1.8

7.6K 847 998
                                    

Hadi bakalım hepinizi ters düşürmeye geldimm🥳

19. Bölüm de bitti bu arada

***

"I'm a loser (oh, oh), I'm a loser (oh, oh)
Lover with a dollar sign
Is a loser"

"I'm a loser (oh, oh), I'm a loser (oh, oh)Lover with a dollar signIs a loser"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Changbin projeyi yarılamış."

"Hadi lan."

Chan'ın odasına giren Minho kapıyı kapatıp kafasını salladı. "Oğlum cidden, bitmek üzere birkaç bir şey kalmış. Şok oldum."

O şaşkınlıkla kendini koltuğa attığında Chan kaşlarını kaldırmıştı. İki gün önce projeyi vermişti ama bugün bahçe kısmının şu an yarısından çoğunun bittiğinin haberini alıyordu. "Tüm gece uyumamış mı?" dedi tek ihtimali sorarak.

Minho kafasını salladı. "Kahve içiyordu büyük bir ihtimal dün başladı aralıksız şu ana kadar. Eve de gelmedi zaten dün, kafayı yedi Felix yüzünden."

"Neden ayrılmıyorlar?"

"Ayrılacak kadar konuşuyorlar mı desene?" dedi Minho. Bu durum hepsinin canını sıkıyordu. "Felix ile Changbin ayrılırsa ne yaparım bilmiyorum, onlar hep sevgiliydi ve garip geliyor. Arkadaş grubumuzdan biri eksilecek hiç istemiyorum ama bu gerekiyor."

Yedi kişi olma düşüncesi bir an için Chan'ın kalbini acıttı. Kaşlarını çattı. "Biz konuşsak peki Felix ile? Derdi neymiş? Neden böyle davranıyor?"

"Hyunjin?"

"Hayır. Changbin, Hyunjin gelmeden önce böyle davranmaya başladığını söyledi. Ya bilmiyorum, Felix yani bu Minho. Felix işte, en ufak şeyde gözü korkup bizim yanımıza ağlayarak gelen çocuk."

Minho da elbette bunu biliyordu ama artık o Felix, o Felix miydi emin değildi. Oflayarak bilgisayarını önüne çekti ve oyalanmak için dosyalara bakmaya başladı.

Ama Chan, Felix ile konuşmayı aklına koymuştu. Yine de bu konuyu uzatmamak için "Sen," dedi Minho'ya doğru. "Toplantıdayken doktor ile konuştum."

Minho anında bilgisayarı bırakıp merakla arkadaşına döndü. "Ne dedi?"

Seungmin için güvenli bir doktor bulmuşlardı. Bu şekilde fizik tedavisi görüp eskisi gibi kolayca yürüyebilecekti ama doktor bu sabah meşgul olduğu için Minho ancak toplantıya girdiği vakit geri dönebilmişti onlara.

Chan, Minho'ya telefonunu uzattı. "Haftada dört gün. Öğlen ikiden akşam altıya kadar. Ayrıca evde de alıştırma yapması için birkaç bir şey yaptırmalıyız."

"O sıkıntı değil. Ne zamana yürüyebilir?"

"Sinirleri sağlam olduğu için sadece onları geri aktifleştirmek gerekiyormuş. Kısa zamanda desteksiz ayakta kalıp yürüyebilirmiş fakat net olarak koşması hızlı yürümesi için zamanı var."

red lights, hyunchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin