekee fritsuu ja Louis huokasee.

"Tiiän et säki haluut." kuiskaan.

"Mm mut ei nyt." Louis sanoo ja nousee istumaa mun syliin. Ihmettelen miks Louis jännittyy mut tajuun et mun etumus on suoraan Loun takamusta vasten.

"Et sä voi jättää tätä tähän." marisen.

"Kyllä voin ja niin myös jätän." Louis sanoo ja nousee mun päältä.

"Sä oot ilkee." sanon ja nousen itekki. Yritän ajatella kaikkee ällöttävää jotta mun alakerta rauhottuis.

"Tiiän mut mennääks tonne muiden luo?" Louis kysyy.

"Mennää vaa, herkkupeppu." sanon ja läpsäsen Loun takamusta ennen ku avaan huoneen oven.

"Voi luoja sun kanssas." Louis huokasee ja tulee mun perään.

Loppu päivä me katottii elokuvia ja syötiin. Tilattiin pizzat ja Niall ja Liam kävi kaupassa hakee herkkuja. Parasta krapula lääkettä sanon minä.

***

Ääääh tää on nii tönkkö luku😫😫 mun oli pakko kirjottaa tällänen "väliluku" ettei tää etenis liian nopeesti joten koittakaa kestää😅

Same Mistakes (L.S in finnish)Where stories live. Discover now