5.Bölüm

464 33 17
                                    

#Karşısında Cenk'i gören Azra şaşırır#

"AA!"

"Azra Hanım bu ne tesadüf?"

"Hay ben tesadüfüne" dedim kısık sesle.

"Efendim"

"Ya... Ya ne tesadüf değil mi?" dedim yüzümü kırıştırıp gülerek.

"Burada mı çalışıyorsunuz?"

"Hayır, arkadaşıma geldim burada çalışıyor da yardım ediyorum"

"?" Cenk Azra' ya bakar.

"Yani siz şimdi diyorsunuz 'bu nasıl iş diye? Her isteyen istediğini yapabiliyor mu?' ama-"

"Yok, öyle demiyorum" diyince afalladım. Kaşlarımı kaldırıp yüzüne baktım.

Pis pis sırıttı. Boğazımı hafifçe temizleyip,

"Afiyet olsun" dedim ve arkamı dönüp gittim.

"Sinir ya! UKALA!" diyerek mutfağa girdim.

"Ne oluyo bakam, ne oldu gene?" dedi şef.

"Ha y-yok bir şey"

"Emin misin?"

"Eminim, eminim" dedim ve hazır olan siparişi alıp 16. masaya götürdüm. Dönerken yine göz göze geldik. Ben sinirle yürüdüm ve tekrar mutfağa girdim. Diğer siparişleri de götürmeye devam ettim.

Tam siparişi verdim dönüyordum,

#Cenk elini kaldırıp Azra' ya işaret yapar, Azra içinden söylenerek gider#

"Ne oldu!"

#Cenk gülerek#

"Sakin olun, orta şekerli bir kahve alabilir miyim?"

"Tabi- tabi alırsınız, buyurun mutfak orda"

"Ne?"

'Ne diyorum ben ya!'

Hemen kendimi toparlayıp,

"Getiriyorum hemen" dedim ve mutfağa geçtim.

"Şef orta şekerli kahve istiyorlar içerden"

"Azra sen yapabilir misin?"

"Ben?"

"Kusura bakma Samet rahatsız bugün Mine ile idare etmeye çalışıyoruz ama yetişemiyoruz sana da zahmet-"

"Tok, tamam şef ben yaparım" dedim ve gözümle cezve aramaya başladım. Şef dolaptan cezveyi çıkarıp önüme koydu.

"Sağ ol şef" dedim ve kahveyi yapmaya başladım.

Pişince fincana koyup tepsiye yerleştirdim, yanına ikramlık olarak lokumları da koyup tepsiyi elime aldım. İçimden kahveye karabiber doldurmak geliyor ama...

Kahveyi götürürken tabağa damlamasın diye yavaş adımlarla ilerliyordum.

"Bugün içer miyim?" diye seslenince kafamı kaldırıp sinirle baktım.

Sonunda varmıştım masaya, fincanı tabağından tuttum.

#O anda Azra' nın eli titrer ve fincan tam düşecekken Cenk tutar tabaktan.

Cenk sadece tabağı değil Azra' nın elini de tutar. Azra olayın şokuyla gözlerini kaldırıp Cenk'e bakar. 5-6 saniye öyle kalırlar. Sonra Azra tabağı bırakıp geri çekilir#

...

Gözlerine dalmışken, olayın şokuyla titrediğimi hissettim.

"Afiyet olsun kusura bakmayın" dedim ve arkama dönüp hızlı adımlarla ilerledim. Mutfağa girdiğimde durdum, nefesim hızlanmıştı kalbim kuş gibi çırpınıyordu.

ELİMİ BIRAKMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin