2.3

8.8K 754 1K
                                    

Selamdödlxödöx

Ben geldim bu saatte

Yine şarkı bırakacağım, isteyen dinleyebilir ve kaçtımm 🥳

***

"I didn't expect for this
What I wanted for
Was a bit of romance
But reality
Hardens often
It's a bit of drama"

"I didn't expect for thisWhat I wanted forWas a bit of romanceBut realityHardens oftenIt's a bit of drama"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Insane, inside the danger gets me high...

Hyunjin, gömleğinin düğmelerini açarken dudaklarında bir gülüş, evin içinde son ses çalan şarkıya eşlik ediyordu. Gömleğini tamamen açtıktan sonra elini kaldırarak saçlarının yarısını bağladı ve perçemlerini dışarıya çıkardı.

İşte şimdi Play With Fire'ın tadını çıkarabilir, böylesine rahat ve keyifli iken içinden geldiği gibi dans edebilirdi.

Kafasını eğerek göbeğindeki piercinge baktı ve sırıttı.

Chan bunu görünce ne diyecek, merak ediyordu.

Ayağı ile usul usul ritim tutarken tek eliyle evin içindeki ışıkları kısarak daha loş bir hale getirdi ve radyosuna taktığı diski çıkarıp tekrardan geri takarak şarkıyı baştan başlattı.

Havaya kaldırdığı kolunun birine tırnaklarını keskin hareketlerle sürterek aşağıya kaydırmış, ardından da usulca ters dönerek ensesindeki rahatsız edici gömlek detayını çıkarıp fırlatmıştı.

Dans ederken tek bir rahatsızlık bile hissetmek istemiyordu.

Keskin hareketleri parkının ritmine göre hızla ilerlerken Hyunjin, uzun zaman sonra bu şarkıyı duyduğu için kendini keyifli, böylesine canlı hissediyordu. Play With Fire onun için yazılmış bir şarkıydı, başka bir açıklaması olamazdı.

Vücudu baştan sonra dansın gücü ile yılmadan hareket ederken ayaklarını sertçe yere vurup yere doğru eğildi ve tüm vücudunu usulca kıvırıp geri ayağa kalktı. Gülüşü, her bir hareketinde büyürken şarkının nakaratı bir anda patladığında yere çökerek kıkırdadı.

Vücudunu şarkı ile beraber sallayıp yan tarafındaki aynaya baktığı zaman gülüşü büyürken eliyle ağzını kapattı ve hızla geri kalkarak sertçe ellerini savurdu.

Nakarat bitmiş, şarkı ağır bir kısma gelmişti.

Right of passage, classic habit...

Vücudu, tehlikeli bir şekilde sallanırken arkasından beline sarılan el bedenine yaklaştı ve dudakları kulağına yaklaşırken ellerini saçlarına attı. "Right of passace, classic habit..."

Kemikli elleri çıplak karnının üzerinde, bedeni Hyunjin ile bir sallanırken saçları Chan tarafından açılan Hyunjin sırıtırken yanındaki gülü ona uzattı ve ardından sevgilisinin karşısına geçtiği gibi sertçe nakaratta hareket etmeye başladı.

red lights, hyunchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin