❗کل چپتر اسماته. از چپ برانید.🔞(این اولین تجربه اسماتمه پس اگ نمی خوایین یه کار ناشیانه بخونین همینجا تو اوج ول کنین.)"بلخره اومدی خونه." وقتی مینهو او را روی کاناپه یافت لحظه مکث کرد. مثل همیشه پوست سفیدشو به نمایش گذاشته بود. میشد از چن قدمی بوی شامپو رو حس کرد. معلوم بود تازه دوش گرفته. به خودش زحمت نداده لباس کاملی بپوشه فقط روپوشی به تن کرده بود و خودشو با پتویی که معلوم بود از اتاق مینهو دزدیده شده پوشانده بود. مثل همیشه هیونجین عادلانه بازی نمی کرد. هیونجین وقتی توقف فرد دیگر رو دید سریع خودشو بهش رسونده بود.
"می دونستم بهم دروغ گفتی. تنها ژاکتت رو بهم دادی. با این کارات باعث میشی دوباره عاشقت بشم." دستشو دور گردن سرد پسر دیگر انداخت. شاید می خواست کمی از گرمای بدنشو بهش بده.
"می خوایی چیکار کنی، هیون؟"
"معلوم نیست؟"
سرشو کمی کج کرد و بوسه بر گوشه لب مینهو کاشت. بوسه ای که سال ها پیش طعمشو چشیده بود ولی باعث عصبانیت فرد دیگر شده بود.
آن شب وقتی هیونجین کنترلشو از دست داد با هجوم آوردن احساسات او را بوسیده بود. اهمیت نمیداد چون فرداش قرار بود کشور رو ترک کنه ولی تاوان پس داده بود. اشتباه کرده بود مینهو اون شب مست نبود بخاطر همین او را پس زده و فردایش به تلفن های هیونجین جواب نداد. بخاطر همین بدون خداحافظی با او همه چیز را پشت سرش گذاشت.
"از کجا می دونی می خوام طعمتو بچشم؟"
"اگ نمی خواستی همین حالاشم منو پس زده بودی مگ نه؟" این بار با کمک دست هایش شانه ورزیده آن مرد رو لمس کرد و در طول بازویش پایین کشید. با حرکتی آرام دست های او را را گرفت و روی کمر باریک خودش جای گذاری کرد.
"هر بار به کمرم زل می زدی. خوشت میاد منو تحت سلطه خودت قرار بدی. راس میگم؟"
"بس کن اومدم خونه فقط باهات حرف بزنم."
"خفه شو ما نمی تونیم باهم حرف بزنیم دیگ نمی خوام بیشتر از این صبر کنم."
آهی کشید. هیونجین راست می گفت. دیگر دیر شده بود حالا بازیچه او شده بود.
دستشو که روی کمر پسر دیگر قرار داشت به سمت پشت حرکت داد. با فشرده شدن باسنش هیونجین ناله ریزی در گوش مینهو کرد."مثل همیشه دیوونه سکس هستی." گفت و بیشتر فشار داد.
"آره دیوونه سکسم. ولی فک می کنی کی منو اینجور کرده؟"
"نکنه می خوایی گردن من بندازی." هیونجین خودش هم نفهمیده بود چه موقع فاصله شان کم شده. ولی ناگهان مینهو در گوشش زمزمه کرد و با آرامی لاله گوششو گاز گرفت و سپس کمی لیس زد. حس ناخوشایندی که باعث شده بود گردنشو راست کنه. معلوم بود مینهو از واکنشش لذت برده. زبونشو در طول گردنش کشید.
أنت تقرأ
Violet season (Seungbin)
أدب الهواةفصل بنفشه ، زمستونی که عشق در قلبش شکوفا شد💜 "دیگ خسته نشدی از اینکه نقش دوم زندگی یکی دیگ باشی؟" کاپل: چانگمین(چانگبین×سونگمین) ساید کاپل: هیونهو ، با حضور افتخاری چانلیکس 🔞با چاشنی اسمات روز های آپ: نامعلوم ، بستگی به استقبال و لایک شما 🤞اولی...