30. Bölüm

116 10 62
                                    

"Hayır, hayır... Sakin ol Azra" diyerek devam etti karnımda ultrasonu gezdirmeye.

O sessizlik kara delik gibi tüm umudumu içinde hapsederken duyduğum kısık bir tıkırtıyla yaşam resmen benim için yeniden başlamıştı. Daha sonra hızlanan kalp atış sesleri çınladı kulaklarımda.

Sevinç gözyaşları yanağımdan çarşafa damlarken Cenk yere çökmüş öylece gözyaşlarıyla sesi dinleyip ekrana bakıyordu.

"Duyuyorsun değil mi? Nasıl yaşam dolu, gümbür gümbür atıyor kalbi?" dedim hıçkırıklarımın arasında.

"Duyuyorum... İnanamıyorum"

"Merak etmeyin Azra'nın dediği gibi yaşam dolu bebeğiniz, çok sağlıklı"

Şükrederek gözlerimi kapattım.

C:"Peki cinsiyeti?"

"Bakıyorum... Evet-"

"Hayır!" diye araya girdim.

"Söylemeyin. Sürpriz olsun istiyorum"

C:"Azra eminim sadece bir gün dayanabileceksin bence şimdi öğrenelim"

"Hayır, doğuma kadar kimse öğrenmeyecek. Bana söz verin Türkan Hanım" dedim doktoruma dönerek.

"Anne ne diyorsa o Cenk Bey, kusura bakmayın"

C:"Nasıl dayanacağız sevgilim? Zaman geçmez şimdi" dedi çaktırmadan ekrana bakmaya çalışarak.

Sanki görebilecek akıllı.

"Oldu o zaman ben kalkayım" dedim Türkan Hanım'a gülümseyerek.

Uzattığı peçeteyle karnımı temizleyip doğruldum.

C:"Ama... Azra bak sabredemeyiz" diye diretti.

"Sabredeceksin" dedikten sonra Türkan Hanım'a teşekkür edip çıktım. Cenk eminim ki içerde baskı yapıyordur söylemesi için. 

Geri döndüm ve elinden tuttuğum gibi peşime taktım.

Yol boyu konuştu. Telefonum çalınca zorla susturdum.

"Cenk babaannem arıyor lütfen sus artık!" diyip açtım.

F:"Yavrum ne yaptınız, iyi mi küçüğüm?"

"Ben iyiyim babaanne sen nasılsın?" dedim sitem ederek.

F:"Torunumdan haberi alırsam daha iyi olacağım"

"İyi küçük torunun maşallahı var"

C:"Ya babaanne Azra cinsiyeti-"

"Cenk!"

F:"Cenk mi o? Ne diyor?"

"Selam söylüyor, konağa geliyoruz zaten gelince konuşuruz. Şey babaanne Selanik tatlısı çekti canım birde tahinli çörek" dedim ağzımın suyu akarken.

Babaannem telefonun diğer ucunda hafifçe kıkırdadı,

F:"Fırındalar, gelin siz çayı koyuyorum"

"Birtanesin!"

F:" E herhalde, hadi dikkatli gelin"

Telefonu gülerek kapatıp Cenk'e döndüm.

"Asma suratını sevgilim, şurada ne kaldı zaten doğuma"

C:"39. haftanda doğurdun desek 16. haftamızda olduğumuza göre tamı tamına 23 hafta yani 5 buçuk ayımız var"

"Az kalmış, dayanıver" dedim gülerek.

Cenk homurdanıp yola bakarken bende camdan dışarıyı izledim. Konağa geldiğimizde hızla arabadan inip girişe koştururken merdivenlerde Arda yakaladı.

ELİMİ BIRAKMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin