Prológ

477 5 0
                                    

Je večer a ja som sa rozhodla zapiť svoju depku.
Inak som Katie Dynastic , mám 16 rokov Meriam 165cm , vážim 47 kg.Mam hnedé stredne vlasy , hnedé oči . Mám rada knihy .Ale od mojich 14 užívam drogy ,pijem .
Rodičov nemám , mama umrela keď som sa narodila a otec bol v pohode do mojich 5 rokov potom ma začal biť a niekoľkokrát má aj znásilnil.Umrel keď mi bolo 12. Teraz žijem u strýka ale to je to isté. Som na dne ako fyzicky tak aj psychicky .

Keď strýko zaspal som sa rozhodla že pôjdem do nového baru v meste .
Moja depresia je späť a ako inak idem to zapiť.
Ide som ňou aj moja najlepšia kamarátka Victoria.
Dnes mám v pláne sa opiť ako inokedy som nebola .Stojím pri fontáne v parku a čakám na Vicky.Na sebe mám čierne uple šaty a čierne lodičky.

Na sebe mám čierne uple šaty a čierne lodičky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nazdar ,, zvolá Vicky. "No čau , už som si myslela že sa u nudím k smrti,,povedala som.
"No hej, kočka tebe to sekne,, povedala Vicky.
" Dík tebe tiež, ale dosť kecania už poďme,, povedala som . Keď sme vošli do toho baru hneď so za cítila vôňu alkoholu , cigariet  . "Poďme k baru ,, zakričala som . Chytila som ju za ruku a išla k baru , objednali sme si 2 sex on beach.Po asi hodine nám už koloval alkohol v žilách."Poďme na parket,, zakričala mi do ucha Vic.Ja som len prikívla a išli sme na parket . Za chvíľku som zacítila na svojich bokov niekoho  dlane ." Poď na wc,, pošepkal mi niekto do ucha , ja som len prikívla išla som. Keď sme išli na wc tak nás zastavil muž. Bol vysoký ako mrakodrap." Tá baba už niekomu patrí tak daj od nej pracky preč ,, hovoril tak temné že som sa bála." Patrí a to mne ,, povedal ten čo ma držal. Ja som není nikoho majetok.
Zrazu mu ten chlap strelil takú šupu že spadol na z a ja s ním.Ten chlap má postavil a držal ,pozeral sa na mňa a potom sa pozrel na toho čo ležal na zemi. Ja som sa rýchlo vyšmykla a uteká čo mi
sily stačili. Zrazu sa ten človek objavil predo mnou . "Kam si myslíš že ideš slečinka,, povedal. Zrazu som videla len tmu.

Toto je moja prvý príbeh tak sa ospravedlňujem za gramatické chyby .Dúfam že sa vám to bude páčiť

ZávisláWhere stories live. Discover now