Medya:Azra ve Cenk kavuşunca a bizimkiler🙂
AZRA'dan:
Ben hala inanamazken babaannem baya planı yapmıştı.F:"Şimdi önce kız istenir, nişanı da yaparız. Bir hafta sonra da kına ile düğün oldu bitti..."
"Sende ne meraklısın ha beni evlendirmeye. Ya babaanne kız tarafı bu kadar heyecanlı olmaz, az ağırdan sat kendini🙃"
F:"Haklısın... Evet Cenk Bey gel iste bakalım"
C:"İstiyorum ben zaten"
"Öyle değil, kız isteme, söz kesmek için"
C:"Haaa... Tamam"
F:"İyi o zaman iki gün sonra bekliyoruz"
"Önce anneme söyleseydim babaanne"
F:"Söylersin"
M:"Her şey çok çabuk gelişiyor, şimdi biz abime kız mı isteyeceğiz? Azra baya evleniyorsunuz... Vay beee!"
Kapı açıldı ve Arda içeri girdi.
Ar:"Ne yapıyorsunuz burada?"
"Düğünümüz var"
Ar:"Ooo... Hayırlı olsun abla, demek sonunda söylediniz"
F:"Neyi?"
"Şeyy... Biz zaten Cenk ile barışmıştık, görüşüyorduk. Ama yani-"
F:"NE! Sabahtan beri burada boğaz patlatıyorum ben, niye söylemiyorsunuz?"
"Nasıl söyleyeyim babaanne neyse önemli değil sonuçta... Biz evleneceğiz"
Ar:"AA! Babaanneme siz demediniz mi?"
"Yooo... Kendi anlamış"
Ar:"Bir şey diyim mi? Annemde anladı sanırım, geçen beni sıkıştırdı 'bunların arasında ne var' diye?"
A:"Sen ne dedin?"
Ar:"Çıtlattım biraz... Yani az, şu kadar" dedi parmağının ucunu göstererek.
C:"Herkes biliyor maşallah"
F:"Arda! Ben sana sonra soracağım"
Ar:"Melis'te biliyordu babaanne" diye hemen ispiyonladı.
M:"Ben söyledim zaten şeker teyzeme ama ben sevgili olduklarını bilmiyordum"
"Sevgili değiliz zaten! Sadece görüşüyorduk, arkadaşça... Yani sonuçta aynı işi, odayı paylaşıyoruz"
Ar:"Yoo baya buluşmak için beni kullanıyordunuz, niye yalan söylüyorsun?"
"ARDAAA!"
F:"OOO... Bende diyorum emrivaki oldu diye ama baksana ateş bacayı sarmış"
Öksürmeye başladım.
"Babaanneee!"
F:"Neee... Yalan mı?"
Ar:"Eee... Düğün ne zaman?"
C:"Bir hafta sonra"
Ar:"O kadar erken! Aceleniz ne?"
"Şey... Arda biliyorsun benim hayalim yaz düğünü... Ağustos ayındayız zaten bir dahaki yaza kalmasın" dedim.
Aslında bu doğruydu ben yaz düğünü istemişimdir hep. Sahilde deniz kıyısında...
İki haftaya nasıl yetişecekti benim hayalimdeki düğün.
Of offf...Ar:"Haaa"
F:"Eee şimdi sıra geldi gelinim Serap'a... Bence hemen gidip söyleyin"
"Babaanne sen sakin mi olsan acaba... Tamam da gerçekten çok acele ediyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA
RomanceArkadaşlar çok sevilen Elimi Bırakma dizisinin biraz farklı hali... Azra Çelen, Cenk Güneş... ...AzCen...