„Omego, prostě si ho nevšímej," říkala mi právě Maple.
„Já vím..." zamumlala jsem se zuby pevně setnutými, „jenže on tak provokuje... Jednou na to hoch doplatí..."
Maple si povzdechla. „A nebo na to taky doplatíš ty."Jen jsem tiše vydechla a zatnula jsem zuby ještě pevněji.
„On byl takový vždy..." pokrčila černohnědá vlčice rameny, střihla ušima a zasmála se.
Mě to moc nepobavilo. „Hm..."
„Copak?" zeptala se.
„Ale nic... Um, jak moc dobrý bojovník Fear je?"
„No nejlepší opravdu není. Maximálně mu jde dobře lovit, ale bojovat ani ne, upřímně," ušklíbla se a pak ztuhla, „doufám, že ho nechceš vyzvat na souboj..."„Ugh... Proč ne?" zavrčela jsem.
„Rozvrátila bys tak smečku... Fear je možná příšerný vlk, ale lovec je výborný..." rozmlouvala mi to Maple.Otráveně jsem zachrčela. „Konzervy. Časy se mění. Věci se mění. Všechno se mění. Pochybuješ snad o mých loveckých schopnostech?"
„To samozřejmě ne, Blizzard. Tady jde o to, že ho vyzýváš jen z hněvu! Kdyby to byl někdo jiný, nevyzveš ho," povzdechla si Maple.Sklonila jsem hlavu a zírala do země. Možná má pravdu, ale já ho prostě porazit musím!
„No, co když už mě nebaví být Omegou?" prohlásila jsem možná i celkem pravdivý argument.
Maple mlčela a hleděla do země.
„Tak hele!" vykřikla jsem, „nedělej, jak vám tu rozvracím smečku! To tys mě prosila, ať se do ní připojím! Ty, ty, ty a jedině ty!" vyla jsem rozzuřeně.Hnědočerná vlčice přitiskla uši k hlavě. „Já vím. Hned od začátku jsem si tě oblíbila. Jen buď prosímtě opatrná... Nedělej zbytečné věci..." Zvedla se a šla pryč. Bylo mi jasné, na co narážela.
Povzdechla jsem si a sledovala chod smečky v podle Maple 'rozvráceném' stavu. Alfa byl někde ve svém doupěti, Beta se bavila s Marble, Abyss s Frostem si jako vlčata hráli s větvičkami stromů. Fear ani Feather nebyli nikde vidět, stejně tak i Truth a Riot, ale ti byli nejspíš v Truthině doupěti. A Maple právě zkroušeně kráčela do svého doupěte.
Černý lovec Pain jen seděl jako já a smutně koukal okolo. Ještě jsem ho neslyšela promluvit, byl zamlklý a věčně smutný. Normálně bych za ním asi šla a pokusila se s ním promluvit, ale na to jsem byla moc naštvaná a otrávená.Stejně bych ale řekla, že chod smečky byl pořád stejný. Žádné rozvrácení. Zatím.
Možná měla Maple pravdu, ten souboj by byl zbytečný. Rozhodla jsem se tedy počkat, jak se vyvinou mé emoce a jak bude Fear v provokaci pokračovat.
„Ahoj, Omego."
Při zaslechnutí povědomého hlasu jsem se usmála. „Ahoj Froste."
Modrošedý vlk zavrtěl ocasem a sedl si vedle mě.„Jak se máš? Nějaké úkoly od Alfy?" zazubil se.
„Kupodivu nic," mávla jsem tlapou, „tady mi přijdou pravidla a úkoly vážně takové volnější."
Frost pozvedl obočí. „No, nestěžuj si."
„Já vím, já vím," protočila jsem očima, „jen se divím, že to tu drží. Možná to je ale povahou Alfy. V područí jiného by to tu možná skončilo."Odmlčela jsem se. Možná jsem si příliš dovolila. Modrošedý ale kývl. „Naprosto souhlasím."
Usmála jsem se. „A co ty?"
Frost si trochu povzdechl a zamumlal: „No, tak jak víš, začala zima. Moc potravy není – "
„Froste, děláš si legraci? Vždyť i na mě tady zbyde dost jídla..."
Vlk se ušklíbl.„Froste? Omego? Potřebuji s vámi okamžitě mluvit," ozvalo se za námi. Přiběhla k nám Beta, krémová 'polo vlčice – polo fena' jménem North.
„Jistě Beto, co se dě – "
„Prostě pojďte." V jejích očích se odrážela naléhavost.
Doběhli jsme s ním tedy do středu tábora, kde už byla shromážděná celá smečka. Beta se rychle postavila vedle Alfy.„Už jsme tedy všichni... Dnes ráno hlídka našla těsně za východní hranicí mrtvé tělo. A ne ledajaké tělo... Beto," pokynul stříbrnošedý vlk.
North kývla a za pomoci Paina přitáhla to jmenované tělo.
Shromážděnou smečkou se rozlehl vyděšený šum.
„Feather..." zašeptala Maple a stáhla uši k hlavě. Zděšeně jsem na tělo zírala. Ten sympatický mladý vlček je mrtvý? Díky němu jsem se uvolnila a možná se tu i cítila lépe... Prošel si přeci tím stejným, co já – Bestie mu vzala blízkého. A já ho včera tak hnusně odstrčila...„Ano. Nevíme, kdo to ovšem udělal. Nikde nebyly žádné pachové stopy," oznámil Avalanche.
Po zádech mi přejel mráz a zježily se mi chlupy. Můžu být na ráně, členové smečky i Alfa ke mně chovají nejspíš nejmenší důvěru, když jsem nová. Přitom i za tu krátkou dobu jsem si Feathera oblíbila!Nejprve jsem si myslela, že vrah byl Fear, který věděl, že by jsem mladému hlídkaři měla docela blízko. Pak jsem si ale pečlivě mrtvolu prohlédla. Neměla žádné rány...
„Počkat!" vyšlo mi okamžitě z úst.
Alfovy oči se zúžily. Nemám snad právo mluvit?
Už nic neztratím... Maximálně místo tady ve smečce.„Copak to nevidíte?" přišla jsem k tělu blíže, i přes okamžité vrčení smečky za mými zády, „to tělo nemá žádné rány. Ani stopy po krvi, tesácích nebo drápech! Feather musel zemřít jinak. Ať už to byla nemoc či zlomení vazu nebo cokoli jiného... Není jisté, že byl zabit někým jiným...!"
Nad mojí teorií většina vlků protočila očima nebo mávla tlapou.
„To je absurdní, Omego..." zavrtěl Avalanche hlavou.
„Ale – "
„Blizzard," zavrčel významně moje jméno, „to stačí."
„Omega se s Featherem nedavno bavila! Viděl jsem to!" vykřikl Fear. Maplein bratr... Ale povahově úplně jiný...Kolik toho z rozhovoru o Bestii slyšel?
Prudce jsem se otočila a hluboce zavrčela. V očích mi přeblikl modrý plamínek. Přistoupila jsem blízko k hnědočernému vlku. „I kdyby... tak co? Mimochodem, chceš říct, že jsi nás špehoval?"
Fear přivřel oči a ušklíbl se. „Snažíš se přeskočit na jiné téma, protože nedokážeš popřít, že jste se bavili. Možná jsi totiž byla poslední, kdo se s ním kdy bavil."
Odmlčela jsem a ustoupila zpět na své místo a povzdechla si.„Podívejte, ani neodpoví. Mlčí, protože ví, že mám pravdu," prohlásil hnědočerný vlk.
„Feare," zavrčela Beta varovně.
Fear sklonil hlavu, ale podíval se na Avalanche. „Mohu si potom s tebou promluvit Alfo?"
Šedý vlk kývl.
Tohle se mi nelíbí...Kéž bych mohla dosvědčit, že jsem to nebyla já. Důkazy ale nemám... I kdyby mě ale obvinili, možná by mi to nevadilo. Prostě bych jen zmizela a vrátila se k samotářství... Ta smečka by mi přeci nechyběla... ne?
Nahoře Frost :D
💙Bloody💙
ČTEŠ
Plameny smrti
Pertualangan[Pokračování mojí první knížky Modrý Oheň. Pro porozumění si ji přečtěte, Plameny Smrti na ni mírně navazují a mohly by spoilerovat. Spoilerovat může i tenhle popis, tak pokud si to nechcete zkazit - tohle je poslední varování.] ••• Blizzard se stál...