Sen Olmuşum

685 41 101
                                    

Varsan var, yoksan yokum.. Senden geçiyor benim yolum 

Keyifli Okumalar... 💙

...

(Erva'nın doğum gününden bir gün öncesi - 29/03)

Sabah uyandığımda kolumu Cemre'ye sarılmak için yan tarafıma atmıştım, kolum boşluğa düşünce tek gözüm kapalı bir şekilde kafamı kaldırıp sağa sola baktım odada olmadığını fark edince, banyodadır belki diye Cemre diye seslendim. Ses gelmemişti telefonu da çalışma masamın üzerindeydi. Aşağıda olduğunu düşündüm. Yatağın kenarına oturup  telefonumu elime aldım. Saate baktığımda öğlen 1'e geliyordu. Oha o kadar uyudum mu ben ya  diye söylenirken, kapı açılmış Cemre gülerek bana doğru gelmişti. "Uyandın mı uykucu" diyerek yüzümü avuçlarının arasına alarak dudağıma bir öpücük kondurmuştu. 

"Günaydın" deyip geri çekildi. Günaydın bebeğim neden uyandırmadın. "Uyandırmadım mı bir üstünde tepinmediğim kaldı uyanman için ama yastığı kafana geçirip kalkmadın. Bende pes ettim." diyerek omuz silkti. He öyle mi oldu deyip kafamı kaşıdım. Gülerek "öyle oldu aşkım Ayla ablayla kahvaltı yaptık sohbet falan ettik biraz." dedi.  Gözümü ovuşturup esneyerek kalktım. Banyoda elimi yüzümü yıkayıp havluyla kuruladıktan sonra Siyah kot şort ve üstüne giydiği salaş yandan yırtmacı olan tişörtü görünce Sen nereye gidiyorsun bu halde? diye sordum.  Aynanın karşısına geçip "2 buçukta dersim var aşkım" dedi o sırada da makyajını yapmaya başladı. 

Havalar o kadar ısındı mı ya? diye sordum. "Suratıma bakıp ne alaka aşkım şimdi uyanamadın mı hala" dedi. Kıyafetlerinden bahsediyorum. "Nesi varmış kıyafetimin?" Bir şeyi yok işte eksik bırakmışlar kotun diğer yarısı nerede?  "Of aşkım saçmalama ya hava çok sıcak rahibe gibi mi giyineyim" Makyajını bitirip bana döndüğünde daha da sinirlenmiştim. Tam bir şey diyeceği sırada, e yok artık ama bordo ruj da sür aynen ben daha çok sinirleneyim diye mi uğraşıyorsun  diyerek çıkıştım. "Ya aşkım çok güzel oldu ama ya " dudakların zaten çok güzel senin böyle renkler katmana gerek yok...  Sil hadi diyerek ıslak mendil uzattım. Oflayarak elimden ıslak mendili sertçe alıp ardından dikkatlice silmeye başladı. böyle daha güzel dudakların diyerek yaklaştım. Öpeceğim sırada "hiç sırnaşma sinirlerimi bozdun" deyip geri çekildi. Gülümseyerek kapıya yaslanıp kollarımı birleştirdim.  Eee şortunu değiştirmiyor musun? diye sordum. "Erva seni bu şortla boğarım bak." dedi sinirlenmiş bir şekilde. Şort üstündeyken boğabilirsin tabi itirazım olmaz diyerek muzipçe sırıttım. "Sapık!" diyerek üstüme yastık fırlattı yüzüme gelmeden refleksimle yakalamıştım. Neyse ki rujunu sildirmeyi başardım bu da bir adım bence deyip gülümsedim.

Saate baktığımda 13.40 olmuştu. Bekle o zaman duş alayım, hemen çıkarım... okula seni ben bırakacağım dedim. 10 dakikada duşumu alıp hazırlanmaya başlamıştım. Siyah dizde bir şort giyip üstüme arkasında kelebek detayı olan siyah oversize tişörtümü giymiştim parfümümü sıkıp hafif nemli olan saçlarımı düzelttim. Hazırım hadi çıkalım deyip Cemre'nin elini tuttum. Kapıdan çıkacakken anlık olarak döndüm kapıya yaslanıp Cemre'nin belinden tuttum. "Ne oldu" diye sordu. Ben o öpücüğü almadan bu kapıdan çıkmam deyip dudaklarına doğru eğildim ve öpmeye başladım. Gülümsemesinin ardından öpüşüme karşılık vermişti. Dudaklarımı yumuşak dudaklarında gezdirirken Cemre'de yüzümü avuçlarının arasına aldı. Bir süre daha dudaklarımız ahenkle dans ederken bir elimde kalçasına inmişti Cemre elimi tuttu ardından  kendisini de geri çekti. "Dersime geç kalacağım bebeğim çıkmamız lazım" deyip dudağıma ufak bir öpücük kondurup ayrıldı. 

HAYAL'ET (G&G) TAMAMLANDI ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin