Medya:Enes Ayhan
SERAP'tan:
Evde çocuklarındönmesini bekliyordum. Yemeğe ikisinde katılmamış. Annem salona girip oturdu.F:"Serap Arda nerede?"
"Arkadaşlarıyla anne"
F:"Azra gelmedi mi daha?"
O sırada Azra salona girdi.A:"İyi akşamlar" dedi ağzı kulaklarında.
Niye bu kadar mutlu?"Hoş geldin kızım"
A:"Hoş buldum anne, İpek geldi mi?"
"Odasında"A:"Olduu... Ben odama gidiyorum iyi akşamlar size" dedi ve salondan çıktı.
"Anne"
F:"Efendim Serap"
"Geçen gün biraz ileri gittim, kırdım seni ama Azra bizim kızımız, Çelen soyadını taşırken kendi şirketinde o pozisyonda olması doğru mu sence?"
F:"Serap, bana açıklama yapmadığı sürece bu böyle devam edecek. Madem o bir Çelen o zaman öyle davransın. Ben ona böyle mi öğrettim, asilliği, dikbaşlılığı bunlar ona hiç yakışmıyor"
"Anne-"
F:"Serap ben yoruldum artık ben yoruldum..." dedi ve ayağı kalktı.
"Nereye anne?"
F:"Hüsniye'ye gidiyorum"
"İyi de anne geç olmadı mı?"
F:"Bugün orda kalırım merak etmeyin" dedi ve çıktı.
Annem çıktıktan sonra bende odama geçtim. Kadının yaptıklarına bir türlü anlam veremiyorum. Azra'nın kendisine olan düşmanlığından yakınırken kızı kendine iyice düşman ediyordu.
Azra'nın bu okuldan mevsunu her açıldığında kapatıp kaçması beni de düşündürüyordu.
Şimdiye kadar annemle çocukları iyi idare etmiştik ama şimdi işler değişti. Çocuklar büyüyordu onlarla birlikte sorunlarda...
Ben bunları düşünürken Arda odaya girdi."Arda?"
Ar:"Annelerin bir tanesi ne yapıyorsun?"
"Ne isteyeceksin oğlum"
Ar:"Aşk olsun annem"
"Gel hadi gel"
Arda yanıma oturup yüzümü avuçlarının içine aldı.
Ar:"Ne oldu canın sıkkın gib, babaannemle mi tartışınız yine?"
"Yoo"
Ar:"Ee babaannem niye gitti o zaman?"
"Arda bir saçmalama ya, Hüsniye Hanım'a gitti"
Ar:"Niye?"
"Ne biliyim merak ettiysen ara sor!"
Ar:"Tamam anne sakin ol"
...
Arda'nın derdi belliydi yine parası bitmiş.
200 TL'yi alıp çıktı bende uyudum.
Ertesi gün uyanıp salona çıktım.
Masa hazırdı."Günaydın kızlar"
A-İ:"Günaydın"
Geçip yerime oturdum. Kahvaltı tabağımı hazırladım.A:"Babaannemle Arda nerede?"
"Annem dün Hüsniye Hanım'a gitti akşam orda kaldı, Arda'da erken çıktı sanırım"
A:"Hüsniye teyzeye! Ben o kadını unuttum ya... Neyse ben doydum zaten, kalkayım işe gitmeden orayada uğrarım"
İ:"Bende kalkıyım ilk günden işe geç kalkıyım, afiyet olsun Serap teyze"dedi ve beraber çıktılar.
FERİDE'den:
Akşam Hasan beni Hüsniye'ye bırakmıştı. Kapıyı anahtarla açıp içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ BIRAKMA
RomanceArkadaşlar çok sevilen Elimi Bırakma dizisinin biraz farklı hali... Azra Çelen, Cenk Güneş... ...AzCen...