Ben seninle olmak istiyorum...
...
Bu gerçek mi? ne diyeceğim ben şimdi? gerçekten sevdiğim kadın şuan karşımda ama daha önce söyledikleri... sımsıkı sarılmak istiyorken neden yapamıyorum bunu ve neden konuşamayıp mal mal yüzüne bakıyorum...
Bir şey söylemeyecek misin?
Konuşmasıyla daldığım gözlerinden gözlerimi çektim, ne söyleyebilirim ki? neredeyse son 1 ayımda yaşamayı unutmuşken
Aç mısın?
Aç mıyım? Yapma Erva, bir şey söyle...
Derin bir nefes aldım ve ayağa kalkıp Cemre'ye döndükten sonra konuşmaya başladım...
Bak Cemre, seni gerçekten tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum, ama şuan pat çıkıp geliyorsun ve o beni paramparça eden "senden nefret ediyorum, senden iğreniyorum, karşıma çıkma bir daha" gibi laflarından sonra seninle olmak istiyorum diyorsun. Ben ne düşüneceğimi ne yapacağımı şaşırdım artık. Buraya seni o çocukla görmeye dayanamadığım için geldim son 1 aydır ne yaşadığımı bilmiyorum ben. O yüzden bana biraz zaman ver olur mu?
Benim onunla birlikteliğim sadece seni unutmak içindi, aklımdan çıkarmak içindi ama olmadı yapamadım Erva ve ben kendimle savaşmaktan yoruldum. diyerek boynuma sarıldı boynuma düşen gözyaşının ardından tek elimle beline sarıldıktan sonra yavaşça kendimden uzaklaştırdım ve parmak uçlarımla gözyaşlarını sildim. "sana yakışmıyor, ağlama" diyerek hafif tebessüm ettim.
Ben markete gideyim yoldan geldin açsındır. Duş falan almak istersen banyo yukarda sağdan 2. kapı...
hıhım tamam teşekkür ederim.
polarımı üstüme geçirip arabanın anahtarını da aldıktan sonra markete gitmek üzere yola koyuldum, yolda giderken Gizem'i ağlarken görmemle arabayı durdurup yanına gittim.
Gizem?
yanına gitmemle boynuma sarılması bir oldu.
Ne oldu, neden ağlıyorsun?
Bir süre daha bana sarılarak ağladı ardından sustuğunu anladığım an kendimden uzaklaştırarak sorumu yineledim, neden ağlıyorsun gizem? sorun ne?
Sorun lanet olası babam... Neyse ya önemli bir şey değil sadece ona olan öfkemi bu şekilde atıyorum, kusura bakma sende beni ikidir kaldırımda buluyorsun dedi burnunu çekip gözyaşlarını silerek.
öyle oldu valla, kaldırım güzeli oldun başıma
Gülümsedi ve konuşmaya devam etti
Nereye gidiyorsun yolundan alıkoydum seni de..
yok, markete gidiyorum kahvaltılık bir şeyler alacağım
Kahvaltı etmediğini söylemiştin diye hatırlıyorum ama misafirin gelmişti sanırım onun için daha çok herhalde.
sabah kalkar kalkmaz etmiyorum , saat 2 oldu. Normal insanlar gibi bende acıkabiliyorum yani diyerek güldüm ve devam ettim ama evet markete kadar gitmemin sebebi Cemre... Hadi kalk bakalım gidelim...
rahatsızlık vermeyeyim?
vermezsin vermezsin gel hadi.
Başıyla onayladıktan sonra arabaya bindik ve markete doğru sürmeye başladım. Markette vardığımızda klasik kahvaltılıkları ve olmazsa olmazım çikolatamı alıp çıktım, fırından da simit aldıktan sonra yolda Gizem ile kısa sohbet eşliğin de evin yolunu tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL'ET (G&G) TAMAMLANDI ✅
Teen FictionHer şeye rağmen... Erva'nın gönlüne düşen bir Cemre hikayesi. Keyifli okumalar 🌈