CENK'ten:
Cansu'nun Çelen Grupta CEO olduğunu Azra henüz bilmiyordu.Şimdi şirkette karşılaşacaklar ve ortalık karışacak. Son hız şirkete geldim ve danışmaya Azra'nın nerde olduğunu sordum.
"Azra Hanım toplantıda Cenk Bey"
Hiç beklemeden toplantı salonuna gittim. Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde artık çok geçti.
Azra beni görünce öldürücü bakışlarını attı.
"Kusura bakmayın bölüyorum"
A:Buyrun Cenk Bey, siz de bu şirketin ortağısınız"
Geçip oturdum.
A:"Evet arkadaşlar görüyorum ki benim yokluğumda bir çok şey değişmiş" dedi bana bakarak.
A:"Hadi ben 1 yıldır yokum da babaannemin 2 hafta gibi bir yokluğunda nasıl oluyorsa bu kadar şey değişiyor. Hesaplardaki açıklar nasıl oluyorda gözünüzden kaçıyor Cansu Hanım!"
Ca:"Azra Hanım yapmanız gereken suçlu aramak değil kriz çözmek, şirket iflasın eşiğinde umarım farkındasınızdır"
A:"Bir krizi çözmek için önce kaynağı bulmam gerek, görünüşe göre imza yetkinizi çok geniş alanlarda kullanmışsınız, alımlar her zaman yaptığımız firmadan değil başka bir firmadan yapılmış ve bunu siz onaylamışsınız ve bu bize çok pahalıya patlamış"
"Şirkete tedbir konulması an meselesi Azra Hanım"
A:"Bilmiyorum Cenk Bey"
Ca:"Bir fikriniz?"
"Azra Hanım Güneş Holding olarak elimizden geleni yapmaya hazırız"
A:"Teşekkürler Cenk Bey fakat şimdilik gerek yok.
Davros Otelleriyle bu hafta yapılacak olan anlaşma bize büyük bir getiri sağlayacak, şimdi hepimiz bu anlaşmaya odaklanıyor ve elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz"....
Toplantı ilerlerken Azra her şeyi en ince detayına kadar anlatmış, krizi çözme odaklı tüm fikirlerini beyan etmişti.
A:"Şimdi herkes işinin başına dönebilir. Cansu Hanım siz kalın lütfen"
Cansu kalktığı sandalyesine geri oturdu.
Herkes çıkmıştı üçümüzün haricinde.
A:"Cenk"
Benim çıkmamı da istiyordu. Dediğini yaptım ve çıktım.
AZRA'dan:
Cansu bizim şirketin CEO'suydu. Şaka gibi...
Ca:"Hoş geldin Azra, bilseydim karşılardım" dedi sinir eden gülmesiyle.
"Şu rahatlığa bak! Ne yapmaya çalışıyorsun acaba?"
Ca:"İşimi yapıyorum Azra"
"Sen matematik öğretmeni değil miydin? CEO'luk da nerden çıktı?"
Ca:"Yumurtadan ahahah... Şaka şaka"
"Ruh hastasına bak! Bana yaptıklarından sonra seni burda barındırırım mı sanıyorsun? Acıyorum sana biliyor musun? Hep başkalarının hayatlarına sahip olma çaban yüzünden bir türlü kendin olamıyorsun!"
Ca:"Ama işe yaşarıyor baksana, ne istediysem elde ettim"
"Sen koca bir hiç elde ettin, ben gittim de ne oldu? Cenk sana mı döndü, senin mi oldu? HAYIR!
Bak o benimle evli, bak bu yüzüğe... İçinde bizim isimlerimiz yazıyor... Haa bu şirketinde patronu benim! Elimden aldığın ne varsa geri alıyorum Cansu. Sana savaş açıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA
RomanceArkadaşlar çok sevilen Elimi Bırakma dizisinin biraz farklı hali... Azra Çelen, Cenk Güneş... ...AzCen...