Srdečně zdravím, ať už zdravím prázdno či alespoň nějakou hrstku pozůstalých 😀
Hned na úvod chci říct, že je mi líto, že jsem vám opět tak dlouho nepřinesla nějakou kapitolu, ale konečně mohu říci, že následující, 23. kapitola, je už připravena k publikaci. (Jen bohužel nebude úplně akční, ale vzhledem k tomu, že byla z většiny rozepsaná, nemohla jsem ji už moc měnit.)Důvod, proč nejprve píšu tuhle zprávu, která se vám možná bude zdát zbytečná je, že mi přišlo slušností alespoň oznámit, jak se věci s Modrým ohněm a Plameny smrti mají.
Nejprve jsem na PS upřímně delší dobu nepohlédla. (Bohužel se zdá, že téměr rok.)
Ze začátku to zavinila zejména trochu ztráta chuti k jejich psaní, ale později spíše to, že jsem se rozhodla naprosto překopat celý Modrý oheň. Ode dne, kdy jsem začala poprvé psát o Blizzard už uběhly 4 roky, a to je vcelku dlouhá doba zhlediska toho, jak se človek mění. A já jsem teď logicky s nynější podobou MO dosti nespokojená. Mým úmyslem je tedy celý příběh sepsat do nové verze, v níž doufám eliminuji všechny ty nelogičnosti, příliš zamotané a melodramatické zvraty a v neposlední řadě i gramatické chyby.Háček je v tom, že už se do ničeho nechci pouštět tak bezhlavě jako předtím (právě MO kdysi vycházel denně, bez jakéhokoli rozmyslu 😆), a proto bych celý nový příběh ráda vydala až poté, co bude kompletně dokončen. MO má však 40 kapitol, takže to bude běh na velmi dlouhou trať, ale chtěla bych, aby to stálo za to.
Zpátky k Plamenům smrti – u těch jsem byla trochu navážkách, co s nimi. Nakonec bych se je ale pokusila nějak postupně dokončit dle původní linie Modrého ohně a případně dle finální verze nového MO pak doupravit. Raději nebudu stanovovat nějaká data, protože to mi zpravidla prostě nikdy nevyjde 😆
Tudíž shrnuto, budu se teď pokoušet dotáhnout PS dokonce, už jen protože, že chybí asi dvě-tři kapitoly + epilog a tak se na ně vážně nechci úplně vykašlat... (Věnovala bych se jim asi zejména přes víkendy.) A pak uvidíme.
Těm, kdo si tohle přečetli se tedy znovu omlouvám, ale doufám, že teď jste dostali alespoň nějaké informace a hlavně doufám, že vše dodržím.
Mějte se krásně a moc děkuji těm, kdo jak pro MO, tak i pro PS stále hlasují!
(Mimochodem, tohle částečně může posloužit i jako takový průzkum, kolik lidí tu ještě je – čímž chci říct, nezdráhejte se jakkoli reagovat, ačkoli už třeba nemáte tušení, o čem PS, potažmo MO je. Samotná autorka si totiž má co připomenout... 😁)
Bloody🐾
ČTEŠ
Plameny smrti
Adventure[Pokračování mojí první knížky Modrý Oheň. Pro porozumění si ji přečtěte, Plameny Smrti na ni mírně navazují a mohly by spoilerovat. Spoilerovat může i tenhle popis, tak pokud si to nechcete zkazit - tohle je poslední varování.] ••• Blizzard se stál...